וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת עגבנייה: זה הטרנד החם שקורה עכשיו ברשת

9.7.2023 / 7:11

על אף טרנד הברביקור (שכבר מסתמן במגמת ירידה) יש האשטג חדש בטיקטוק שמקדם אסתטיקה ויראלית בשם נערת עגבנייה. הנה ההסבר המלא

בזמן שמרגו רובי מקדמת במרץ את סגנון הברביקור שהיה למעשה טרנד הטיקטוק המוביל של הקיץ הקודם, אסתטיקה ויראלית חדשה מתחוללת בפלטפומת הסרטונים החביבה על דור ה-ז': נערת עגבנייה. כן, ההאשטאג הפופלרי שכובש את הרשת בימים בימים אלו נקרא Tomatogirl ואנחנו כאן כדי להסביר מה זה אומר בדיוק.

בניגוד לשם, להיות ילדת עגבניות לא קשור בהכרח לפרי האהוב על אושיית הקולינריה אייל שני, אלא מתרכז בכל מה שעולה בראש (בייחוד של אנשים המתגוררים בארה"ב או באירופה) כשחושבים על עגבניות. להתרווח במזג האוויר קיצי, רצוי על רקע נוף ים תיכוני של דרום איטליה, עם בריזה סיציליאנית ותלבושות המשלבות פלטת צבעים בנושא אדום.

היילי ביבר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
היילי ביבר מחבבת מאוד את המגמה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

המגמה כה משמעותית עד כדי כך ש-Airbnb דיווחה ב-15 ליוני כי אמלפי, פירנצה וסורנטו הפכו להיות "היעדים הטרנדיים המובילים שהאמריקאים חיפשו ליום העצמאות האחרון". בנוסף, החיפוש #tomatogirl כבר זכה ליותר מ-2 מיליון אזכורים ב-TikTok .

אסתטיקת הטומאטו גירל שסוחפת את המדיה מדברת על אווירה ים תיכונית קיצית המציגה סגנון רטרו הכולל פריטים אדומים לצד מטפחות משי קשורות על הראש, תיקי רפייה או כל פריט אחר בשפה המזכירה את עידן הדולצ'ה ויטה. יש הרואים במגמה תצפית מודרנית של דורות המילניום וה-Gen Z לאיטליה של שנות השישים והשבעים, עם השווקים עמוסי כל טוב, סלסלות לימונים, קוקטיילים של אפרול שפריץ, אריחים ים תיכוניים ו-כן, גם עגבניות טריות - הכל על רקע נופים ים תיכוניים כפריים כמו אלו של עיירות הנופש בחלק הדרומי של המגף.

בתרגום אופנתי הטרנד עוסק כולו באימוץ הנושאים של קיץ אירופאי רומנטי אשר ברוב המקרים מזכיר מאוד את העגבנייה עצמה: נועז, תוסס וטעים. המראה יכול לכלול גוון אדום עגבנייה כמו שהיילי ביבר חשפה בהזדמנויות שונות בזמן האחרון: מטיילת עם חברים בטופ פסים אדומים של Ami Paris בשילוב מכנסי ג'ינס קצרים, או כשהיא לובשת ביקיני משולשים וכובע מצחייה (שניהם באדום) ובקמפיין החדש לקולקציית משקפי השמש שלה בשיתוף הלייבל ווג שם היא מצולמת עם ג'ינס וגופיה אדומה מ- Realisation Par.

עוד בוואלה!

חוסכות לכן עבודה: 15 אוברולים שיקים לקיץ שסוגרים פינה

לכתבה המלאה

בכלל, נראה שביקיני אדום מסתמן כתרגום הכי קל לסיפור כפי שמדגימות האחיות קיילי וקנדל בחשבונות האינסטגרם שלהן ל-600 מיליון העוקבים שבחרו ללחוץ פולואו כדי לראות אותן בפיד. גם ג'ניפר לופז נחשבת לאחת הכוכבות המובילות של התופעה, לא רק בפריטים אדומים שאימצה בלוקים מהתקופה האחרונה, אלה גם בקמפיין השקת קו האלכוהול שלה Delola Spritz בו היא מצולמת בבילוי איטלקי על שפת הבריכה בבגד ים צהוב ומטפחת ראש צבעונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully