וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחולצת בטן ובלונד זוהר: גווינת' פאלטרו סוף סוף חוגגת

אחרי חודשים בהם הגיעה לבית המשפט בלוקים מעונבים ומאופקים על טהרת השחור-שמנת-כחול, הפציעה סוף סוף גווינת' פאלטרו באירוע חגיגי בהמפטונס בבלונד זוהר וחליפה סופר שיקית וממותגת

בחודשים האחרונים כל סיקור של גווינת' פאלטרו היה אפוף בדרמה המשפטית אותה היא ניהלה מול גבר בן 76 שטען כי התנגשה בו בעוצמה בתאונת סקי ב-2016 ואז נמלטה מהמקום. פאלטרו מצידה הגישה תביעת נגד בגינה היא דורשת פיצוי סמלי של $1 ותו לו, הכול כדי לטהר את שמה, וסיחררה את בית המשפט בלא מעט לוקים מצוינים, אך מאופקים.

אבל הביזנס האמיתי של פאלטרו הוא כל כולו על טהרת הפאן, ניחוחות בריח וגינה, ביוטי וזוהר, וכך הגיעה השחקנית והיזמית המצליחה רעננה ומרימה להשקת השת"פ החדש של Goop בהמפטונס.

כשבתה היפהפייה אפל לצידה, זהרה גווינת' בטוטאל לוק מבית גוצ'י, כיאה לאירוע המשותף של מותג העל המצליח והאתר של פאלטרו. הסט המעולה הוא מקולקציית הרדי-טו-וור של גוצ'י, ולו טופ עם קשירת איקס במרכז הבטן בעלות 3,000 שקלים, וחצאית מידי תואמת ב-6,000.

החליפה כולה במונוגרמה צועקת של המותג, אבל עשויה היטב בצבעוניות של כחול, לבן ואדום ובגזרה סופר מחמיאה. סנדלי הפלטפורמה בעלות 4,000 שקלים (של גוצ'י גם כן) היו מעולים לא פחות, כנ"ל שרשרת החוליות הזהובה שהייתה במקום והבלונד זהר למרחקים.

בתה המהממת של פאלטרו וכריס מרטין דווקא הרימה למותג הבית ולבשה שמלת מיני שחורה של G.label בעלות 3,000 שקלים, בשילוב נעליים שחורות ותיק ורוד להרמת המורל.

עוד בוואלה!

הגיע הזמן לתת את הדין: מה גווינת' פאלטרו לבשה למשפט המתוקשר?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully