וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענוגה ומדויקת: דקוטה ג'ונסון שוב מרטיטה את ליבנו

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 19:52

כל החודש המשובח של דקוטה ג'ונסון התנקז לערב הפרימיירה של הסרט החדש בכיכובה, אליו היא הגיע בשמלה מטמטמת שאי אפשר להישאר אדישים אליה. נוצות ונצנצים - כי מה עוד צריך בחיים?

דקוטה ג'ונסון. GettyImages
היא באה לעבוד החודש. דקוטה ג'ונסון בפרימיירה של "הילדה האבודה"/GettyImages

עדיין לא נסגר שבוע מאז דיווחנו פה על הגלאם השיקי שמפזרת דקוטה ג'ונסון במסגרת סבב מסע יחסי הציבור לדרמה החדשה בכיכובה "הילדה האבודה" וכעת מסתבר שיש לזה המשך שווה במיוחד. אתמול (רביעי) התייצבה השחקנית היפהפייה בפרימיירה של הסרט שנערכה במסגרת פסטיבל הקולנוע הלונדוני, BFI, בלוק עוצר נשימה עם שמלת נוצות וקריסטלים בגוון ניוד מבית גוצ'י.

דקוטה ג'ונסון. GettyImages
מה זה הזוהר הזה? דקוטה נוצצת/GettyImages

כשמדברים על מלתחת השטיח האדום בהקשר של ג'ונסון, 32, אי אפשר לנתק את השיח מהסטייליסטית שצמודה אליה כבר שנים, קייט יאנג. יחד השתיים ממקסמות את הפוטנציאל הגבוה מלכתחילה של הכוכבת ההוליוודית כאשר הן מקפידות על שפה קוהרנטית המשלבת תעוזה וסקס-אפיל עם טאץ' רומנטי ורך לצד עדכנות טרנדית והמון גוצ'י.

דקוטה ג'ונסון. GettyImages
נוצות ונצנצים - כי מה עוד צריך בחיים? דקוטה בגוצ'י/GettyImages

מלבד דקוטה, יאנג, 44, אוחזת ברזומה רותח כאחראית על הופעותיהן המוצלחות של רשימת איי-ליסטיות שוות ביותר, ביניהן מרגו רובי, סלינה גומז, מישל וויליאמס, סיאנה מילר וסופי טרנר. עבור כל אחת מהן היא מנסחת ומשכללת סגנון ייחודי וספיציפי בכישרון רב. וזה לא פשוט כמו שנדמה. על אף שמדובר בפיגורות הכי נחשקות בהוליווד, שהן גם בעלות נתוני פתיחה של דוגמניות וגם במעמד כזה שכל בתי האופנה הגדולים מתחננים להשאיל או לתפור עבורן במיוחד כל דגם בו יחפצו, עדיין נדרשת מהסטייליסטית עבודה קשה פלוס כישרון כדי לייצר בעקביות לוקים רבים הממלאים את רשימות המתלבשות הטובות כבר שנים.

האנסמבל הלונדוני המדובר המשיך עם התמה של התקופה האחרונה והציג פלירטוט מטריף בין קלאסיקה מפוארת לרוק'נרול בועט, אך הפעם בטוטאל לוק חסוד לחלוטין שיעבוד גם בבני ברק. גוון ניוד בשתי שכבות כאשר החלק העליון שקוף מעט ומעוטר קריסטלים מנצנצים בצללית רחוקה מהגוף ובעלת כריות כתפיים אדג'יות המתחברות לשרוולים ארוכים בגימורי נוצות טונאליים. מחשוף סגור ומעוגל בקו הצוואר ועגילי קריסטל ארוכים בעיצוב תכשיטי מסיקה, לצד אורך חושף קרסול שנארז בסנדלים מינימליסטיים מבית ג'יאנוביטו רוסי חתמו את הופעתה באופן ענוג ומדויק.

מי שעוד עף עליה בימים אלו, כלומר מלבדנו, הוא בן הזוג בארבע השנים האחרונות, סולן להקת קולדפליי והאקס של גווינית' כריס מרטין, שהצהיר על אהבתו אליה באופן חריג השבוע במהלך הופעה וכינה אותה "היקום שלי". אנחנו לגמרי יכולות להבין.

עוד בוואלה!

הציץ שהציץ - גרסת הקוטור: שמלת העירום של דקוטה ג'ונסון

לכתבה המלאה
דקוטה ג'ונסון. GettyImages
שיתוף פעולה יוצא מן הכלל של הסטייליסטית קייט יאנג ודקוטה ג'ונסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully