וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שמביט בה מהצד: גל גדות נתנה הצצה שובבה בשמלה המשגעת שלה

לפרימיירה של הסרט בארבי בלוס אנג'לס הגיעו מיטב הכוכבות - בראשן גם מרגו רובי כוכבת הסרט, אבל גל גדות האחת והיחידה גנבה את ההצגה (ובצדק) בשמלה טרה שיק, אקססוריז נכונים, נגיעת נמשים וסייד בוב. מאוהבות

כבר חודש ימים שמרגו רובי חורכת שטיחים אדומים ברחבי העולם כשהיא מקדמת את הסרט החדש שלה "בארבי". כבר עסקנו בכך שהיא נכנסה לדמות ומקסמה את טרנד הברביקור, ולגמרי ציפינו שבפרימיירה הכי גדולה בלוס אנג'לס היא תהיה מסמר הערב. אבל אז הגיעה גל גדות.

כאחת מהאורחות על השטיח הוורוד, לצד דואה ליפה, ניקי מינאג' ולהקת חיים הגיעה גדות בסטיילינג מוקפד ובשמלה משגעת בחום עם פסי סיכה של המותג הבריטי המוצלח JW Andersson.

גל גדות. GettyImages
השתגענו. גל גדות בפרימיירה של בארבי בלוס אנג'לס/GettyImages

שמלת העור המפוסלת (ייתכן שגם דמוי) עם מחשוף סירה סגור כשבצדדים נותנת גדות הצצה לסייד בוב בטוב טעם. אורך השמלה עתירת הווליום בחלקה התחתון גם כן החמיא לשחקנית בטירוף ונתן מקום לרגליה הבלתי נגמרות עם כפכפי ה-PVC על עקב דקיק.

נרשם גם תיק לבן בשייפ א-סימטרי של Aupen ב-140 דולר בלבד, עגילי חישוק זהובים של טיפאני, טבעת מעודנת ולק בחום שוקולד שהוסיף למראה הכולל.

גל גדות. GettyImages
סייד בוב בטוב טעם. גל לובשת JW ANDERSSON/GettyImages

על פי הדיווחים גל גדות הייתה זו שעתידה לגלם את דמותה של בארבי בסרט, אך לבסוף הוחלט שרובי, שהיא גם על תקן המפיקה, תגלם את הדמות הראשית. ליהוק מדויק מזה לא היה חשוב לציין.

בגזרת הגלאם הלכה גדות על קוקו אסוף מתוח עם שביל באמצע וחדי העין ישימו לב כי המאפרת גם קישטה אותה בנגיעות נמשים באזור הלחיים שנתמכו בעבודת שיזוף קלילה. אהבנו. מאוד.

גל גדות. GettyImages
כפכפי PVC על עקב סקסי ותיק של Aupen/GettyImages

עוד בוואלה!

גל גדות: "אני לא אובססיבית לגבי המראה שלי"

לכתבה המלאה
גל גדות. GettyImages
היו גם נגיעות נמשים. גל גדות את בשיא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully