וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר הסודי: כאן תמצאו את הממתקים האמיתיים של סופר פארם

19.7.2023 / 9:30

סניף קונספט חדש מבית סופר פארם נפתח בעיר הדרומית ומציע חווית ביוטי עשירה עם מיטב המותגים הבינלאומיים. אז מה תמצאו שם, האם זה משתלם, ואיזה גודיז מסקרנים תוכלו לרכוש במחיר שווה?

'לרדת לאילת' זה לא רק מתכונת הכול כלול ולתת לילדים לזגזג בין הבריכה לקידס קלאב עד שהם יתישו את עצמם. זו גם בריחה קלה לשופינג ללא מע"מ, כי נופש משפחתי הוא לא תמיד חופש וגם להורים מגיע ליהנות מכל הטוב הזה.

אחרי ביקור בעיר הדרומית חשוב לציין שלא בכל קטגוריה השופינג הוא אטרקטיבי במיוחד. קניון מול הים, בו נפתח סניף הקונספט הראשון באילת של סופר פארם, לא נותן חווית קנייה מסעירה. ללא מע"מ מצריך ניחוחות של חו"ל ואי אפשר להתכחש לעובדה שמשהו נתקע. אם רוצים להתחרות בקנייה מקוונת - צריך לתת מענה ראוי. רשת הפארמים המצליחה לעומת זאת כן אשפית בחווית קנייה, וכל אם מהוקצעת מבינה את הסינרגיה המופלאה של לקנות טיטולים ומטרנה ובאותה נשימה להעמיס שימר חדש של ארמני ובושם 'לה טוליפ' של ביירדו.

סופר פארם. רועי טפר,
כל אישה צריכה - הבשמים של ביירדו בסופר פארם בתוספת נרות לבית, סבונים וקרמים לגוף/רועי טפר

סניף הקונספט הממוקם בקומת הכניסה מציע חוויית ביוטי חדשנית וראשונה מסוגה בעיר בשטח של כ-500 מ"ר עם מותגי הביוטי המובילים. סן לורן, ז'יבנשי, דיור, ארמני ביוטי, ורסצ'ה אטלייר, הבשמים היוקרתיים של Serge Lutens, נישה סקסית ומזמינה במיוחד של המותג הנחשק ביירדו, מייק-אפ רבולושן וגם פינה ורודה ומתקתקה של קיילי ג'נר עם מיטב המוצרים של כוהנת הגלאם לנערות.

סופר פארם. רועי טפר,
אחד הסקשנים המעולים - ארמני ביוטי/רועי טפר

הסניף הראשון של סופר-פארם בפורמט GALLERY הושק לפני כשנתיים בראשון לציון שם הציעו לראשונה מותגי יוקרה לצד מותגי אינדי מובילים. החלוקה בין הביוטי למוצרים לבית מובהקת בהרבה מהסניף הטרי באילת כשהשניים ממוקמים בקומות נפרדות ואפשר אפילו ל'הריח' את היוקרה באוויר. אך משהו בנגישות האילתית בין הפרימיום לזול פשוט עובד. את רוכשת ליפסטיק של לנקום, בושם מהניחוחות הייחודיים של ורסצ'ה אטלייר ומשם זולגת למעבר הכי גדוש ומערפל חושים בסופר.

נקרא להם 'המותגים שמתפוצצים בטיק טוק' מהמסקרה של אסנס, דרך הניקוי חומצה סליצילית של the inky list, המותג הבריטי המצליח, הגלוסים הנעימים של פאו פאו וסמקי הסטיק המרעננים של Pixi. כולם ללא מע"מ כזכור. עמידה מול המעבר הכי שובב בסופר פארם רק מחדדת את כמות השפע והאופציות הבלתי נגמרות במותגים הנגישים, כשחלק נכבד מוקדש ל-so.ko, מותג נערי מבית סופר פארם. תוכלו לרכוש רולר מינרל רוז קוורץ איתו ניתן לעסות את הפנים (באילת 49 במקום 59.90 שקלים), רטיות הידרוג'ל (33 במקום 39.90 שקלים), מסיכה לשפתיים (8.20 במקום 9.90 שקלים) ועוד אקססוריז שממש בא לרכוש גם אם אין צורך ממשי - כמו ארנק קטן לכסף, לכל בנות האלפא שכבר מגיעות לרכוש בסופר לבדן.

"לפי דוח שפורסם בתחילת השנה, עד 2030 דור ה-Y, ה-Z והאלפא יהיו הצרכנים העיקריים של מותגי היוקרה. מספרת שירן אליצור, מנהלת פיתוח ויבוא מותגים ברשת סופר-פארם. "הקהל של היום משלב צריכה של מותגי על עם מותגים נגישים ולא מתנצל על זה. ניתן לראות כי כמו שהמותג אסנס התפוצץ בטיק טוק - כך גם מותגי יוקרה כמו דיור ושאנל". ופה טמון הסוד. השילוב בין הגבוה לנמוך בדיוק כמו במלתחה. על אף מגמת 'היוקרה השקטה' (צמד מילים שחייבים למסמס כבר), הגלרייה המושלמת של כל יודעת דבר ברשתות בשנים האחרונות מורכבת מטוטאל לוק של מכנסיים מחויטים מזארה במחיר שפוי, גופיית בייסיק שיכולה לעלות גם 20 שקלים בכל רשת אופנה מהירה והתיק הנחשק דוגמת בוטגה ונטה, לואי ויטון ושות' לטובתו יש מצב ששברו קופת חיסכון.

לשמר את הוותיקים, לכבוש את דור האלפא, להמשיך ולסקרן את דור ה-Z. לא מעט משימות עומדות בפני ענקית הפארמים, שצריכה להתנהל בעולם של קוד קופון, אך עדיין מצליחה להביא לקוחות ברגליים תודות לסיילים, למניפת המשפיעניות הרחבה ולעובדה כי לרוב הם הראשונים להביא שמות מפוצצים מעבר לים.

עוד בוואלה!

בדקתי 6 תחתוני מחזור והמסקנה שלי ברורה - אני כל כך מתגעגעת לטמפונים

לכתבה המלאה
סופר פארם. רועי טפר,
"להציע חוויית קנייה בינלאומית" - סניף הקונספט הראשון באילת של סופר פארם/רועי טפר

הבשורה היא כי עוד ועוד מותגים מוכרים (בלי ספוילרים) עתידים להיכנס לרשת המצליחה ולהמשיך לנסות ולסחוף את קהל הרוכשים, שממילא קצת שבויים, אך עדיין בוחרים להיכנס ולצלול ראש לכל מה שיש לסופר פארם להציע. "השקת סניף הקונספט GALLERY באילת תאפשר לנו מעתה להציע חוויית קנייה בינלאומית, הכוללת מגוון מותגים ממותגי יוקרה בינלאומיים, ועד למותגי אינדי שצמחו דרך הרשתות החברתיות", מחדד דני לוזון, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר בסופר-פארם.

*הכתבת הייתה אורחת של סופר פארם באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully