וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הדרקונים: ג'יג'י חדיד בקעקוע שזעזע את העוקבים

16.7.2023 / 8:45

הרגע הזה ש"נערה עם קעקוע דרקון" הופך למציאות - אז ג'יג'י חדיד. חופשת קיץ תמימה של הטופ מודל השאירה את העוקבים המומים אחרי שחשפה קעקוע חצוף ונטול אסתטיות, בלשון המעטה

שבועות ספורים אחרי שצעדה על המסלול עבור הקולקציה החדשה של ז'קמוס בפריז, ג'יג'י חדיד (28) ארזה את עצמה ויצאה לחופשת קיץ טרופית עם כמה מחבריה. מה שלא היה מצופה היה הרעש סביבה עקב תמונות הביקיני שהעלתה - ולא, ממש לא בגלל הביקיני הזעיר.

הטופ מודל נתנה הצצה לחופשה מעוררת קנאה, עם תמונה מסקרנת במיוחד שעוררה לא מעט תהיות מטעם העוקבים. חדיד העלתה פוסט חופשה נורמטיבי ביותר כשהיא מצטלמת על מיטת שיזוף, עליה ביקיני בסטייל בוהו שיק צבעוני. סט מבית 'טרופיק אוף סי' בצבעים חום, ורוד, כתום ולבן. טופ משולשים קלאסי עם רצועות קשירה (297 שקלים) ותחתונים עם קשירה צדדית תואם (257 שקלים).

ג'יג'י חדיד שרשראות. אינסטגרם gigihadid, צילום מסך
סך הכל סט ביקיני סטנדרטי/צילום מסך, אינסטגרם gigihadid

שיערה הבלונד והגלי מפוזר בנינוחות, לצד עומס שרשראות מאסיבי - מפנינים, לחרוזים ועד שלל תליונים. נרשמה שרשרת זהב נוספת ודקה באווירת הפיס אנד לאב, בחסות מעצב תכשיטי היוקרה הניו יורקי J'AIME - שכלל תליון פיס היפי, עטור יהלומים במחיר של 5,950 דולר ושרשרת זהב הנמכרת בנפרד בעלות של 1,500 דולר.

קעקוע דרקון ג'יג'י חדיד. אינסטגרם gigihadid, צילום מסך
אז זה..../צילום מסך, אינסטגרם gigihadid

עוד בוואלה!

לא רק ביקיני: קנדיס סוונפול משיקה חליפות סריג משגעות

לכתבה המלאה

החלק המתעתע בסיפור לצערנו הוא לא המחיר המחניק של התליון הבודד. אלא החשיפה לקעקוע ירך ענק ברגלה הימנית, לצד כיתוב התמוניש עם המילה: "בוקר! ?" ואמוג''י דרקון זהה. מעבר לעובדה שחשפה אותו באהלן אהלן, מי שדפדף בפיד שלה לא ציפה לראות יצירה כזו גדולה של דרקון בשחור-לבן נמרח על הבאדי של ג'יג'י, שבעצם משמש ככלי העבודה שלה.

קעקוע דרקון ג'יג'י חדיד. אינסטגרם gigihadid, צילום מסך
נערה עם קעקוע דרקון/צילום מסך, אינסטגרם gigihadid

הצילום המחויך משך במהירות האור את תשומת לב המעריצים שלא ממש הצליחו להבחין בקלות שמדובר ביצירת דיו חצופה וזמנית של הדוגמנית. וכך תגובות העוקבים החלו להגיע: "ג'י?? את צוחקת עליי אומייגאדדד", "את מוסלמית", ככל הנראה בהטחה על כך שבאסלאם אסור לעשות קעקועים. וגם כאלה שעפו על הספונטניות: "פתאום... דרקונים הם החיה האהובה עליי".

אז קעקוע אמיתי זה לא, מי שיבחן לעומק בפרסומים השונים יראה את סוג ואיכות העבודה ויבין שמדובר בדיו סתמי לגמרי. מעבר לעובדה - שרבים שמו לב אליה, שמאוחר יותר העלתה חדיד סטורי נוסף עם ביקיני, הפעם מתוך המים עם בגד ים ירקרק. איך זה קשור? לא סביר שהיא תוכל לטבול את עצמה במי ים קרירים, אם ה"אמנות" המדוברת היא אמיתית - במידה וכן, היא דורשת החלמה מלאה. כל מי שעושה גיחה לאילת יכולה רגע לנשום - האם קעקועים זמניים הם רשמית הבשורה החדשה של הקיץ? פחות. פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully