וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה לשכונה בחורה חדשה: הנסיכה רג'ווה מפתיעה בשמלת קיץ רומנטית

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 5:59

נראה כאילו דמותה של הנסיכה רג'ווה התמזגה מהר מאוד בנופים המונרכיים. את סוף השבוע האחרון בילתה לצד יורש העצר הירדני ובעלה הטרי, בחגיגות משפחתיות בדובאי. לשם התווספו שמלה רומנטית חלומית וברכה דביקה מהדודה החדשה שנאלצה לאמץ לחיקה

בוידאו: יורש העצר הירדני חוסיין נישא לרג'ווה א-סיף בטקס רב משתתפים בעמאן/רוייטרס

יחסית לדמות שזה עתה קיבלה את הטייטל הרשמי של נסיכה, לא שמענו יותר מדי בשנים האחרונות על רג'ווה אל-חוסיין (29). נסיכת ירדן (סעודית במקור), שהפכה בחודש יוני האחרון לרעייתו של הנסיך חוסיין בן עבדאללה, לא אחר מיורש העצר ובנה של המלכה ראניה, שאוחזת בגאווה מופתית, את דגל הסטייל באזור ירדן-סעודיה ושכנותיה.

רגע אחרי הנישואין המתוקשרים נראה שרג'ווה עלתה על הסוס ולא בכדי. אור הזרקורים עשה את שלו, אך במקביל לגמרי אפשר להרים לה ולהגיד שגם הילדונת החדשה בשכונה יודעת (או לפחות מתיימרת לדעת) דבר או שניים - כשזה מגיע למלתחה אישית ולוקים פומביים תחת הכובע המונרכי.

הזוג הטרי השתתף בסוף השבוע האחרון באירועי החתונה של טלאל אל-סאלח, בן דודה מצד האבא, של יורש העצר חוסיין. החגיגות אמנם התקיימו בדובאי ותמונות רבות משם לא נקלטו בעדשת המצלמה - אך נראה שהנסיכה רג'ווה צלחה בגבורה את הטיול הציבורי הראשון, על רקע הבאזז סביבה וסביב בעלול חוסיין.

עוד בוואלה!

דאבל דנים: מלכת ירדן וכלתה מתאמות לוקים

לכתבה המלאה

חוש הסטייל הבוסרי של הנסיכה מציג ניצוצות של חוכמה אלגנטית ורעננה, כשזו הציגה שמלת מידי רומנטית מבית 'פאקו רבאן' (שהחליפו את השם ומיתגו עצמם מחדש כ'רבאן'), שהעצימה את הנוכחות הבולטת והזוהרת שלה בין המוזמנים.

שמלת מידי פאקו רבאן. אתר רשמי Mytheresa, אתר רשמי
רומנטיקה מלכותית בסייל - 60% הנחה באתרים השונים/אתר רשמי, אתר רשמי Mytheresa

אנחנו לא נסבך אתכן בעץ השורשים הירדני (למרות שממש השכלנו דרך כתבה זו) אבל כן נספר שהנסיכה עליה, דודתו של חוסיין וגיסתה של המלכה ראניה - היא זו שהפיצה תמונה ראשונה של הזוג מהאיוונט. בחשבון האינסטוש הצנוע בעל 227 אלף עוקבים, פרסמה הדודה'לה המבוגרת פוסט תמים בו מברכת את הנסיכה רג'ווה. בנוסף, החכימה להוסיף ברכונת ככה מלב אל לב: "עם אחייניתי האהובה והאחיינים - הנסיכה רג'ווה, נסיך יורש הכתר חוסיין והנסיך האשם, האל יברך את כולם", איימן דודה, איימן.

שמלת המידי של פאקו רבאן נקטפה היישר מקולקציית סתיו-חורף 2023 של המותג. מדובר בדגם ג'רזי ורדרד בעל הדפס פרחוני בשחור-לבן. גזרתה התאפיינה בטקסטורות נפחים שונות - אזור ירכיים עם צללית מחבקת, לצד שרוולים ארוכים וצמודים, שבסופם נרשמו חפתים מעט תפוחים ופתוחים. החלק העליון נסגר במחשוף צנוע ביותר עד קו הצוואר, אליו הוביל טור כפתורים ואילו החלק התחתון, התאפיין ברוח פריזאית משהו, בגזרה משוחררת יותר, לצד הבד המעט מבריק ששידר רומנטיקה פנטסטית.

מחיר השמלה המקורי נע בסביבות ה-1,290 דולר, אך כיום היא נמכרת באתרים הבינלאומיים השונים במחיר מבצע בין 516-674 דולר (כ-60% הנחה!!). לכותונת הפנטזיה, התווספו זוג עקבי שפיץ לבנים, לצד תסרוקת חצי קוקו מנומסת ועדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully