וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרה שיק: מאיה קיי בלוק קלאסי משגע שכל אחת תרצה לאמץ

12.7.2023 / 5:30

הפיד הנוסטלגי של מאיה קיי אמש חשף אותנו לאאוטפיט סופר קלאסי, בצבעי שחור-לבן עם אלמנטים מלאי סטייטמנט מבית שאנל. אהבנו במיוחד - הבחירה בנעלי בובה אלגנטיות שיא. בקיצור - סה מניפיק!

בוויאו: ראיון עם מאיה קיי/מערכת וואלה!

"כשאמצא צבע כהה יותר משחור, אני אלבש אותו. עד אז אתלבש בשחור!", המשפט המוכר של קוקו שאנל מקבל משמעות על ידי האושיה המקומית מאיה קיי. סורי, אבל הפוש המאסיבי שקיבלה גברת קיי בחודשים האחרונים לצד האל היווני שלצידה, טל מורד, לא מפסיק לספק את הסחורה.

השניים בילו בחודש יוני האחרון בעיר הרומנטית בעולם, ועל אף לשהדוגמנית כבר בארץ, התמונות בפיד ממשיכות לעלות בקצב מסחרר ואנחנו רק בהיכון לספוג עוד קצת מכל הטוב הזה. הפעם היא חושפת לוק עמוס באלמנטים שאנליים, כשהיא יושבת בגני טווילרי, אחד הגנים ההיסטוריים והמרתקים של העיר - כי מה שטוב למלכה מארי במאה ה-16 טוב גם למאיה קיי ב-2023. אאוטפיט בצבעי שחור-לבן, עם אטיטיוד מרענן של הפלטה המוכרת של שאנל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מאיה קיי בפריז. אינסטגרם maya.keyy, צילום מסך
פסים שחור לבן ושאנל - מה צריך יותר מזה?/צילום מסך, אינסטגרם maya.keyy

בחצאית מיני שחורה בחיתוך א-סימטרי וחולצת פולו טרנדית מפוספסת, בעלת כפתורים שחורים וקטנטנים וסגירה של צווארון שחור. על הגזרה הקלאסית הזו הונח השיער הזהוב, בהכי נטורל ונינוחות.

טביעת האצבע מבית שאנל, באה דווקא באקססוריז הנלווים. תיק יד קטן בדגם הבאקט המרובע עם התיפורים המעוינים, לצד רצועת העור המשתלשלת עם שרשרת הזהב המסורתית של המותג, והלוגו המשתלב בפרונט עם האותיות CC.

מאיה קיי בפריז. אינסטגרם maya.keyy, צילום מסך
מה שטוב למלכה מארי במאה ה-16 טוב גם למאיה קיי ב2023/צילום מסך, אינסטגרם maya.keyy

ההיי לייט של האירוע - נעלי בובה שחורות מהמשובחות שראינו בתקופה האחרונה, אז שימו לב. עקב מרובע ועדין בצבע זהב וחרטום עגלגל מלפנים עם קצה לקה מבריק, לבסיס הזה צורפה רצועה שחורה שמעטרת את מרכז גב כף הרגל פלוס סגירת אבזם זהב של לוגו המותג. במילים אחרות - סה מניפיק!

מאיה קיי בפריז. אינסטגרם maya.keyy, צילום מסך
כל אחת סוחבת איתה תיק קטן, אבל לא כל אחת סוחבת איתה שאנל/צילום מסך, אינסטגרם maya.keyy

לכל הקלאסיקה האלגנטית והעדכנית הזו, התווספו שלל תכשיטים בתפזורת. אצבעות הידיים מלאות בטבעות שונות דומיננטיות והשלמה של זוג עגילי זהב וינטז' ביותר של ורסצ'ה בעיצוב מעוגל עם חותמת המדוזה האייקונית של המותג ומשקפי שמש שחורים לחתום את הלוק.

מאיה קיי בפריז. אינסטגרם maya.keyy, צילום מסך
סה מניפיק!/צילום מסך, אינסטגרם maya.keyy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully