וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פריפריה אימפריה: "כל החיים רציתי לעשות ניתוח חזה"

המאפרת המצליחה מאשדוד, אורטל בנישתי, כוכבת פריפריה אימפריה, עונה על שאלון הטיפוח השבועי שלנו וחושפת - מה הניתוח הגדול שהיא חושקת לעשות וזה פשוט לא קורה, מה הדבר הכי חשוב באיפור מושלם, מה היא חושבת על בוטוקסים ומה הקטע שלה עם נוצות? אמיגה על מלא

מה האסון הקוסמטי הכי גדול שקרה לך?
"טיפול אפילציה שעשיתי בפנים וכתוצאה מהטיפול נותר לי כתם עד היום בפנים".

ניתוח שנורא בא לך לעשות ואין לך אומץ?
"האמת שכל החיים מאוד רציתי לעשות ניתוח חזה, אמרתי שאני אהיה גדולה אני אעשה ניתוח חזה, ונתתי מקדמה לרופא וקבענו כבר תאריך אבל משהו לא הרגיש לי שלם. התייעצתי עם בעלי שתמיד חשב שאני מושלמת כמו שאני וגם כתוצאה מניתוח רפואי נוסף שעברתי נאלצתי לדחות את הניתוח חזה פעמיים. הרגשתי שזה כבר סימן מלמעלה".

אם ידך משגת - תיק ממותג או נעליים ממותגות?
"קשה לי להגיד, אני בן אדם של תיקים ונעליים אז אני חושבת שנעליים יש להן קטע והן תמיד משדרגות את ההופעה גם עם הפריט הכי ביסייק ומצד שני גם לתיק יש את אותה היכולת. יש משהו מאוד חשוב באקססוריז".

אורטל בנישתי. מור צידון,
"כל החיים מאוד רציתי לעשות ניתוח חזה"/מור צידון

מה הקנייה הבאה שלך?
"שרשרת יהלומים. אני כבר הכנתי את מסי לקראת יום ההולדת הבאה שלי".

איפור בחמש דקות.
"סוד הקסם באיפור בחמש דקות זה הסקין/ ברגע שהעור פנים נראה טוב וההכנה שלו רוויה בלחויות, סרומים, טיפות פעילות, תמציות וכד' יגרום לעור שלך להראות טוב ולהיות מוכן לקראת האיפור. סדר מוצרים קלאסי - לחות שאני מאוד מאוד אוהבת ביום יום על בסיס ג'ל של אסתי לאודר או בובי בראון עם ויטמין C, מעל זה מייק-אפ דיור (קושן, פייס אנד בודי) או שאנל שהם מאוד דקים אך עדיין עם כיסוי זוהר. בנוסף לי מאוד חשוב ג'ל גבות, מסקרה (מאק הווטר פרוף) וסומק נוזלי (NARS וגלוס של דיור הליפ מקסימיזר)".

מי איש הגבות שלך והאם את נוגעת עד שאת מגיעה אליו?
"מי שמנקה ומסדרת לי את הגבות זו שחף אלפסי ואין מצב שאני נוגעת. בגג גג זה רק שערה או שתיים, אני עושה גבות אחת לשלושה חודשים".

פריפריה אימפריה. רפי דלויה,
עם בנות הקאסט של "פריפריה אימפריה"/רפי דלויה

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד?
"אני בעד, אני תמיד אומרת שהשילוש הקדוש של אישה זה טיפוח ביתי, קוסמטיקאית והזרקות. בטח שעשיתי, ברור שעשיתי, אני מזריקה בשנים האחרונות אצל דר נשד, עשיתי בוטוקוס במצח, מסביב לעיניים, שפתיים ובפעם האחרונה מאחר ואני מדברת עם המון הבעות הוא עשה לי גם כמה נקודות בסנטר. אני מאוד בעד וכמובן שכל אישה תעשה מה שמתאים לה ומה שמרגיש לה הכי טוב, החשוב זה לא להגזים".

שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט מבחינתך?
"המסכה שלי, רוזאליה זה מאסט, פעמיים שלוש בשבוע. מסכת חמצן שמכילה שני רכיבים פעילים, חומצה קוג'ית וויטמין C והיא מאוד מתאימה לאקלים הישראלי וסרום לפנים פלוס קרם לחות עם מקדם הגנה שבעיניי זה חובה".

טיפ מנצח לשיער?
"לדעת לבחור ספר נכון וכימאי טוב שידע באמת להתאים את הגוון הנכון לאותה הבחורה. שידע לזהות איזה סוג שיער יש לך, בקיצור - הספר הנכון".

יש לך רבע שעה להתארגן בבוקר - מה תלבשי שתרגישי בו הכי טוב?
"חליפה עם נוצות. נוצות עושות לי שמח בלב, כל שמלה/חליפה שאני קונה אני מחפשת איפה להוסיף לזה נוצות".

אורטל בנישתי. מור צידון,
"השילוש הקדוש של אישה זה טיפוח ביתי, קוסמטיקאית והזרקות"/מור צידון

הפריט הכי יקר שיש לך בארון והאם את מתחרטת לעיתים שרכשת אותו?
"תיק של דיור שרכשתי לפני שלוש שנים בערך ואני לא מתחרטת עליו אפילו לא לשניה. הוא פריט אייקוני שתמיד טוב שיש בארון ועלה לי בסביבות 7,000 שקלים".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"מכנסיים שרכשתי בשבוע שעבר בפוזה ואני מעולפת עליהם, עלו לי 39 שקלים ואני נראית בהם מיליון דולר".

חנות בחו"ל שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"אני מאוד אוהבת להיכנס לחנויות של מותגים, דברים שלא קיימים בארץ, למצוא פיסים שווים. כל פעם זה ממקום אחר".

ציפורניים - ארוכות או לא מסוגלת לשאת את המגמה?
"אני חושבת שאצלי הן אמצע כי זה קשה לי עם העבודה של האיפור והשיער. יש משהו בעיניי שהציפורניים ארוכות מידי זה לא אסתטי, אני חושבת שזה צריך להיות אמצע או קצר".

מה חטא הטיפוח שלך?
"לא קיים דבר כזה. בתפקידי אני מאפרת ויש לי אובססיה לטיפוח קשה, ברמה של מכונות שאני עושה פעמיים בשבוע. גם המגבוני כותנה הסטריליים שייצרתי להסיר איפור כדי שהפנים לא יזדהמו משימוש חוזר במגבת או ממגבונים רגילים לעור רגיש כמו שלי שיש לי פצעונים".

עוד בוואלה!

ריטה גולדשטיין: "הייתי כתומה לכל אורך השידור החי"

לכתבה המלאה

איפה את קונה בזול?
"איפור אני קונה בזול בדיוטי פרי, אני תמיד מוצאת שם את הדילים הכי שווים והקומבינציות הכי שוות. בשנה האחרונה התאהבתי גם בחנות פוזה, הם הביאו לשם את המותג טליוול הבינלאומי שהם היבואנים הרשמיים שלו וזה מותג שלא נופל משום מותג שלבשתי".

הפריט הכי נוסטלגי שיש לך בארון?
"חולצה דו צדדית שעברה בין כל בנות הדודות של בטי בו, היא לא הכי יפה שיש אבל אני לא מסוגלת לשחרר ולזרוק אותה, זה נוסטלגי ומזכיר לי זכרונות טובים".

על מה בחיים לא היית משלמת?
"על דברים מהותיים. משפחה, בריאות, שלום בית, חברות, יש דברים שכסף פשוט לא יכול לקנות, זה או שאתה זוכה בהם או שאתה פשוט לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully