וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברווזון המכוער: אנה קליבלנד התחתנה בשתי שמלות מרהיבות

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 11:11

כשאת הבת של פט קליבלנד, הדוגמנית השחורה הראשונה להתפרסם בארה"ב, אין ספק שיש הרבה על הכתפיים שלך. אנה קליבלד הדוגמנית הצעירה נכנסה לברית הנישואין עם האקס ואבי בתה של קייט מוס - באווירה כפרית ואנגלית על רקע לוקיישן עתיק ושמלה מחושבת מא' ועד ת'. קבלו

יש שיגידו עליה שהיא הברווזון המכוער של תעשיית האופנה ויש שיעופו על ההבנה העמוקה שלה בתחום, באופן הכי מדויק שיש. אנה קליבלנד, הדוגמנית בת ה-34, נישאה לבחיר ליבה, האוצר ואיש העסקים (והאקס של קייט מוס) גפ'רסון האק (52). חוץ מהיותה דוגמנית מצליחה עם מראה חריג על המסלולים הגדולים, אנה הצעירה היא בתה של פט קליבלנד, חלוצת הדוגמניות השחורות והראשונה להתפרסם ככזו בארה"ב - שבעצמה עוררה לא מעט רעש בזמנה כדי להלהיט את הגזענים.

על פני השטח, זה אולי נראה היה כחתונה בריטית מתוקתקת וחגיגית, אך הפרטים המופנמים יותר, אלה שמראים את האישיות של הזוג דווקא מראים אחרת. בליווי מוזמני האיי ליסט, הם הלכו על הוייב הכפרי האנגלי המיושן, בלוקיישן של כנסייה עתיקה בוינזדור. אווירה שהתבטאה גם בבחירת שמלת הכלה של קליבלנד, שמאד הזכירה את הנוצריות של פעם בתוספת קריצה נזירותית.

עיצוב השמלה המפוארת הופקד בידיה של מעצבת האופנה האיטלקייה, לאורה ביג'וטי. כשהבריף לעיצוב היה ברור: נצחי ואלגנטי. שמלת תחרה חסודה ביותר, באורך מקסי, שרוולים ארוכים, ללא מחשוף וקו צווארון סירה מעוגל. החלק הדרמטי ממש לא הסתיים בצניעות הפיס הנבחר. לכל זה התווסף שובל ארוך במיוחד, לצד הינומה תואמת ושקופה עם דיטיילס תחרתיים בקצה המכפלת.

כל הגלאם התיאטרלי קיבל חותמת סופית בזכות האקססוריז, בדגש על התכשיטים. כוכב האירוע היה ללא ספק שרשרת מקולציית הסרפנטי היוקרתית של בולגרי. שרשרת זהב לבן 18 קראט בצורת נחש כפול ומפותל עטור 81 קראט יהלומים שהונח סביב צווארה, כשהחלק המסקרן יותר, בעל ראש הנחש וזנבו - הסתיים במורד גבה הפתוח שנשאר בזכות העומק של עיצוב השמלה. כפי שציינו - הכל, אבל הכל מחושב.

מעבר לעובדה שמדובר באחד הפיסים בעלי מעמד גבוה ביותר בתחום התכשיטנות העילית, הדוגמנית סיפרה למגזין "ווג" שהבחירה בשרשרת זו באה כמובן עם משמעות עמוקה יותר. "הנחש הוא סמל למטמורפוזה אינסופית, שבמקרה הזה היה מושלם", מציינת אנה ומוסיפה: "זה בא לייצג את האבולוציה החדשה הזו בחיי לקראת עתיד מלא בשינויים - והתחלות חדשות!", מרגש משהו.

לשרשרת היהלומים המאסיבית, התאימה זוג עגילים נתליים וארוכים שנחשפו מבעד לתסרוקת גולגול אסופה עם פס באמצע. הגולגול עצמו עוצב בשילוב זר קטן של ורדים לבנים ופנינים. בגזרה הדרומית, נבחרו שוז מבית מעצב הקוטור רוג'ר ויויאר. סטילטו לבנים עם פרונט ממוסגר בצורת לב וחרטום שפיץ.

השמלה השנייה הציגה עוד קצת מהברק האומנותי של הכלה. הפעם בשיער פזור ומעט מסולסל, לצד שרשרת תליון אבן רובי אדומה. לעומת השמלה הראשונה, השנייה הוקפצה עם קצת יותר פאן בזכות פאייטים לבנים עם נגיעות צבעוניות עדינות, מחשוף וי עמוק וצמיד נוצץ ועבה על ידה הימנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully