וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה כיף לא להיות בת אצולה: לוק החופשה המושלם של מייגן מרקל

4.7.2023 / 8:01

אחד מיתרונות הריחוק מבית המלוכה הבריטי, הוא בהחלט החופש הטוטאלי שמייגן מרקל קיבלה בכל הנוגע למלתחה האישית. קייט מידלטון יכולה רק לחלום על לשים שורט פשתן בפומבי, בינתיים - מסקנדל לסקנדל, הדוכסית המהוללת עושה זאת בדרכה. קבלו לוק נופש שמחייב אימוץ

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

נראה שמאז שהארי ומייגן השתחררו מכבלי המונרכיה הבריטית, השניים מנסים להישאר באור הזרקורים בדרכים שונות - אם מרצונם ואם לא. רק לפני מספר ימים אישר הבקינגהאם פאלאס את העובדה שהשניים פינו את אחוזת פרוגמור בבריטניה (שקיבלו כמתנת חתונה מהמלכה אליזבת המנוחה), ומאז לא ממש נשמעו ניוז מצד הדוכסים.

צלמי הפפראצי הצליחו לתפוס את הזוג המורד בפעם הראשונה מאז החדשות הטריות (בין יתר הסקנדלים), אבל וואלה, הם לא נראו מוטרדים במיוחד. יציאה זו מגיעה שבועות לאחר שספוטיפיי ביטלו את עסקת הענק (20 פאקינג מיליון דולר) עם בני המלוכה - לאחר עונה אחת בלבד של הפודקאסט של מרקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

השניים פתחו את השבוע כשהתהלכו יד ביד בסנטה ברברה קליפורניה, עם חיוך מאוזן לאוזן מלווים בשומר הראש. מרקל, חוץ מפני העקרוטה, נראתה שיקית מתמיד בלוק נופש שכל אחת מאיתנו חייבת לאמץ בהקדם. ודאי שאחד מהיתרונות של לצאת מהמסגרת המלכותית, זה החופש הטוטאלי אליו ניתן להתמסר גם כשזה מגיע למלתחה האישית.

אאוטפיט נינוח יתחיל איך לא, כמובן במכנסי שורט מפשתן - מייגן הלכה על מחויטים בצבע חום כהה וחמים (128 דולר), מבית המותג האמריקאי Reformation שנותן מקום של כבוד לאופנה בת קיימא.

אל תוך המכנסונים השחילה מכופתרת לבנה של מותג היוקרה אנין בינג (200 דולר) - שנחתמה בחגורת עור קלאסית ובהירה יותר, בעלת אבזם זהב בחסות ראלף לורן. על השיער הפרוע מעט, חבשה כובע שמנת-פודרה שכלל אלמנט פס חום התואם למכנסיים, של Janessa Leoné האמריקאי (267 דולר).

הדוכסית המהוללת השלימה את הלוק הנינוח ואבזרה את עצמה במשקפי שמש של הפרחה המצויה - פרונט שחור עם ידיות מנומרות מבית ולנטינו (215 דולר). על התיק אמנם ויתרה, אך בגזרת השוז נעלה זוג סנדלים קלאסיים בצבע חום ברונזה, של הרמס (770 דולר).

על ידיה נרשמו קובץ עמוס של צמידי זהב - כולל צמיד אחד של קרטיה, אותו נוהגת לענוד לעיתים קרובות, במחיר מפוצץ שאנחנו אישית גם היינו ישנות איתו - 7,350 דולר. לצד האקססוריז הזהובים, התווסף שעון (גם קרטיה) שהיה שייך לפרינסס דיאנה המנוחה.

המראה הקלאסי של מרקל נחת על גוונים ניטרליים ופשוטים, ובינתיים הנסיכול הג'ינג'י שלצידה בחר בסטייל קז'ואל ביותר. הארי בחר במראה הפשוט-פשוט של חולצת פולו ירקרקה, ג'ינס עם חגורה שחורה של האלוהים ישמור (ויתרנו, תודה). לצד כובע בייסבול עם כיתוב רקום של "קליפורניה" ומשקפי שמש. רציני משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully