וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לך? השמלה הסקסית של עדן פינס, הלוק הקיצי של מורן אטיאס

מורן אטיאס בלוק חופשה בפורטופינו, אורנה דץ עם הפריטים החמים של העונה, טיטי איינאו בשילוב לא ברור ועדן פינס בלוק קרמלה עם שמלה בחום שוקולד - מה לבשו הכוכבות השבוע?

ניבר מדר

ניבר מדר. רפי דלויה,
זה לא הצבע שלך/רפי דלויה

ניבר מדר הגיעה להשקת שיתוף הפעולה של גולף & קו עם המיזם החברתי KUCHINATE עבור נשים אפריקאיות מבקשות-מקלט בלוק בובתי אך מעט עייף. שמלת סטרפלס עם כיווצים בתכלת בהיר מסטייל פור רנט, פלוס תכשיטים של פדני וסנדלים של בוטגה ונטה. הגזרה מצוינת, הצבע פחות התאים לגוון העור של מדר, ואפשר היה להקליל בכפכפים חומים למשל.

עדן פינס

עדן פינס. רפי דלויה,
קרמלללהההה/רפי דלויה

עדן פינס בהשקת החנות של IL MAKIAGE בקניון רחובות בשמלת מידי צמודה עם כתפיות ספגטי בחום שוקולד מעדיקה, כפכפי pvc של סטיב מאדן ותיק לבן קטן של דיור אותו אחזה בידה. קרמלה מאז ומתמיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מורן אטיאס

מורן אטיאס. רפי דלויה,
סגרה חופשה בפורטופינו/רפי דלויה

מורן אטיאס גם כן הגיעה להשקה בגולף והתאימה את הלוק לצבעוניות העוצמתית שהולבשה בחנות. שמלת 'יצאתי לנופש בפורטופינו' של דולצ'ה גבאנה, פלוס סנדלים אדומים של המותג האיטלקי גם כן. כיף חיים.

אורנה דץ

אורנה דץ. רפי דלויה,
כל הפריטים הנכונים של הקיץ/רפי דלויה

אורנה דץ סימנה וי על כל הפריטים הנכונים של הקיץ. מכנסי פשתן לבנים ממנגו פלוס וסט שחור, כפכפים שחרים עם אבזמי באקל מעמנואל, חגורה דקיקה ותיק שחור של פראדה שהונח בהצלב. ורי נייס.

טיטי איינאו

טיטי איינאו. רפי דלויה,
סליחה אבל לא הבנו את השילובים/רפי דלויה

טיטי איינאו בחרה להגיע לאירוע הבוקר הקליל בטי צמודה מזארה אותה ציוותה לג'ינס קרעים של ליוויס. נעלי העקב האייקוניות של ולנטינו, תיק שחור של פראדה וסרט שחור בשיער. שורה תחתונה - ברדק גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully