וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלמה הייק שוברת את הרשת בביקיני זעיר

10.7.2023 / 10:30

סלמה הייק בת ה-56 העלתה תמונה רותחת בביקיני שגרפה יותר מ-3 מיליון לייקים והקפיצה את מספר העוקבים שלה למגרש של הגדולים באמת, כשהיא חוצה את מיילסטון ה-25 מיליון. אבל האם אידאל היופי הבלתי מושג שהיא מציגה משרת אותנו? התשובה בגוף השאלה

שחקנית הקולנוע, הבמאית והמפיקה סלמה הייק בת ה-56, שליטרלי משתבחת כמו יין טוב, פנתה לאינסטגרם בשבוע שעבר כדי לחגוג את "יום הביקיני הבינלאומי" כשהעלתה תמונה שלה בביקיני, איך לא. אבל מה שקרה לאחר מכן לבטח הפתיע אפילו את הכוכבת עצמה. לא רק שהפוסט זכה לכמות לייקים אסטרונומית - יותר מ-3 מיליון (פלוס 22,625 תגובות), אלא שבזכות התמונה הסקסית, שהצליחה להותיר אותנו פעורות פה, הייק אף הגיעה למיילסטון במדיה החברתית - יותר מ-25 מיליון עוקבים.

השחקנית היפהפייה, שהחלה את הקריירה שלה בטלנובלות מקסיקניות ודרמות רומנטיות, ביססה עד מהרה את מעמדה בתעשייה עם הופעות בלתי נשכחות בסרטים כמו "דספרדו", כשגילמה את הציירת פרידה קאלו ביצירה הביוגרפית "פרידה", אותה גם הפיקה, וזכתה לשבחי המבקרים על הופעתה בסרט "בית גוצ'י". השנה היא אף נכללה ברשימת 100 המשפיעים השנתית של מגזין "טיים" בקטגוריית האמנים. משכך, וכאחת מהנשים הלטיניות הראשונות שעבדו בהוליווד, אין ספק כי הייק פתחה דלתות לנשים רבות שבאו בעקבותיה, בעודה שוברת מוסכמות ונחשבת כמהפכנית בדורה.

בגזרת הסטייל האישי לא ניתן לאפיין שהיא מתחזקת סגנון מהודק, אלא נשענת בעיקר על הצד האקספרימנטלי והסקסי שלה, עם השפעות אתניות כמובן. אך ייאמר לזכותה כי לשטיחים אדומים היא לחלוטין מפגיזה בנאמברים מטריפים. כך או כך, תמונות בביקיני באווירת חופשה אקזוטית, שנוטפות סקס אפיל ובטחון בשמים (ששמור לנשים בעשור החמישי לחייהן), הן לא מצרך נדיר בפיד האינסטגרם של השחקנית המוערכת. רק לפני 3 שבועות הייק שיתפה הצצה לנופשון על גבי סירה, כשהיא לובשת בגד ים שני חלקים בתכלת-אפרפר מעוטר בקשירות.

"את נראית טוב! תהני, את כזו השראה" כתבה עוקבת אחת, בעוד אחרת כינתה אותה "מלכה" בתוספת אימוג'י אש. ואם גוללים עוד קצת מטה נתקלים בסנריו דומה בלב ים המציג ביקיני ממש זהה רק בצהוב קנרית. אז מה בכל זאת גרם לאימג' הספציפי המדובר להפוך לכה ויראלי? נתחיל בבגד הים; כוכבת "אגדת האגדות" החליקה לתוך ביקיני קטנטן וצבעוני של המותג האוסטרלי צימרמן מקולקציית קיץ 2023, בעל הדפס פייזלי בשילוב מוטיבים אתניים שמזכיר עבודת טלאים, ומעוטר בקרושה בגוון בז' חיוור. הסט, שעולה כ-1,200 שקלים, כלל חזיית משולשים אייקונית שהציגה את המחשוף הנדיב של הייק, בעוד שהתחתונים ירדו נמוך (מאוד) ונקשרו בצדדים.

הסילואטה והעיצוב רפרפו לדמותן של דוגמניות הפינאפ משנות ה-40 וה-50, שהיו לחלוטין מושא הערצה, ואם נודה באמת הציגו אידאל יופי לא אפשרי, אם כי יותר "בריא" (מעשורים אחרים) אך עדיין בגדר בלתי מושג בעליל, מכאן מן הסתם גם מקור משיכתן הבלתי נדלה.

אשתו של פרנסואה הנרי פינו (61), איש עסקים צרפתי שעומד בראש תאגיד מותגי היוקרה "קרינג", עמו היא חולקת בת, אבזרה את הביקיני המהנה עם עגילי שנדליר אתניים בשלוש קומות ובטבעת הנישואין שלה. עוד בלטו בתמונה סממנים וויזואליים מפעימים, כגון פנים זוהרות נטולות איפור, העובדה שהיא נראית מחוטבת ומהודקת מתמיד, ובעיקר לא יכולנו להתעלם מהתחתונים שנראו מעט רופפים עליה בחלק הקדמי.

כל אלה רק העצימו את העובדה שגופה פשוט אינו מראה שום סימני זמן, מה שבמיידי מעלה לגבהים חדשים (במודע או שלא) את מפלס הפיקסציה של כולנו אחר מעין הנעורים החמקמק. גנטיקה טהורה? נעזרת בפרוצדורות אסתטיות או אחרות? כנראה לעולם לא נדע. אלא אם, השחקנית תצטרף בשלב כזה או אחר לטרנד 'השיח הכן' שסוחף אחריו אייליסטריות בשנה האחרונה, ומביא אותן לחשוף את ההליכים הקוסמטיים/ניתוחיים שהן עברו (היי מדונה, קורטני קוקס ובלאק צ'יינה).

#יוםביקיניבינלאומי שמח! אתם מאמינים שהביקיני קיים רק 77 שנים?!" כתבה השחקנית הלוהטת, וסיימה במה שנראה כמו אמירה נוקבת המתייחסת למצב העניינים הנוכחי בבית המשפט העליון של ארצות הברית כשציינה "בואו נקווה שהם לא יאסרו גם אותם". לבסוף חתמה את הפוסט עם ההאשטאג "#notathrowback", כשביקשה להבהיר לעוקביה שכן, כך היא נראית! ואין המדובר בתמונה מהעבר. אבל הייק, שהלכה למעשה מאתגרת את חוקי הזמן, לא הסתפקה רק בתמונה אחת. כדי להראות ולהכיר תודה לעוקביה, יומיים לאחר מכן היא העלתה גם ריל מאותו הסשן בבריכה המקורה. זה האחרון אומנם זכה לכחצי מכמות הלייקים בהשוואה לפוסט המקומי, אך לחלוטין עורר הדים וספלאשים של גלים (תרתי משמע) בזכות עצמו.

עוד בוואלה!

קמטים ושיער לבן: סלמה הייק העלתה תמונה לא מרוטשת והיא מהממת

לכתבה המלאה

הייק זוכה לאורך השנים לשבחים על המראה הצעיר שלה, זאת בצל מספר אינסידנטים בעבר בהם 'הואשמה' ברשת על שימוש יתר באפליקציות עריכה (כדוגמת Facetune) - בעוד שהציגה בפיד שלה פנים במראה צעיר מדי ובלתי ריאליסטי במופגן. אך נראה שמבחינתה, 2023 היא בסימן קבלה עצמית ופתיחות לאמץ את המראה המשתנה שלה, כמו גם לחגוג את גילה. כך למשל, בפוסט מתחילת חודש יוני היא העלתה תקריב סלפי שחשף מעט שיער לבן וקמטוטים במצח. אנחנו לחלוטין בעד, אך קשה להתעלם מן העובדה כי הכוכבת המקסיקנית מתעקשת להמשיך 'לשחק על כמה מגרשים', או במילים אחרות - שולחת מסרים סותרים. לרוב היא ממש בנג'מינה באטן, ולפרקים מאמצת את גילה ואף מעזה לחגוג פיצ'רים טבעיים של נשיות מתבגרת במלוא תפארתה. מבולבלות? גם אנחנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully