וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את עיפרון הגבות המדובר של קיילי ג'נר - והוא עונה על כל הציפיות

הקיץ עוד לא ממש התחיל וכבר בא לנו לסכם אותו. עתידות: היה חם ולא הפסקנו לקטר. ובכל זאת, מצאנו כמה מוצרים שהרימו לנו גם ברגעים הדביקים - קרם הגנה אפקטיבי, בושם שעובד טוב גם בשרב, עיפרון גבות מעולה וגם מוצרי ניקוי שהורידו לנו מהפנים את כל הטוב הזה

קליניק - Moisture Surge SPF 25

קליניק. יח"צ,
סוף סוף עם מקדם הגנה/יח"צ

לוקחים את אחד ממוצרי הלחות הותיקים והאהובים ביותר, מוסיפים לו SPF כדי שיעבוד לנו גם בקיץ - ולנו נשאר רק לשאול איך זה לא קרה קודם. המויסטר סרג', ג'ל הלחות הוורדרד המיתולוגי שכבר שנים מטפל ביובש בנחישות וברגישות, מגיע לראשונה בגירסה עם מקדם הגנה. הפורמט החדש הוא קצת פחות ג'ל וקצת יותר קרם, אבל כל ההמלצות עליו עדיין רלוונטיות - הוא נספג ברגע, למרות המרקם הסמיך הוא בלתי נראה ולא משאיר שאריות לבנות, העור זוהר אבל לא מבריק, והכי חשוב - נותן מלא לחות נעימה גם לעור היבש ביותר.
185 שקלים ל-50 מ"ל.
ברשתות הפארם המובחרות.

ל'אוקסיטן - EDT mint verbena

לאוקסיטן בושם. יח"צ,
קולקציית ורבנה-מנטה/יח"צ

השילוב בין הסחוניה שבחוץ לבין בשמים פרחוניים ומתוקים הוא הנשק הכימי-ביולוגי האמיתי שמאיים עלינו ביולי-אוגוסט. מי שרוצה לשמור על צלם אנוש בכל מה שנוגע לעולמו המופלא של חוש הריח, מומלץ לה לנסות את קולקציית הוורבנה-מנטה החדשה של ל'אוקסיטן. המותג הצרפתי שמצליח בכל קיץ לתת את הטייק הייחודי שלו על ריחות רעננים ומרימים, עושה את זה גם העונה עם גירסת מנטה לריח הוורבנה ההדרי הקלאסי - פרשי מאד, לא מתוק ולא חמוץ מדי, שורד יפה גם בחום כבד ומתפוגג בחן.
279 שקלים ל-100 מ"ל.
בחנויות הרשת ובאתר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מאק - Stack waterproof mascara

מאק מסקרה. יח"צ,
נמרחת מצוין, עמידה ולא גושים/יח"צ

מסקרה עמידה במים מגיעה לרוב בפורמט שמבטיח לשרוד אבל נמרח מיד - או בפורמט שלא נמרח, אבל לא יורד גם אחרי ששפשפת החוצה את כל הריסים עם חצי בקבוק מסיר איפור. נסיינית שלא מוותרת על ריסים מונפים גם כשהיא בבריכה, קיבלה את ה-Mac Stack בגירסה העמידה. היא נמרחת מצוין, ללא גושים ובדיוק במינונים הנכונים של שחור, עם אותה מברשת מצטיינת שעושה חיים קלים גם לחובבניות, ולא פחות חשוב - יורדת בלי מאבק (הנסיינית השתמשה במים מיסלריים רגילים). הדאון סייד היחיד - בעלות אף רגיש לריחות יבחינו בריח לוואי כימיקלי קל.
149 שקלים.
בחנויות המותג ובאתר.

נארס - LIQUID BLUSH

נארס. יח"צ,
הסומק המיתולוגי במרקם נוזלי/יח"צ

מעוניינת במראה נרדמתי בשמש וכעת אני אפרסקית, למרות שאת מתמרחת ב-SPF50 גם בלילה ורואה בעיקר ניאונים? הסומק המיתולוגי של נארס מגיע גם במרקם נוזלי, לח ונוח לטשטוש והוא פתרון מעולה לארגון מראה וורדרד וטבעי בשנייה פנויה שיש לך, באפס מאמץ ובלי מברשת. כמות של רבע לחיצה תספיק לגוון טבעי שמחזיק שעות, לא נמרח או מתפורר. המוגזמות יכולות להוסיף עוד לחיצה או לערבב עם הסומק באבקה.
145 שקלים.
בחנויות הרשת ובאתר.

עיפרון גבות של קיילי קוסמטיקס

עפרון גבות קיילי ג'נר. יח"צ,
עמיד בטירוף, שרטוט מדויק פלוס מברשת מוצלחת/יח"צ

עיפרון הגבות של קיילי שמגיע ב-6 גוונים, השתגר לנסיינית שכבר ניסתה את מרבית העפרונות בשוק וטוענת שזה הטוב ביותר שנתקלה בו: מוצק מספיק בשביל שרטוט עדין ומדויק, אבל גם קרמי באופן שמאפשר מראה טבעי בכמה מריחות קלות ובלי מאבק. והכי חשוב - מחזיק מעמד יום ארוך ומיוזע בלי להתאדות ובלי להימרח. המברשת בצד השני היא אחת המוצלחות וחוסכת מקום של מברשת גבות נפרדת".
80 שקלים בסופר-פארם.

קרליין - Brow Setting Gel

ג'ל גבות קרליין. יח"צ,
רק לא להגזים עם הכמות/יח"צ

כדי לשמור על כל הטוב הזה במקום, העברנו סירוק קל עם ג'ל הגבות החדש והיעיל של קרליין. הג'ל שקוף ועמיד, המברשת נוחה והגבות נשארות מסודרות לתפארת בלי שאריות או סימנים. רק שימו לב לא להגזים עם הכמות, ואת הטאצ'אפים במהלך היום לעשות עם מברשת בלבד - יותר מדי חומר יהפוך את הגבות לנוקשות וישאיר פירורים.
60 שקלים.
ברשתות הפארם המובחרות.

שאנל - l'eau de mousse

שאנל. יח"צ,
לחיצה אחת מספיקה לניקוי מלא/יח"צ

המוס של שאנל, במיכל משאבה שהופך נוזל לקצף רך הוא אחד המשובחים שניסינו. העדינות המופלגת לא באה על חשבון ניקיון יסודי, הוא מעיף החוצה את כל מה שדרוש שטיפה ומשאיר את העור לח, רגוע ונקי לתפארת. יקר כצפוי, אבל יחסית חסכוני - לחיצה אחת מספיקה לניקוי מלא.
220 שקלים.
בחנויות המותג.

ד"ר פישר - פילינג מסדרת EFFECTIVE-CARE

פילינג ד"ר פישר. יח"צ,
המותג הנגיש מציע סקראב מצטיין/יח"צ

בקצה השני והרחוק מאד של סקאלת התמחור נמצא הפילינג החדש של ד"ר פישר והוא כל מה שהעור שלכן ירצה בסוף יום ארוך ולח. גם המתעליינות שלא נוגעות בפחות מהכי יקר שיש, ישמחו לגלות שהמותג הנגיש שנמצא בכל סופר מציע סקראב מצטיין במחיר קטנטן: המרקם הוא של ג'ל מרענן, הגרגירים מעודנים ומאפשרים אפילו שימוש יומיומי בלי לייבש או לשרוט, והניקיון אפקטיבי וממכר במיוחד.
19.90 במקום 24.90 שקלים ל-180 מ"ל עד ה-4.7.
ברשתות הפארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully