וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן פוקס הרגיעה את הגולשים - "אלו לא הפטמות שלי"

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 19:56

השחקנית שידועה בלוקים הנועזים שלה העלתה תמונה בשמלה שקופה שתואמת את שיערה הג'ינג'י. רגע לפני שהגולשים מתנפלים - היא דאגה להרגיע את הרוחות. או שלא

למייגן פוקס אף פעם לא הייתה בעיה לחשוף קצת עור אבל הפעם היא דאגה להתריע מבעוד מועד לטובת המטרילים. השחקנית הרותחת העלתה תמונה בשמלה עם מקסימום בד כביכול - שרוולים ארוכים, צווארון סגור ואורך מידי, אבל הבד המתעתע הוא זה שהכה גלים.

מייגן פוקס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שמלה שקופה עם פסים פסיכדליים של ז'אן פול גוטייה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

שמלה שקופה לגמרי של ז'אן פול גוטייה כולה מעוטרת פסים פסיכדליים בצבעי אדום-כתום שהתאימה לשיערה הג'ינג'י החדש. הרבה יותר מוצלחת בשחור פחם, רק אומרות. את הלוק השלימו סנדלים בגוון טבעי של femme לוס אנג'לס ועומס שרשראות כסופות מונחות בשכבות של דילן לקס, כשבגזרת השיער הלכה הפוקסית על גולגול גבוה ושני שוונצים בפרונט.

מייגן פוקס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
"אלו לא הפטמות שלי. תירגעו"/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

כאחת שמכירה היטב את הקהל הקדימה מייגן תרופה למכה וכתבה - "לפני שאתם מתחילים להקליד בכעס - אלו לא הפטמות שלי. תירגעו. הן מכוסות לגמרי באמצעות מדבקות לפטמות, אל דאגה. כולנו נצליח לשרוד עוד יום אחד בלי רצף תגובות משחיתות".

ואכן, כל יודעת דבר מבחינה בשתי המדבקות העגולות שהפכו למאסט הב בארונה של כל אישה, גם אם היא לא נועזת כמו פוקס ובוחרת בשמלה שקופה. נרשם גם מחטב בגזרה גבוהה מוצלח במיוחד אם כבר נזלוג להלבשה תחתונה, אבל נבחר לסכם בתגובה הטובה ביותר מצד אחד הגולשים: "היא באמת זכתה בלוטו בכל הקשור לגנטיקה". כל מילה, חשוב להתמקד בהעיקר.

עוד בוואלה!

בציבור: המאבטח של מייגן פוקס חבט בפניה

לכתבה המלאה
מייגן פוקס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
"היא באמת זכתה בלוטו בכל הקשור לגנטיקה"/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully