וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר שפוי: גל גדות והיילי ביבר כבר שמו עין על התיק הזה

12.7.2023 / 5:30

שייפ א-סימטרי, מחיר שפוי בלי לוגו מפונפן, אופציות של שחור או לבן והכול טבעוני. הכירו את התיק החדש שגל גדות והיילי ביבר כבר השכילו לאמץ

על הלוק המוצלח והנועז שלבשה גל גדות לפרמיירה של "ברבי" כבר נתנו פה את הדעת בהרחבה, אבל עכשיו אנחנו רוצות להתמקד בתיק היד אותו נשאה באותו אירוע הוורדרד שנערך בוויקנד האחרון באל איי. הבחירה של גדות והסטייליסטית שלה קרלה וולש להצמיד לאאוטפיט מבית JW Andersson תיק של מותג אחר,Aupen במקרה הזה, היא יוצאת דופן, בטח כשמדובר בתיק שעולה 140 דולר, סיטואציה שמעצבי על מהליגה של אנדרסון לא תמיד זורמים איתה.

גל גדות. GettyImages
לפרימיירה של בארבי. גל גדות כבר התנסתה בתיק החדש/GettyImages

מסתבר שהתיק הלבן בעל השייפ האסימטרי של Aupen מצרף את גדות לרשימה מכובדת של איט גירלז כמו היילי ביבר, דקוטה ג'ונסון וקיילי ג'נר המקדמות איט באג מסוג חדש: טבעוני, במחיר נגיש ועם אג'נדת קיימות עדכנית. כן, אותה ג'נר שבבעלותה אוסף תיקי מעצבים משוגע הכולל סדרת בירקינים של הרמס שכל אחד מהם עולה בסביבות 40,000 דולר, וגם אותה ג'נר אשר שיגרה לסטורי תמונה מהיום הראשון של ביתה סטורמי בגן כשהיא נושאת על גבה תיק גב של הרמס עשוי עור לטאה ורדרד במחיר 12,000 דולר, הייתה בין הראשונות לשתף פעולה עם שגעת התיקים של Aupen.

זה קרה בנובמבר האחרון, כחודשיים לאחר השקת הלייבל, כשצולמה מסתובבת במנהטן עם דגם Fearless בשחור. במאי האחרון גם היילי ביבר סימנה את אופן, שילוב של המילים 'אותנטי' ו'פתוח', כמשהו מסקרן עת צולמה בפסטיבל קאוצ'לה האחרון עם דגם Purpose בשחור, אותו אחד שנצפה על גל גדות בגרסתו הלבנה.

השייפ המודרני של מרובע אסימטרי שצלעו התחתונה מעוצבת בזווית אלכסונית הינו חלק מהגישה ההוליסטית של סקיי טאן, צלם האופנה הסינגפורי שייסד את אופן. כמי שחי בברוקלין ומתמחה בתוכניות חינוך אישיות לילדים עם צרכים מיוחדים, טאן צבר הבנה עמוקה לגבי כיצד צורות משפיעות לטובה על נפש האדם. לגבי הבחירה להימנע משימוש בעור הוא מסביר באתר האונליין ש"ההשפעה של עור רגיל היא עצומה בכל הנוגע לשימוש בקרקע, פליטת גזי חממה ואובדן המגוון הביולוגי. אופן שואפת להיות חלק ממהפכה בתעשייה הרחק ממקורות בעלי חיים".

עם זאת, בראיון לווג סינגפור הודה שההקפדה על עור טבעוני מגיע עם סט אתגרים אחר, שכן טכניקות ייצור מסוימות אינן ניתנות להשגה באמצעות חומר הגלם הסינטטי. "אני כל הזמן שומע מלקוחות שאנשים רבים מעדיפים עור אמיתי, אבל אני מקווה להראות לעולם שגם אפשרויות ידידותיות לסביבה יכולות להיות חמודות ומהנות". גם עבור מי שפחות מתחבר לרעיון האקולוגי, התיקים של אופן הם פשוט מוצלחים, מלאי סטייל ואדג' - מבלי לשבור תכנית חיסכון.

עוד בוואלה!

נערת עגבנייה: זה הטרנד החם שקורה עכשיו ברשת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully