וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה להשוויץ: לטיסיה כובשת בטורקיז עמוק

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 12:27

מלכת ספרד מעבירה שיעור בסטיילינג בטקס פרסי העיתונות הספרדית הקרוב לליבה. היא? בשמלת משי מרעננת לצד בעלולי שרק חזר מגמר הווימבלדון, הוא? האקססורי הכי יפה של המלכה לטי (כן, החפצנו קצת אז מה) - קבלו את הזוג בסיבוב דאווין מלכותי

מי מה המלכה לטיסיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

שנה נוספת בה מלכי ספרד, פליפה, הלארד הראשי ואשתו המלכה לטיסיה חביבת המדור, נותנים חסות כנשיאי טקס פרסי העיתונות הבינלאומית של רשת ABC הספרדית. ידוע שקווין לטי היא בין נשות המונרכיה האלגנטיות והמדויקות ביותר, היא עשתה זאת בעבר לא פעם ולא פעמיים אבל עכשיו? יש כאן מסר סמוי ומסקרן.

פליפה מלך ספרד ולטיסיה מלכת ספרד. Carlos Alvarez/Getty Images, GettyImages
קווין לטי והלארד מצויד בפפיון שחור/GettyImages, Carlos Alvarez/Getty Images

מכירות את זה שיש פגישת מחזור, או שאתן מוכרחות להגיע לאיוונט שיכלול פרצופים מוכרים מהעבר ובא לכן לדפוק הופעה, יעני להראות איפה אתן היום וכמה טוב השתבחתן? אז כזה. מלכת ספרד כידוע לא נולדה ובטח שלא גדלה למשפחת מלוכה. היא החלה את דרכה כאשת תקשורת, עיתונאית ספרדית מן המניין, שהצליחה לכבוש את ליבו של המלך, לדלג על הקפריזות של חמתה ועל הדרך לענוד את הכתר. וכך, הגיעה בשיאה לגאלה במטה החדש של העיתון במדריד ולנופף לשלום לכל הקולגות הוותיקים.

לטיסיה מלכת ספרד. Carlos Alvarez/Getty Images, GettyImages
סט משי בר קיימא מבית Maksu/GettyImages, Carlos Alvarez/Getty Images

היא הפתיעה בכניסתה לאולם בסט משי טבעי, בעל שני חלקים, בצבע טורקיז בוהק של המותג הספרדי Maksu, חברה בת קיימא שגם היא וגם בתה הנסיכה לאונור לבשו לא פעם. חצאית מידי א-סימטרית (185 יורו) שנתנה וייב מסולסל לכל הטוטאל לוק. לצד חלק עליון תואם (125 יורו), נטול שרוול בכתף אחת ובעל מלמלה שמאלית, ללא מחשוף - מה שהוסיף לקלאסיות המסקרנת שטבועה בה.

לטיסיה מלכת ספרד. Carlos Alvarez/Getty Images, GettyImages
חצאית מידי א-סימטרית וחלק עליון נטול שרוול/GettyImages, Carlos Alvarez/Getty Images

עוד בוואלה!

לטיסיה חושפת כתפיים שריריות - ויש לזה הצדקה

לכתבה המלאה

את הלוק התכול העמוק שילבה עם תיק קלאץ' מוזהב מבית 'מגריט' הספרדי, אותו שילבה עם סנדלי עקב גבוהים במיוחד ובאותו הטון, של ג'ימי צ'ו (750 יורו). שוז שנראו עליה לראשונה לפני כשנה בדינר חגיגי בגרמניה, בעל אלמנט קשירה בפרונט וקשירה בסיסית בקרסוליים.

לטיסיה מלכת ספרד. Carlos Alvarez/Getty Images, GettyImages
איפור דיסקרטי לצד אקססוריז על פלטת הזהב/GettyImages, Carlos Alvarez/Getty Images

החלק הסופי הגיע בגזרת התכשיטים על אותה פלטה של שאר האקססוריז שהזכרנו, עם זוג עגילי זהב ארוכים מבית Tous. שאר הלוק נחתם במראה שיער פזור מסורק לצד, האיפור דיסקרטי מעט, אך מושלם לאירוע ערב. כרגיל, היא העדיפה לתת פוקוס בעיניים בעזרת צלליות בצבע חום כהה ומעט מבריק, בתיאום מושלם לאודם הניודי על שפתיה. וכמובן, השיזוף על הזרועות החטובות, שתמיד, אבל תמיד און טופ! עיתונאית מי?!

פליפה מלך ספרד ולטיסיה מלכת ספרד. Carlos Alvarez/Getty Images, GettyImages
"מאמי, קלוט את פשוטי העם"/GettyImages, Carlos Alvarez/Getty Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully