וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיסטר משיקה בייבי באמפ - מאיפה השמלה המעולה שלה?

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 13:43

הדוגמנית ואשת העסקים השיקה את ההריון החדש באירוע ביוטי שם חשפה מוצרים חדשים למותג המצליח שלה, כשהיא לובשת שמלה לבנה מעולה. לא רק להריוניות - הנה כל הפרטים

כשנה לאחר השקת מותג הביוטי שלה, נטע אלחמיסטר, שגרירת השיזוף של ישראל מרחיבה את הפעילות וחולמת להיכנס לתיק האיפור של כל בחורה צעירה. ממוצרי האיפור הראשונים - ג'ל לגבות, לכל מי שחושקת במראה הגבות המורם של אלחמיסטר, מסקרה עם הסבר מפורט להשגת ריסים עוצמתיים ובראוני ברונזר לפנים למראה שזוף.

אחרי שהצליחה לשמור את הסוד שישה חודשים, על אף הספקולציות והחיטוטים, בחרה הדוגמנית המצליחה להשוויץ בבייבי באמפ באירוע המותג שלה BYNETA בשיתוף קבוצת הקוסמטיקה הגדולה "לילית קוסמטיקה".

נטע אלחמיסטר. רפי דלויה,
נראית משגע. נטע אלחמיסטר בהריון ראשון/רפי דלויה

לא שציפינו לפחות אבל ההריונית הטרייה נראתה קורנת בשמלת כתף אחת א-סימטרית עם כתפייה דקיקה והמון כיווצים אול אובר. איך נדגיש את השיזוף אם לא בשמלה לבנה בוהקת שחושפת כתפיים שחומות? הלוק דפנטלי לא 'רק' להריוניות ומדובר בשמלה של CINQ A SEPT, מותג פרימיום שנמכר ב-TERMINAL X בעלות 1,090 שקלים.

נטע אלחמיסטר. רפי דלויה,
שמלת כתף אחת של CINQ A SEPT מותג פרימיום מ TERMINAL X/רפי דלויה

את השמלה שילבה עם סנדלים כסופים מעולים ותיק ג'ודי בגודל בינוני של בוטגה ונטה בצבע אפור בקליעת שתי וערב האייקונית. הגלאם היה כולו לפי כל סימני ההיכר של אלחמיסטר - עור שזוף, הרבה ריסים, תוחם עוצמתי וגבות מסורקות מעלה עם אסוף מהודק שייתן במה לכל היופי הזה.

עוד בוואלה!

החנות החדשה של בננהוט היא משהו שעוד לא ראיתם

לכתבה המלאה
נטע אלחמיסטר. רפי דלויה,
גם הבסטי נועה בני באה לפרגן/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully