וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסה לדמות: אי אפשר להירגע ממרגו 'ברבי' רובי

2.7.2023 / 7:30

הרבה זמן לא ראינו סטיילינג מדויק שכל כך נאמן לדמות ואי אפשר שלא לתת במה למסע היח"צ המתוקשר של מרגו רובי לסרט "ברבי". בתי האופנה הגדולים נכנעו לוורוד המתקתק ובין שחזור לוקים אייקונים לעיצובים מיוחדים - השחקנית נראית לא פחות ממדהים

בתקופה האחרונה מרגו רובי נותנת גז רציני בעבודת יחסי ציבור לסרט "ברבי", הלהיט הקולנועי עמוס הטיזרים בכיכובה שעתיד לצאת ב-21 ליולי, וקשה לנו להיזכר במסע קידום שהוא כה נאמן לסטייל של הדמות. בין אם זה הלוק הבלונדיני המתוקתק איתו השחקנית מגיעה מהבית, ובין אם אלו האאוטפיטים הוורודים בשיגעון שבחר לה הסטייליסט אנדרו מוקמאל או מערכות הלבוש המשוחזרות שעוצבו על ידי בתי האופנה הגדולים ביותר - מרגו רובי הופכת לנגד עינינו לברבי אמיתית ומטיסה את אסתטיקת הברביקור למחוזות חדשים.

מרגו רובי. GettyImages
הרבה זמן לא ראינו סטיילינג שכל כך נאמן לדמות. מרגו רובי בוורסצ'ה/GettyImages

בוויקנד האחרון השחקנית הגיעה לפזר ברבי גלאם בסידני אוסטרליה, המגרש הביתי שלה, ושלפה מהמזוודות שני לוקים מהארכיון של ורסצ'ה לעונת סתיו 1994: שמלת מיני מחוכית בוורוד מנצנץ וסט של חצאית מיני פליסה מעור מטאלי ורוד עם סריג גולף חושף בטן אשר נלבש עם עקבי מוקסין תכולים וגרביים בסגול. עוד לפני ההשקה הרשמית כשרק נחתה בסידני, מכונת השיווק דאגה לפרסם צילומי "פפארצי" של רובי כשהיא מאירה חלל מקבלי הפנים של שדה התעופה באסופת פריטים בגווני ורוד שונים שיוצרים מראה אגבי לכאורה.

הקמפיין האייקוני

אבל בפועל שום דבר לא נראה אגבי בשילוב שכלל סווטשירט מקולקציית השת"פ הממותגת מידי של גוצ'י ואדידס, תיק של שאנל וכפכפי פלטפורמה של ורסצ'ה. רגע "ברבי" נוסף נרשם בלוז הצפוף של סידני כשהשחקנית בת ה-32 שיחזרה את בגד הים הסרוג בפסים שחור ולבן של הבובה משנת 1959 באמצעות שמלת מיני סטרפלס שעוצבה בהשראתו על ידי בית האופנה הרווה לאז'ר. את המראה השלימו זוג עקבי פיפטואו שחורים של מנולו בלניק ומשקפי שמש חתוליים בצבע לבן, שניהם נראו בדיוק כמו אלו מלוק המקורי של מיס ברבי.

בית אופנה נחשב נוסף שתרם לחגיגה הוא ולנטינו אשר עיצב לטובת הטירלול שמלת מיני בוורוד פוקסיה עם דפוס נקודות לבנות ומחשוף מוצלב היוצר קאט אאוט מכובד במרכז הבטן. השמלה, בעלת דימיון ברור לדגם מקולקציית אביב 1993 של ולנטינו, נלבשה לפני כשבוע במלון פור סיזנס בבוורלי הילס, לצד תיק רוק סטאד צהוב מהאוסף הנוכחי של בית האופנה האיטלקי ונעלי עקב לבנות של מנולו.

עוד בוואלה!

אין כזאת: מרגו רובי בשמלת קוטור יפהפייה

לכתבה המלאה

יום לפני כן נחשף לוק אחר של השחקנית לובשת אנסמבל שעוצב לה במיוחד על ידי בית בוטגה ונטה והורכב ממיני פליסה מחויט, טופ חזייה ותיק קלוע - כולם בוורוד בייבי. בהתחשב בעובדה שנותרו עוד כמעט שלושה שבועות להשקת הסרט - צפו לעוד הרבה ורוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully