וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי להניד עפעף: כך תכניסו צבע קיצי לאיילינר הכי בסיסי שלכן

7.7.2023 / 7:42

הרשו לנו לגלות לכן - הטיקטוק עמוס בטרנד הביוטי העדכני. הוא לא מתכוון לעזוב את השטח ובטח לא את תיק האיפור בקרוב. זה החל באיפור הביזארי של 'אופוריה', ביקר אצל היילי ביבר ועכשיו הגיע הזמן שנבין אחת ולתמיד מה הסוד. איילינר צבעוני כפול ומכופל, תתכבדו לכן

עבה או דק, חתולי או ישר, לכל אחת מאיתנו יש את ההעדפה שלה בכל הנוגע לאיילינר. הפס הבודד והשחור מעל העיניים, שלעיתים עלול להכביד על כל המראה ובפעמים אחרות דווקא לבסס את מלוא האיפור ולהרים את הוודג' ברמות אחרות. כידוע, מריחת איילינר מתבססת בהתאם לצורת העיניים של כל אחת ומהי התוצאה אליה אתן רוצות להגיע. מהרמת מראה העפעפיים ועד כדי גרימת העיניים להיראות גדולות יותר.

דנה זרמון. אינסטגרם danazarmon, צילום מסך
כפול ומכופל: דנה זרמון בנגיעה של ירוק וורוד/צילום מסך, אינסטגרם danazarmon

אממה, כל הבייסיק המוכר והידוע הזה מקבל טוויסט צבעוני ומתקתק, שעושה חשק לקנות פלטת צבעים חדשה לתיק האיפור - ולא כי פורים. אנחנו מתכוונות לדאבל איילינר הצבעוני. למרות שתכלס, אלה שחוששות לצאת מדי מאזור הנוחות, גם פס אחד יהיה מספק מעל ומעבר. הטרנד הצבעוני תפס תאוצה בטיקטוק, בהשראת האיפור הביזארי של הסדרה 'אופוריה' והמשיך הלאה לתמונות הפיד של חביבת הקהל, הלוא היא היילי ביבר.

אז איך זה קורה בפועל? הרי לכן מדריך קצרצר, אט אט, בדידים - גם לקלמזיות מבנינו. נתחיל בלציין שאתן יכולות להיות רגועות, כי גם אם מומחיות מריחת איילינר לא נפלה בחיקכן, אין צורך ליצור צורה מטורפת וגרפית כדי לקבל את האפקט המלא. לפעמים צבע עדין הוא כל מה שצריך, כדי להקפיץ את האיפור שלך מפשוט לסנסציוני ומפיל לסתות.

עוד בוואלה!

בדקנו את עיפרון הגבות המדובר של קיילי ג'נר - והוא עונה על כל הציפיות

לכתבה המלאה

בשלב הראשון, ודאו שאזור העיניים נקי. לא רק לשם הסטריליות, יש האומרים שאזור נקי מבליט את נגיעות האיפור. לאחר מכן, החלק הפאן - בחרי צבע או שניים בו תרצי להתמקד כזה שיחמיא לעיניים ובעיקר יצור קונטרסט לאור פנייך. גם השילובים הנועזים יותר יוכלו לשמש אתכן בלוק יומיומי קז'ואל, של ג'ינס וטישרט ולבנה. הצטיידו באיילינר או עפרון בצבע הנבחר, כזה שניתן להשיג בכל חנות איפור מקטנה ועד גדולה. במידה והעפרון לא מספיק, תעמיסו לסל צללית או שתיים שיעזרו לחזק סגירות.

טיפ מאיתנו, מי שעוד לא מרגישה מאה אחוז במריחה נמליץ לה להתחיל בעפרון, עליו באופן יחסי אפשר לשלוט במריחה, מאשר חומר נוזלי. בשלב הבא, ההמלצה היא להתחיל בנקודה קטנה ולמשוך אותה לפי הצורה המבוקשת, החוצה החל מהפינה הפנימית. בין אם בחרת בצורה ישרה או החתולי הקלאסי, ניתן להיעזר בכלי איפור אחר (או אפילו דף נייר) שייתן קונטרה וייצב את ציור הפס. הסוד הוא למרוח בביטחון מלא, כך שאם יש רעידות קלות בידיים או סתם אין לך מושג מה לעזאזל את עושה - התוצאה תהיה הכי מיטבית (במיוחד אם זה חומר עמיד במים).

אפשר לנשום חברות, עצם העובדה שהמראה הסופי הוא צבעוני, לא אומר שחייב לעשות משהו יצירתי במיוחד. אפשר להתחיל בצורות המסורתית, עבה או דק על קו העפעף העליון, שפיץ רחב או צר - הכל תופס. בהמשך כבר תוכלי להשתעשע ולהוסיף טוויסטים עדכניים במידת הצורך.

דרך אחרת להוסיף צבע מבלי להעמיס על העפעפיים העליונים, הוא לתת טאץ' (אפילו עם צללית בתור התחלה) דווקא מתחת לאזור הריסים התחתון. כל היופי באיילינר הוא שאין באמת חוקים מוצהרים. ניתן להקפיץ את כל הטוטאל לוק על ידי הוספת צבע שיהיה המוקד המרכזי והשאר יהיה הכי פשוט ויאזן. בסוף חשוב לזכור, ששימוש באיילינר צבעוני לא חייב להיות "משוגע" או מרשים באופן מוגזם מדי, כדי לתת את הסיי הרצוי. בהצלחוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully