וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לך? סנדי בר מטריפה בשמלת חופשה כתמתמה

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 12:17

ניבר מדר שרדה את החום בחליפה ארוכה חומה, המשפיענית טל נוי בסט רותח לחוף, שיר אלמליח בלוק מעונב עם קריצה וסנדי בר יפה מתמיד בשמלת סטרפלס עם צבע קיצי משגע - מה לבשו הכוכבות השבוע?

סנדי בר

סנדי בר. אור גפן,
היפהפייה הנצחית בשני שמר/אור גפן

היפהפייה הנצחית הגיעה להשקת הקולקציה החדשה של שני שמר באווירת דרום איטליה בשיתוף The table fairy כשהיא לובשת שמלת קיץ מטריפה של המעצבת כמובן. מחשוף סטרפלס עם עיטורים עדינים בקאפים, אורך מקסי, כפכפים חומים ותיק קש בצורת צדפה להשלמת הלוק. לוק קליל, נעים ומרים - בדיוק לאירוע.

ניבר מדר

ניבר מדר. יח"צ,
לוק טוב, אבל איך שרדת את החום תגידי?/יח"צ

להשקת נטריאל, המותג הצרפתי השווה לריהוט גן, הגיעה ניבר מדר בחליפה חומה מוצלחת במיוחד, רק לא ברור לנו איך היא שרדה את החום הזה כדי לספר. שני חלקים בגוון חום שוקולד מסטייל פור רנט - מכנסי 7/8 בגזרה גבוהה עם ז'קט קצרצר תואם, טופ לבן וכפכפי אצבע חומים על עקב קטנטן. טוב אוד ואנחנו ממש מקוות בשבילך שהיה מזגן מקפיא בחנות.

טל נוי

טל נוי. אור גפן,
משגעת בהחלט/אור גפן

עוד אחת שעשתה את זה מעולה בטוטאל לוק חום היא טל נוי שגם כן קפצה להשקה של שני שמר. בגד ים עם חיתוכים מחמיאים בעלות 990 שקלים וחצאית שיפון שקופה עם שסע עמוק בעלות 879 שקלים. סנדלי הקשירה העניקו את הטאצ' הסופי, כמו גם משקפי האוברסייז והעגילים הזהובים. יקבלו אותך בקאפרי בשמחה.

נטלי דדון

נטלי דדון. אור גפן,
פחות/אור גפן

בגד ים בצבע פודרה של שני שמר, מאם ג'ינס בגזרה גבוהה של Salt & Pepper עמוס (יותר מדי) קרעים, תיק של דולצ'ה וגבאנה וסטילטו לבנות מזארה. לא ככה היינו לובשות בגד ים וג'ינס. סורי.

שון לוי

שון לוי. אור גפן,
אם כבר - אז כבר/אור גפן

זה אולי כי שון לוי מחזיקה כל אאוטפיט שרק תתנו לה, אבל משהו בחיבור הזה של הג'ינס הגדול של דיזל שנזרק בנונשלנט בגזרה הנמוכה עם בגד הים הלבן של שני שמר והאלמנט הזהוב במרכז פשוט עובד. התיק הענק של איזבל מארה היה מוצלח גם כן, אבל היינו מעדיפות סנדלים שטוחים.

מור סילבר

מור סילבר. יח"צ,
חליפה מוצלחת מוואן פרוג'קט/יח"צ

מור סילבר גם כן הגיעה להתחדש בריהוט גן של נטריאל עם חליפה מוצלחת ביותר מוואן פרוג'קט, מכנסיים אפורים עם פנסים דומיננטיים, וסט תואם, אחלה כובע קש ותיק של שאנל. זה רק אנחנו או שהרבה מפספסות בנעליים הפעם?

עוד בוואלה!

מאיפה לך? השמלה הסקסית של עדן פינס, הלוק הקיצי של מורן אטיאס

לכתבה המלאה

שיר אלמליח

שיר אלמליח. יח"צ,
טוטאל לוק מאסימו דוטי/יח"צ

שיר אלמליח בחרה בטוטאל לוק ממאסימו דוטי, חולצת סריג מכופתרת עם אבזמים זהובים בצבעוניות של לבן וכחול נייבי עם ג'ינס קצרצר בגזרה גבוהה בכחול עמוק. מקנאות שהשיער שלך שרד ככה בלחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully