וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה מתוקה: הטירוף הוורוד משתלט על האיט גירלז

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 5:51

המתקפה הברבית התמזגה עם עונת הבטן-גב וצבעה את החופשות בשלל גוונים של ורוד כהמשך ישיר לסט המדובר של הסרט. האיט גירלז מאמצות והנה השראה לנופש הקרוב שלכן. תתחילו בבגד ים ורוד וקחו את זה משם

עוד לפני עליית הסרט ברבי למסכים כבר היה ברור שהשגעת הסכרינית של אסתטיקת הברביקור הולכת להיות ויראלית באופן קיצוני, מה שהעלה את מפלס החרדה שלנו מהרעלת ורוד קשוחה במיוחד. אבל בינתיים, יש להודות, הטירוף עדיין לא מיצה את עצמו, ומעבר לכך מסתמנת השתלטות על התקופה הפוטוגנית ביותר באינסטגרם - עונת החופשות של האיט גירלז.

כמיטב המסורת בשבועות האחרונים הפיד של הפאשניסטות התמלא בצילומים מעוררי קנאה המורכבים מאווירת פאן אין דה סאן עם נופים מושלמים, יאכטות, ריזורטים יוקרתיים, עור שזוף, תיקי רפייה שעולים כמו משכנתא ומלתחה חלומית. הטוויסט בעלילה מגיע הודות למתקפה הברבית שהתמזגה עם עונת הבטן-גב וצבעה את החופשות בשלל גוונים של ורוד כהמשך ישיר לסט המדובר של הסרט.

הדרך הפשוטה לבטא את הזיקה לברבילנד עוברת דבר ראשון דרך בגד ים ורוד, תופעה שאומצה בחום על ידי רשימה ארוכה של כוכבות ביניהן האחיות קים וקורטני קרדשיאן, סלמה הייק, קיארה פראני, המלאכית אלזה הוסק, ג'יילו או סלינה גומז שהעלתה סדרת סטוריז כשהיא מבלה בסירה עם חברות.

המשפיענית הדנית אמילי סינדלב מעבירה את השבוע האחרון באי הספרדי מאיורקה ולא חוסכת בתיעוד מאסיבי שלה כשהיא נופשת במלתחה וורודה המורכבת, בין היתר, מסט ביקיני ושמלה קטנטנה תואמת מבית ורסאצ'ה אשר צולמה עם משקפי שמש ורדרדות לצד סיכות ראש של מיו מיו.

עוד בוואלה!

זה הזמן לדוג: 9 אופציות מרעננות לטרנד רשת הדייגים

לכתבה המלאה

מי שלקחה את הסיפור צעד אחד קדימה היא הבלוגרית ליאוני האן שתיעדה את עצמה בחופשת קונספט שלמה בריזורט האיטלקי הוורדרד Palazzo Avino, אמלפי. בתפריט: מיטות שיזוף, שמשיות פסים, מגבת חוף, בגדי ים, שמלות, נעליים ותיקים. הכול על טהרת הוורוד. אז אם עדיין לא ארזתן לחופשה הקרובה - זה הזמן לשקול את הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully