וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יעלה לכן בגד הים הוורוד של אווה לונגוריה?

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 9:32

השחקנית הלטינית הלוהטת נופשת בספרד ונתפסה בעדשת הפפראצי כשהיא מאמצת את טרנד הברביקור במלוא הדרו. את הפיגורה לא בטוח שנצליח להשיג - אבל את בגד הים דווקא כן

אחרי רצף הלוקים המעולים שלבשה אווה לונגוריה תוך כדי שהיא מקדמת את סרט הדרמה הביוגרפית Flamin' Hot, הגיע זמן לחופשה. הלטינית הלוהטת טסה לנופש במרבלה, ספרד עם חברים טובים ובואו נגיד שהחופשה הזו נמצאת כרגע בשיאה. ברצף הסטוריז של הכוכבת תצפו בלונגוריה מעבירה את הלילה מהבר, מכינה דרינקים של מותג הטקילה שלה ולפינאלה רוקדת על שולחנות. מרימה.

במהלך היום היא דווקא מעדיפה לרבוץ בחוף עם הבעל חוסה אנטוניו פפה ובנם המתוק, כשהיא בבגדי ים קיצים וצבעוניים, ואחד ורוד ומשגע במיוחד צד את עינינו. לונגוריה בת ה-48 שמתחזקת פיגורה מופלאה (כן, צריך לתחזק את כל הדבר הזה) לבשה בגד ים שלם של myra swim, דגם שנמכר בבלעדיות ב-selfridges.

בגד ים, סלפרידג'ס. selfridges, אתר רשמי
בגד ים שלם עם ריצ'רץ' במרכז של myra swim ב-238 פאונד/אתר רשמי, selfridges

הדגם, בעל חיתוך גבוה ברגל וריצ'רץ' במרכז, אותו פתחה מעט לונגוריה לקריצה שובבה ובצבע ורוד זרחני בעלות 230 פאונד. מאחור הוא די מתעתע עם פתח בגב וניתן לחשוב כי מדובר בביקיני עם תחתונים בגזרה גבוהה. את הלוק השלימה עם כובע קש בעיטור סרט שחור, משקפי שמש שחורים עם מסגרת מתכתית זהובה, עגילי חישוק דקיקים ושרשרת עם תליון זהב.

עוד בוואלה!

נסו לעמוד בקצב: אווה לונגוריה באה לעבוד ברצף לוקים משגע

לכתבה המלאה
בגד ים, סלפרידג'ס. selfridges, אתר רשמי
מאחורה - אשליית ביקיני/אתר רשמי, selfridges

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully