וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל ג'נר באחד הלוקים המדויקים שלה - ואפילו לא היו שם מכנסיים

קנדל ג'נר מציגה סטריט סטייל מופתי בניו יורק בבלייזר יוקרתי מינוס מכנסיים ועוד לוק של ג'ינס מנצח עם נגיעת וינטג' יוקרתית. כשהיא עושה את זה נכון - היא הכי טובה שיש

אנחנו במרדף תמידי לאחרונה אחר ידועניות ש'מתלבשות' באמת ולא נכנעות לרוח הבלי חזייה, תחתונים כתחליף למכנסיים ועוד, אבל כמו ברוב הדברים בחיים - יש יוצא מן הכלל, וכשקני עושה את זה נכון - זה הכי נכון שיש.

היא אומנם היו"ר הרשמית לשחרור הפטמה, אבל הפעם חשפה רגליים (באלגנטיות) ובחרה בחולצה לבנה גברית שתכסה בדיוק מושלם את כל מה שצריך. הטופ מודל המצטיינת, שרק לאחרונה הפציעה בשמלה קצפתית בתצוגת האופה של ז'אקמוס בפריז הלכה על סטריט סטייל ניו יורקי משובח כשהיא לבושה במותג של האחיות אולסן מכף רגל ועד ראש ובכובע בייסבול אלמותי של הניו יורק ינקיז.

חולצה גברית לבנה של דה רואו ומעליה בלייזר נהדר בכחול נייבי, מכופתר באמצע. מכנסיים כפי שציינו לא היו שם, אבל כן בצבץ בוקסר לבן קצר קצר כדי שקני תוכל להתהלך בנינוחות. בגזרת האקססוריז נרשמו נעלי הלואפרס הקלאסיות של 'דה רואו' בשילוב תיק ה-tote המנצח שלהן. את הלוק חתמה הדוגמנית עם משקפי שמש וינטג' של גוצ'י וכובע בכחול משופשף של הינקיז ובאמת שזו דוגמה ומופת לסטריט סטייל מעולה.

יום אחרי המשיכה להישען על פלטת הכחולים עם ג'ינס מטריף בכחול כהה ובגזרה ישרה אותו שילב עם קרופ טופ כחול ועוד כובע של הינקיז, הפעם בהדפס קמופלאז'. נגיעה באדום יין של חגורה דקיקה ואבזם זהוב אלגנטי עם תיק וינטג' תואם מדגם בירקין של הרמס, ושוב הלואפרס של דה רואו, כי זו נעל שנועדה שיחרשו עליה.

עוד בוואלה!

הפעם הגזמת: קנדל ג'נר מלכלכת על אחיות שלה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully