וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה הזו נראית תמימה - עד שהיילי מסתובבת

העוזרת לשעבר של קים קרדשיאן התחתנה מתחת לרדאר וכל שבט קרדשיאן-ג'נר-ביבר ושות' הוזמנו. היילי ביבר דפקה הופעה מהפנטת עם שמלה שנראית כביכול חסודה מקדימה - אבל כל כך לא

העוזרת לשעבר של קים קרדשיאן, שהפכה לאושיית אינסטה בעצמה סטפני שפארד התחתנה בשבוע שעבר בחתונה הוליוודית די אינטימית. מפתיע. קים קיי, קריס ג'נר ושאר הסיסטרז הגיעו להרים עם הכלה וגם היילי וג'סטין כחלק מהחבורה המורחבת.

הביברית הלוהטת, אשפית הסטריט סטרייט, שלאחרונה מתנסה יותר ויותר בבחירות סופר סקסיות באירועי ערב לבשה שמלת מקסי בגוון תכלת בהיר במיוחד של המותג 'פנסי קלאב'. התגובות על הלוק מהחתונה נעו בין -"נראית משוגע הערב", של איימי סונג, ועד "לבשת לבן לחתונה? באמת?". אפשר להבין את הבלבול שכן השמלה בתאורה נראית לבנה לגמרי, אבל לא.

היילי ביבר. היילי ביבר אינסטגרם רשמי, צילום מסך
סך הכול נראית שמלה תמימה. היילי לובשת פנסי קלאב/צילום מסך, היילי ביבר אינסטגרם רשמי

שמלת המקסי הנקראת 'מורטל הולי גריל', עוצבה להיילי במיוחד לאירוע והיא בעלת שרוולים ארוכים וצווארון גולף. השמלה צמודה במיוחד שנראית די מאופקת בפרונט, אך בחצי סיבוב כבר ניתן להבחין בגב החשוף בטירוף עם פתח שמסתיים בדיוק בתחילתו של הישבן.

היילי ביבר. היילי ביבר אינסטגרם רשמי, צילום מסך
דפקה הופעה לחתונה של סטפני שפארד/צילום מסך, היילי ביבר אינסטגרם רשמי

את הלוק חתמה היילי עם תיק פרוותי בתכלת של בוטגה ונטה, עגילי יהלומי נופלים, הקארה המדויק שלה בגרסה המשוחררת שלו וצללית תכלת תואמת.

זו אינה הפעם הראשונה שהיילי לובשת את המותג האולטרה סקסי פנסי קלאב, שמתאפיין בשמלות הראפלס השקפקפות האהובות על האינפלואנסריות בשנה האחרונה. אם בכל זאת חשקתן בשמלה כמו של היילי, יש גם את דגם גופיית הקולר עם הגב החשוף ב-250 דולר בלבן או בירוק מוצלח במיוחד.

היילי ביבר. היילי ביבר אינסטגרם רשמי, צילום מסך
"לבשת לבן לחתונה?". זה תכלת בהיר חברות/צילום מסך, היילי ביבר אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully