וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגת הטראש: השמלה של מייגן פוקס בלתי אפשרית

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 12:52

טקס פרסי הבילבורד נערך בלוס אנג'לס וזה בדיוק האירוע לשחרר את כל העכבות. פריאנקה צ'ופרה הגיעה לצד ניק ג'ונאס שלבש חליפה מעולה, אלישיה קיז בטוטאל לוק ורוד ומייגן פוקס שחודשים מנסה לעבור מייקאובר משובח נפלה לטראש

מייגן פוקס, בילבורד. GettyImages
הבנו, אתם מוגזמים. מייגן פוקס והלשון השחורה של הבויפרנד משין גאן קלי/GettyImages

בכל שנה טקס פרסי הבילבורד מזמן אל השטיח האדום שלו לוקים קצת נועזים יותר מהרגיל. נכון, זו עדיין לא התיאטרליות המוגזמת של המט גאלה, אבל אלו גם לא הלוקים הנוצצים, המפוארים והגרנדיוזיים של האוסקר. כך נוצר טקס שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, וכתוצאה מכך גם המוזמנים מרשים לעצמם לשחרר את המגננות ולהתפרע קלות. השנה, השטיח האדום בלוס אנג'לס, שנצבע בכלל בשחור, משך אליו כל מיני כוכבים שניסו את מזלם בקוד הלבוש הבלתי מחייב. חלקם הצליחו ממש (היוש ניק ג'ונאס, אנחנו מסתכלות עלייך), וחלקם נפלו נפילה כואבת (מייגן פוקס, זו את). הנה כל מה שהיה שם.

מייגן פוקס ומשין גאן קלי

כזה טראש כבר מזמן לא ראינו על מישהי שהיא לא בת משפחת קרדשיאן. מייגן פוקס לבשה שמלה של מוגלר שמורכבת מחצאית שקופה ובגד גוף ביזארי למדי שיוצר מחשוף בלתי מחמיא בעליל. למרות הניסיון לצאת מהקופסה, דבר שאולי ראוי להערכה, התוצאה קשה לצפייה. גם כשקים קרדשיאן עצמה לבשה שמלה דומה של מוגלר הגבנו בתדהמה, אבל ממייגן פוקס, שחודשים מנסה לאמץ את השיק המדויק של היילי ביבר, לא ציפינו. חבל. משין גאן קלי לבש חליפה מעניינת של בלמיין, בגזרה לא טריוויאלית שכוללת מכנסיים מתרחבים וצווארון מבריק בבלייזר. אגב, הרגע הכי מוזר היה כשהוא החליט לצבוע את הלשון שלו בשחור מה שהוביל לליקוק מיותר של פוקס.

מדד הסטייל: לכי הביתה גברת ותגידי לסטייליסטית שלך שאת שוב רוצה להיות היילי בולדווין ביבר.

מייגן פוקס, בילבורד. GettyImages
מייגן פוקס במוגלר מאתגרת את השמלה השערורייתית של קים קרדשיאן/GettyImages

פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס

אחרי הנפילה של הערב הגיע הזמן לעבור למצטיינים. פריאנקה צ'ופרה הלכה על שמלה שקופה מנצנצת של דולצ'ה וגבאנה עם מחשוף עמוק ושסע עמוק לא פחות. במרכז הגוף נחגרה חגורת מתכת עבה במיוחד, וההערה היחידה שלנו היא בדיוק על זה - אפשר היה לעדן או אפילו לוותר על תופסת האדג' הבלתי נחוצה. השיער נותר פזור, מוחלק וארוך במיוחד, סנדלים מוזהבים וביוטי מדויק. הבעל, ניק ג'ואנס, בכלל שיחק אותה כשלבש חליפה ירוקה של פנדי כשמתחת חולצת סאטן מבריקה בגוון בהיר יותר. התעוזה השתלמה.

מדד הסטייל: ניצחתם.

פריאנקה צ'ופרה, בילבורד. GettyImages
התגעגענו - פריאנקה צ'ופרה בדולצ'ה וגבאנה, ניק ג'ונאס מעולה בפנדי/GettyImages
פריאנקה צ'ופרה, בילבורד. GettyImages
אתם יפים. פריאנקה וניק/GettyImages

אלישיה קיז

אלישיה קיז היממה כשבחרה ללבוש אאוטפיט ורוד בוהק של ולנטינו שמורכב משלושה חלקים. מכנסיים מחויטים בגזרה ישרה וגבוהה, קרופ טופ קטן עם מחשוף מרובע והשיא - ז'קט עצום עם שרוולים תפוחים ענקיים ושובל ארוך במיוחד. אפשר להיות קטנוניות ולדבר על הבד הבעייתי והמקומט שלא משדר יוקרה, אבל למה? התוצאה הסופית היממה וזה מה שחשוב.

מדד הסטייל: מנת הדרמה הנחוצה.

אלישיה קיז, בילבורד. GettyImages
מהממת בוורוד. אלישיה קיז בוולנטינו/GettyImages

דוג'ה קאט

הראפרית העולה הגיעה לאיוונט בלוק של בלמיין שלוקח רגע לעכל. מכנסיים בפסים שחור-לבן עם סיומת מתרחבת, פלוס קרופ-טופ פצפון ושרוולים גדולים. לזה תוסיפו עיטור מוזר במרכז בית החזה שמתחבר לשרשרת כסופה, לצד עגילים גדולים ושתי צמות דקיקות מוזרות. אם יש משהו שחיבבנו בלוק זה דווקא את האיפור יוצא הדופן, שמוסיף קצת תחכום אמנותי. היתר? אולי קצת פחות.

מדד הסטייל: האם רק לנו זה מזכיר את ביטלג'וס?

דוג'ה קאט, בילבורד. GettyImages
ביטלג'וס הגיע לבקר, אבל מה הסיפור עם הצמות? דוג'ה קאט לובשת בלמיין/GettyImages

פינק

הזמרת פינק, שגם זכתה בפרס האייקון, חיזקה את הצבע הוורוד שבלט על השטיח השחור בטקס, כשלבשה שמלה רומנטית עם המון בד. אבל את ההצגה גנבו הילדים שלה שמתגלים כפאשן אייקונס בעצמם. וויילו סייג' בת התשע הלכה על חצאית טול בסגול פסטלי עם חולצת חד קרן ומעיל מבריק לצד כפכפים מנומרים, והבן ג'יימסון מון בן הארבע בחר במגפי בוקרים וכובע רחב שוליים, לצד ג'ינס ובלייזר. אין כמו לתת לילדים להתבטא.

מדד הסטייל: תמיד תביאי את הילדים איתך, ואת מסודרת.

פינק, בילבורד. GettyImages
הילדים ניצחו בענק. פינק/GettyImages

עוד בוואלה!

כוכבת הטיקטוק לבשה את אחד הלוקים המסוכנים שיש לשטיח האדום

לכתבה המלאה

לנה וויט

אפשר אולי לקבוע חד משמעית שהצבע הירוק שולט על השטיח האדום הזה. לנה וויט לבשה טוטאלוק פסטלי של הוגו בוס, כאשר מתחת לחליפה שילבה חולצה בגוון כהה יותר, ונעלה נעליים לבנות

מדד הסטייל: פשוט עובד.

לנה וויט, בילבורד. GettyImages
טוטאל לוק בוס, שילוב גוונים ירקרק נהדר. לנה וויט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully