וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגוון החמצמץ שיקפיץ לכן את מלתחת הקיץ

17.7.2023 / 9:27

נתקלנו בגוון חמצמץ ומפתיע, סוג של קיווי אם יורשה לנו לומר שכבר מציף את הפיד. מנטע אלחמיסטר, דרך קיילי ג'נר ובחזרה לאנה זק - כל האושיות הנכונות כבר מתנסות בצבע השנוי במחלוקת

תקופת הקיץ היא עונה המושלמת להתנסות בצבעים חדשים שעדיין לא נכנסו לבון טון של המלתחה, והשנה לצד פלטת הכתום-אדום-ורוד שמככבת בפידים של האיט גירלז הבחנו בגוון חמצמץ ומפתיע - שארטרז. השארטרז, משהו שבין צהוב לירוק, קרוי על שם צבעו של הליקר הצרפתי בעל אותו השם ומכונה בעברית תקנית -תרוג - כנגזרת של פרי האתרוג, אבל לעניות דעתנו הכי פשוט יהיה לומר שהוא סוג של קיווי.

הסנונית הראשונה ששמה את השארטרז בפוקוס הגיעה מכיוון העונה השנייה של הלוטוס הלבן, בה המלתחה ההיפסטרית של פורשיה צברה התעניינות גבוהה במיוחד. את הירוק הספיציפי הזה ראינו על הציפורניים שלה לאורך כל העונה, דיטייל קטן שזכה לתשומת לב ויראלית ברשת.

אזכור נוסף לגוון הציגה המשפיענית הדנית הרותחת אמילי סינדלב כשלבשה לתצוגת הקרוז של לואי ויטון סט של טופ וחצאית במראה עתידנית בצבעי כחול כהה והירוק החמקמק. מי שעוד סימנו וי על השארטרז הן קיילי ג'נר שהעלתה לפיד שלה תמונות לוהטות בהן היא מצולמת בביקיני של המותג Sommer.swim, והראפרית קארדי בי שהגיע בתחילת החודש לתצוגת הקוטור של המעצב הבריטי-הודי Gaurav Gupta בשמלת מקסי עטוית פאייטים בשילוב שכמייה פאפית תואמת. יש לציין שאת הצילומים עם בגד הים העלתה ג'נר שלוש פעמים בשבוע האחרון, כך שהוא מתנוסס בשני פוסטים שונים פלוס ריל וידאו אחד.

עוד בוואלה!

במחיר שפוי: גל גדות והיילי ביבר כבר שמו עין על התיק הזה

לכתבה המלאה

את החותמת המקומית לירוק תפוח מנצנץ העניקו האיט גירלז נטע אלכימיסטר בשמלת מיני מלאת פאייטים כמו גם אנה זק שלבשה בהזדמנות אחת ביקיני של בננהוט, המותג של אלכימיסטר, ובהזדמנות אחרת מחוך סטרפלס קטנטן בתמונה שצולמה בלונדון.

בימים בהם תקציב המלתחה של כולנו מוגבל, היינו לכל היותר מסתפקות בפריט של רשתות אופנה מהירות. בכל זאת, מדובר בגוון שנוי במחלוקת ואין לדעת מה יהיה אורח חייו.

  • עוד באותו נושא:
  • טרנדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully