וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחות שברה אותה: קייטי הולמס יצאה לרחוב בגוזייה וטרנינג

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 12:21

קייטי הולמס לא נלחמת יותר בגל החום שפוקד את ניו יורק והחליטה לצאת לרחוב בגוזייה קטנטנה ומכנסי טרנינג. היא כמובן בחרה במותג אתליז'ר ידוע ונראתה מעולה

שנים אחרי ששברה את האינטרנט בעודה לובשת את חזיית הקשמיר (520$) והקרדיגן התואם של המותג הניו יורקי הרותח khaite, קייטי הולמס פופרצה ברחובות ניו יורק כשהיא יוצאת מאימון בגוזייה שחורה ומכנסי טרנינג רחבים בגזרה גבוהה. הפעם היא לא תפסה מונית כמו הרגע האייקוני ההוא שהקרדיגן הופשל מכתפיה בנונשלנטיות, אבל כן חשפה בטן מרשימה ובכללי מבט של - 'קפצו לי, חם פה בטירוף'.

אם לנו נראה שגל החום הקיצוני שפוקד את ישראל זה אירוע, דברו עם איזה חבר ניו יורקי שיסביר לכם את מידת הלחות וה'סטיקיות' שהם חווים בימים אלו. קייטי ככל הנראה נכנעה למזג ויצאה לרחוב בגוזייה שחורה של אלו יוגה מדגם 'איירליפט' ב-64$, אותה שילבה עם מכנסי טרנינג ירוקים של אלו גם כן בעלות 118$. את המכנסיים קשרה גבוהה ועדיין סיפקה הצצה לקוביות ולסימני המתיחה להתפאר.

את הלוק הספורטיבי סגרה עם סניקרס של אדידס ומשקפי שמש יפים יפים משיתוף הפעולה של khaite ואוליבר פיפלס ב-524 דולר, שתי שרשראות זהובות ועגילי חישוק דקיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully