וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל דנים: מלכת ירדן וכלתה מתאמות לוקים

16.7.2023 / 9:10

ראניה מלכת הסטייל (סליחה, ירדן) לא משאירה שום דבר ליד המקרה, ודואגת שגם הלוקים הפומביים המשפחתיים יהיו מתואמים פיקס. יפה לראות שגם כלתה הטרייה, הנסיכה רג'ווה, זורמת עם הגחמות האופנתיות של הוד מלכותה

משפחת המלוכה הירדנית מערבבת ביזנס אנד פלז'ר, כאשר בשבוע שעבר, בעודם בעיצומה של חופשת קיץ בארצות הברית, הם עוזבים הכל ומתייצבים כשה-duty calls. והפעם, זה לוועידת Sun Valley השנתית באיידהו, שהוצגה על ידי חברת ההשקעות Allen & Company, כנס שזכה לכינוי המפורסם "מחנה קיץ למיליארדרים". על אף שהאירוע האקסקלוסיבי איננו מסוקר מבפנים, הוא מושך אליו לא מעט קהל. מוורן באפט, טים קוק מנכ"ל אפל ועד בוב איגר המנכ"ל החדש-ישן של וולט דיסני, אם לעשות קצת ניים דרופינג של העשירים והידוענים שהשתתפו גם השנה.

אל המלך עבדאללה השני וראניה מלכת הסטייל (סליחה, ירדן) הצטרפו - בהופעה פומבית ראשונה מאז החתונה בחודש שעבר - בנם, יורש העצר חוסיין, וכלתו החדשה, הנסיכה רג'ווה. לרגל הוועידה, אין ספק כי (וגם לא נאמין אם מישהו יטען אחרת) כל הפמיליה תאמה לוקים על טהרת הנייבי/דנים, וזה קיוט מאין כמוהו. בייחוד המחשבה ההיפותטית, אך לא בלתי סבירה, כי המלך ויורשי העצר זורמים עם הגחמות האופנתיות של קווין ראניה.

מלכת ירדן בת ה-52, שהיא התגלמות כל מה שאלגנטי ושיקי, לבשה שמלת מידי כחולה כהה מפשתן של קלואה, אשר התאפיינה בשרוולים קצרים מתנפנפים, ותיפורים מסביב למותניה שהפכו למעין פליסה משוחרר ככל שהתקדמו מטה. אבל שהשמלה המתקתקה הזו לא תטעה אתכן ליידיז, שכן עבורה תאלצו להיפרד מכ-9,600 שקלים. שוקינג לכל הדעות (אם בכל זאת תתעקשנה, היא קיימת גם בלבן).

ראניה זנחה הפעם את נעלי הסטילטו שהן לרוב הגו טו שלה, והלכה על סנדלי פלטפורמה צ'אנקיים בחום שזוף בעיצוב האחות הקטנה והבועטת יותר של בית האופנה הצרפתי - See by Chloe (1,600 שקלים). לסיום סיומת, ובהתאמה לנעליים, היא הוסיפה תיק צד מלבני בגוון דומה בעיצוב הלייבל האיטלקי הגבוה לורו פיאנה (13,000 שקלים חדשים), שגם הוא, איך לא, בבעלות תאגיד היוקרה LVMH. מלכת ירדן הנאה מתחזקת חשבון אינסטגרם מרשים ומאוד פוליטיקלי קורקט כיאה למעמדה, בו "על הדרך" היא דואגת לשתף את הלוקים הפומביים שלה עם כל 9.9 מיליון עוקביה - פקטור שהוא וואו לכל הדעות. ורק על המשפט האייקוני בביו שלה, "אמא ורעיה עם דיי ג'וב ממש מגניב", מגיע לה צל"ש.

עוד בוואלה!

ראניה מלכת ירדן באלגנט שיק מופלא

לכתבה המלאה

ונעבור ליורשת העצר, aka מלכת ירדן הבאה. רג'ווה א-סייף בת ה-29 השוותה לחמותה ואף העלתה (את רף האדג'יות) כשהלכה על טוטאל לוק מדנים. הנסיכה, שהיא אדריכלית במקצועה, לבשה סט של הלייבל הרותח Alaia. נתחיל בבגד הגוף עם הקפוצ'ון, המתומחר באתר המותג במחיר של 5,990 שקלים (אך ברשת ניתן לאתר אותו באזור ה-3,700 שקלים), תחתיו בצבצה גופייה לבנה.

נמשיך בחצאית המקסי התואמת, שהתהדרה בגזרת קלוש פלוס חגורה בילט אין, שעשויה מדאבל רצועות עור בפרונט, בשילוב רצועת גומי רחבה (7,700 שקלים). ונסיים עם האקססוריז; להשלמת ההופעה היא כמו זרקה על כתפה בנונשלנטיות את תיק האוכף האייקוני של דיור, והסתפקה בסניקרס לבנות. בגזרת הביוטי הנסיכה השאירה את זה סימפל, כשאספה את שיערה מתוח עם שביל מוקפד באמצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully