וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תמצאו פופ-אפ שווה מזה: אלפי פריטי יוקרה עד 80% הנחה

סן לורן, בלנסיאגה, מיסוני, ברברי, איזבל מארה ועוד - פקטורי 54 חוזרים עם פופ אפ מטורף בנמל יפו ובו יוצעו אלפי פריטים של מותגי על עד 80%. כל מה שאתם חייבים לדעת - שעות, מחירים, מותגים

חמש שנים לאחר הפופ-אפ המצליח בקניון TLV פקטורי 54 חוזרים עם היצע חסר תקדים של מותגי על, הפעם בלוקיישן חדש - נמל יפו 2, במתחם המתפרס על 1,800 מ"ר, מה-4.8, יום שישי הקרוב.

כל מי שחפצה להעשיר את המלתחה בפריטי איכות במגוון קטגוריות זה ללא ספק המקום להיות בו הקיץ, ומומלץ לתת קפיצה לפני חופשת אוגוסט. מתחם מיוחד יוקדש לעולם הריזורט - בגדי ים, תיקי קש, סנדלים ושמלות מבית המותגים מיסוני, צימרמן, פוצ'י, דה אטיקו, ז'אקמוס וטרופיק אוף סי וגם חובבות המראה הנקי והקלאסי ייהנו מפריטים בסגנון על-זמני בדגש על מותגים כמו דה רואו, וינס, נילי לוטן וג'וזף.

פקטורי 54, פופ אפ. יח"צ,
שמלה של בלומרין ב-2,956 במקום 7,390 שקלים/יח"צ

החנות תציג אלפי פריטים של בתי האופנה המובילים בעולם - דולצ'ה גבאנה, ולנטינו, ג'ורג'יו ארמני, בלנסיאגה, איזבל מארה, ברברי ועוד עם פריטים שנצפו על המסלולים בשבועות האופנה של פריז, מילאנו, לונדון וניו יורק - הכול בהנחות של עד 80%. חווית הקנייה כמובן שלא נשכחה וצוותים מיוחדים מטעם המותגים בחו"ל השתתפו ביצירת המיצבים וחללי התצוגה, כולל ריהוט אותנטי של המותגים הבינלאומיים.

במתחם הנשים תוענק תשומת לב מיוחדת לקטגוריית הערב והגלאם, עם שמלות לעונת החתונות, האירועים והמסיבות, בעיצוב בתי האופנה היוקרתיים כמו ז'יבנשי, ג'ורג'יו ארמני, ולנטינו, ורסצ'ה ומוגלר, והיכל הקודש אותו בהחלט אסור לפספס - אגף התיקים.

פקטורי 54, פופ אפ. יח"צ,
עוד בפופ-אפ - התיק הכסוף האייקוני של אלכסנדר וונג/יח"צ

במתחם הגברים יהיה דגש חזק על עולם הסניקרס כגון דגמים טרנדיים מבית אקסל אריגטו ומי שמחפש את המראה המחויט למשרד, לאירועים או לחתונות ייהנה מאזור המעניק תשומת לב לחליפות, חולצות מכופתרות ומכנסיים אלגנטיים.

כמובן שיהיה מענה גם לילדודס, ולקראת פתיחת שנת הלימודים תוכלו למצוא חליפות בית ספר בעיצוב המותגים הנחשקים, לצד סניקרס, טי-שירטס, ג'ינסים ועוד. לכבוד עונת החגים יוצג מגוון שמלות לילדות ובקטגוריית התינוקות תוכלו למצוא מארזים מיוחדים, מתנות לידה ותיקי החתלה.

עוד בוואלה!

חופשה מתוקה: הטירוף הוורוד משתלט על האיט גירלז

לכתבה המלאה
פקטורי 54, פופ אפ. יח"צ,
הכן ארונך לחורף - סווטשירט ב-1,494 במקום 2,490 שקלים/יח"צ

מה-4.8, יום שישי הקרוב
שעות פעילות: 10.00-22.00 ראשון-שבת
כתובת: נמל יפו 2
טווח מחירים:
נשים: 270 - 9,000 ₪
גברים: 200 -4995 ₪
קידס: 75 - 2,093 ₪

פקטורי 54, פופ אפ. מושי גיטליס,
שמלות הקיץ של צימרמן - עד 80% הנחה/מושי גיטליס
פקטורי 54, פופ אפ. איתן קג'רי,
דברו אלינו בבוטגה - מחלקת תיקים מפנקת בסייל/איתן קג'רי
פקטורי 54, פופ אפ. מושי גיטליס,
תשומת לב מיוחדת לקטגוריית הערב והגלאם עם שמלות לעונת החתונות/מושי גיטליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully