וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכלה המתקדמת: שווה לשים עין על השמלה הנוצצת של אמל קלוני

אמל קלוני ממשיכה להפציע רק באירועים חשובים עם מסר מאוד ברור, ועד שהיא מגיעה - לא תדפוק הופעה מהסרטים? עורכת הדין הממולחת ואישתו של ג'ורג'י בשמלת פאייטים שיכולה להיות אופציה חלומית לכלות שבדרך

פאייטים ונוצות יכולים להישמע כמו מתכון לאסון אבל בעיצוב הנכון מדובר באחד השילובים הכי משגעים שיש. אמל קלוני (45), עורכת הדין הממולחת שפועלת המון למען זכויות נשים, וגם אישתו של ג'ורג' קלוני, מי שנחשב לרווק הנצחי (הוא ולאונרדו דיקפריו) עד שהאישה העוצמתית הזו כבשה אותו בסערה, הגיעה בסוף השבוע לאירוע של קרטייה בצרפת כשהיא לבושה בשמלה חלומית.

גם, כאן, כפי שקלוני מקפידה, לא מדובר סתם באירוע מתוקשר לשם היופי שבמותג התכשיטים, אלא בערב מיוחד המעצים נשים להתפתח ולהשתלב במעגל העבודה. את הנאום פתחה אמל בצרפתית קולחת כשהיא מודה לכל מי שעזר לערב הזה לקרות ולנו באמת היה קשה להוריד את העיניים מהשמלה המטריפה שלבשה.

המעצבת מאחורי המותג הידידותי לסביבה היא ג'ולי דה ליברן. צרפתייה במקור שבגיל עשר עברה לסן דייגו שבארצות הברית, והתמחתה בבגרותה במיטב בתי האופנה מפראדה ועד ורסצ'ה. השמלה, מקולקציית סתיו-חורף של דה ליברן בעלת כתף אחת בגזרה משוחררת ובאמרות תוספת נוצות שובבה.

על אף שנראה כי השמלה לבנה צחורה, מדובר בצבע כסף מעודן ביותר המתקבל מהפאייטים הצפופים. סנדלים כסופים השלימו את הלוק, תכשיטים של קרטייה, כמובן, ואף הפתעה בשיערה של קלוני. זריקת גוונים עדינה ששדרגה אותה עד מאוד, כשהיא נצמדת לתסרוקת האהובה עליה - וויבי גלי עם שביל בצד, אולד הוליווד סטייל.

עוד בוואלה!

אדומה אש: אמל קלוני דוהרת בניו יורק סיטי בלוק משגע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully