וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות: "אני לא אובססיבית לגבי המראה שלי"

25.6.2023 / 9:00

היא אמנם לא מתאבססת לגבי המראה החיצוני שלה - אבל מודות, אנחנו לגמרי כן. הנציגה הישראלית שלנו בהוליווד בצילומי שער למגזין ספרדי, חושפת מה קרה כשכולם חגגו את ההצלחה שלה אחרי 'וונדר וומן' וגם - מה קרה כששמעה שמרגו רובי הרימה לה ברמות?

טריילר לסרט Heart of Stone בכיכובה של גל גדות/נטפליקס

בעודה מפלסת את דרכה החוצה מהטייטל הנחשק של ה'וונדר וומן', גל גדות, הגאווה הישראלית הכי גדולה שלנו מחוץ לגבולות הארץ, מצטלמת לשער מגזין "Smoda" הספרדי. תפקידה החדש בסרט " לב של אבן" לצד שמות כמו ג'יימי דורנן - שם יותר מדי לוהט בפני עצמו (כריסטיאן גריי ב-50 גוונים של אפור), פותח עוד דלת מופלאה, דרכה נוכל לצפות בשחקנית ממשיכה לעשות חיל על מסכי הענק של הוליווד.

הפקת האופנה למגזין השייך לאחד העיתונים הגדולים ביותר בפלטפורמות הספרדיות, נפתחת בשער בו נראית גדות לובשת טוטאל לוק של פראדה. סט מעור אדום ומחוספס, הכולל חצאית עפרון בגזרה גבוהה, עליה מונח בלייזר תואם, בעל שלושה כפתורים שחורים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גל גדות בצילומים לSmoda. THOMAS WHITESIDE, אתר רשמי
פרובוקטיבית בפרגאמו סרוג/אתר רשמי, THOMAS WHITESIDE

הנגיעות האדמדמות ממש לא מסתיימות שם ולוק אחר, פרובוקטיבי אך עטוף באלגנטיות שיא כלבבנו, בו השחקנית לובשת שמלה מרושתת וחשופה למדי מבית פרגאמו. מבעד לפיסת הבד הסרוגה, לא נכח שום בגד אחר, חוץ מתחתוני ניוד שכמעט וניתן לפספס גם אותם. הבגד המשגע כולל סריגה עבה יותר באזור החזה, שם העיצוב הופך למעט מחודד ולפיס השובב צורפו צמד צמידי זהב עבים של טיפאני אנד קו.

גל גדות בצילומים לSmoda. THOMAS WHITESIDE, אתר רשמי
הפנים היפות של טיפאני אנד קו/אתר רשמי, THOMAS WHITESIDE

הראיון הנלווה להפקה, עוסק בדמויות אותן גילמה עד כה ביחס לחייה האישיים, הסרט החדש שיעלה בבכורה ב-11 באוגוסט וגם על יופיה של גדות - שכן, גם בחו"ל לא מצליחים להבליג עליו בכזו אדישות ונרשם גם פרגון ממרגו רובי.

כשנשאלה האם חושבת שמעבר למחמאות האלה, הפיזיות שלה מאפילה על הכשרון שלה עונה: "וואו! קודם כל, כשזה מגיע ממישהי יפה כמו מרגו רובי זו מחמאה ענקית. האמת היא שאין לי מחשבות כאלה. אני לא אובססיבית לגבי המראה החיצוני שלי, אני מתלהבת דווקא מדברים אחרים שאינם קשורים אליו", ומוסיפה: "זה הדחף היחיד שלי, המוטיבציה שלי ומה שמעסיק את המוח שלי. אני לא שואלת את עצמי את השאלות האלה".

גל גדות בצילומים לSmoda. THOMAS WHITESIDE, אתר רשמי
קריצה למראה הרטוב לצד שמלה של דולצ'ה וגבאנה/אתר רשמי, THOMAS WHITESIDE

יחד עם זאת, אין ספק שהמראה החיצוני הוא נקודת ציון חשובה כשמדברים על גל גדות. בתמונות האחרות ובהובלתה של הסטייליסטית קרלה וולש, גדות לובשת שמלת מחוך בצבע בז' באורך מקסי, של דולצ'ה וגבאנה, לצד עיצוב שיער מסורק אחורנית בקריצה למראה הרטוב.

גל גדות בצילומים לSmoda. THOMAS WHITESIDE, אתר רשמי
"הדחף היחיד שלי, המוטיבציה שלי ומה שמעסיק את המוח שלי"/אתר רשמי, THOMAS WHITESIDE

שאר האאוטפיטים על פלטת השחורים - טוטאל לוק בחסות סן לורן הכולל מעיל פוך שחור והיסטרי פתוח, טופ חצי שקוף ותחתיו חצאית פליסה - אותה משלימים זוג מגפיים גבוהים. לוק אחר של חולצת "חלוק משוגעים" סגורה מבית לואבה, ונרשם גם המראה המעונב עם חליפת טוקסידו, נעלי שפיץ וטבעות שחורות של אלכסנדר מקווין.

גל גדות בצילומים לSmoda. THOMAS WHITESIDE, אתר רשמי
גל גדות בצילומים לSmoda/אתר רשמי, THOMAS WHITESIDE

"אני תמיד חושבת שפחות זה יותר ושתחכום הוא המפתח הטוב ביותר. זה לא משנה איזה סוג של בגדים את לובשת, אלא מי לובש אותם. ואני בן אדם כזה. אני אוהבת בגדים שמשלימים את מי שלובש אותם ולאו דווקא את אלה שמגדירים אותם לחלוטין" - היא עונה כשנשאלת לגבי התפתחות הסגנון שלה עם השנים וכיום.

גל גדות בצילומים לSmoda. THOMAS WHITESIDE, אתר רשמי
"אני תמיד חושבת שפחות זה יותר"/אתר רשמי, THOMAS WHITESIDE

ההצלחה בעקבות 'וונדר וומן' גררה את שמה לאיי ליסט ההוליוודי, אבל איך אומרים? מה שרואים משם ממש לא רואים מכאן. על כך היא מוסיפה: "אנשים חשבו שבאותם ימים (אחרי ההצלחה של 'וונדר וומן') הוצאתי בקבוק שמפניה והרגשתי בטופ של קריירת המשחק שלי, אבל התמודדתי עם הרבה דברים אישיים. כל התהילה הפתאומית הזו... הייתה כל כך מציפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully