וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקוטה ג'ונסון טימטמה אותנו עם השמלה הזו

השחקנית היפהפייה הגיעה לחגיגת משקה אלכוהולי נצחי במילאנו בשמלה שחורה של מותג איטלקי מוביל, אבל לא פני שעתה בה כרצונה. ככה זה כשאת איי-ליסטית

בזמן שרוב הכוכבות מזגזגות בין תצוגות האופנה בפריז, לדקוטה ג'ונסון הייתה דווקא נחיתה רכה במילאנו. השחקנית היפהפייה הגיעה לחגיגות ה-160 למותג האלכוהולי הוותיק מרטיני ובהתאם ללוקיישן בחרה במותג איטלקי מוביל כשהיא מתעלת את השמלה השחורה הקלאסית ללוק עכשווי ורותח.

דקוטה ג'ונסון. GettyImages
לכוכבת כזו גם עושים שינויים - דקוטה ג'ונסון בוורסצ'ה/GettyImages

ג'ונסון לבשה שמלת סטרפלס אולטרה סקסית של ורסצ'ה מקולקציית סתיו 2023 של המותג, לוק מספר 8 על המסלול לייתר דיוק, בו עשו ג'ונסון והסטייליסטית הצמודה אי אלו שינויים כמו להצמיד את השמלה לגופה ולהשמיט את החלק העליון שהיה רחוק יותר מהגוף.

שמלת המידי עם רצועה שחורה בחלקה העליון ולוגו במרכז החמיאה לשחקנית בטירוף כשזו שידרגה עם סטילטו בשחור ושישה צמידים כסופים של בולגרי.

דקוטה ג'ונסון. GettyImages
שמלה אולטרה סקסית, תכשיטים של בולגרי/GettyImages

אבל סימן ההיכר של דקוטה הוא ללא ספק השיער הברונטי המופלא עם הפוני המנצח שגורם לה להיראות בובתית ופנתרה גם יחד. ג'ונסון פיזרה חיוכים וגלאם כמו שהיא יודעת ואף התמנגלה עם כוכב "אמילי בפריז" לוסיאן לוויסקאונט שהגיע בטוטאל לוק של דולצ'ה גבאנה עם חולצת קרושה מעניינת, מכנסיים שחורים בגזרה גבוהה ושרשרת פנינים. כמעט גנב לה את ההצגה - אבל לא.

עוד בוואלה!

ענוגה ומדויקת: דקוטה ג'ונסון שוב מרטיטה את ליבנו

לכתבה המלאה
דקוטה ג'ונסון. GettyImages
השתעשעה גם עם כוכב "אמילי בפריז"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully