וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשוח: מה קרה לסטייל של לילי רוז דפ?

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 10:53

יש שיגידו עונת מעבר מביכה ויש שיכתירו אותה כמלכת הסטייל הקזו'אל האדג'י. אנחנו? פשוט חושבות שהיא לקחה את דינמיקת התפקיד האחרון ב"איידול" קשה מידי. לילי-רוז, השחקנית, הדוגמנית ובתו של ג'וני דפ, ברצף לוקים שגרמו לנו להרים גבה - אפילו שתיים

טיזר לסדרה "The Idol" של הוויקנד וסם לוינסון/HBO

לילי-רוז דפ (24) אולי נמצאת בשיא תהילתה בימים אלו, רגע אחרי שכיכבה לצד דה וויקנד בסדרה השערורייתית "האיידול", שממשיכה לעורר סערה ברשתות. מאז בכורת הסדרה בחודש יוני האחרון הביקורות הקשות לא מפסיקות להגיע - והאמת זה די מתבקש. אמנם מדובר בבינג' טלוויזיני עם תוכן מיני אלים ואף משפיל, אבל את העובדה הזו נניח רגע בצד. ממש כמו מרגו רובי בסרט "ברבי", נראה שלילי הצעירה לקחה את התפקיד צעד אחד קדימה (מדי), כשזו נצפתה בשבוע האחרון לצד בת הזוג ברצף לוקים שגרמו לנו להרים גבה. אפילו שתיים.

לילי רוז דפ, הוויקנד, "איידול". HBO,
ספגו ביקורות קשות ומתמשכות - לילי-רוז דפ ודה וויקנד ב"איידול"/HBO

הסטייל הנבחר עבור ג'וסלין, דמותה של דפ, מתאפיינת בתלבושות גבוליות על בסיס אלמנט הפיתוי משולב באדישות - לבוש מינימלי כזה שרק משאיר מקום לדמיון. ממכנסונים, לחצאיות מיקרו, טופים קטנטנים, הלבשה תחתונה המורכבת מרצועות ומה לא. כך או כך, תמונות הפפראצי האחרונות של השחקנית מציגות את הסטייל האדג'י החדש, שתואם בהמשכיות מופתית לזה המוצג בסצנות השונות. חשוב לציין כי לפני עלייתה של הסדרה לאוויר רוז דפ הפציעה בהמון (!) לוקים מדויקים ומסוגננים, מרבית מהם של בתי אופנה יוקרתיים כמו שאנל.

שאנל לילי רוז דפ שבוע האופנה פריז. GettyImages
בימים טובים יותר - לובשת שאנל בשבוע האופנה בפריז/GettyImages
לילי-רוז דפ, הסדרה "איידול". HBO,
הסטייל המינימלי החדש בהשראת הסדרה? דפ הצעירה ב"איידול"/HBO

את חייה האישיים היא מעדיפה להרחיק מאור הזרקורים, אך לצד בת זוגתה הראפרית 070 שייק (25) נרשמו שלושה אאוטפיטים מפתיעים ביותר. רק אתמול בדייט צהריים באל איי הלכה על וינטג' של ז'אן פול גוטייה, בחולצת רשת מפוספסת בצבעי שחור-בז'-בורדו (795 דולר). בעוד שהחלק הקדמי והחצי שקוף הסתיר כל שארית מחשוף גלוי, לצד שרוולים ארוכים, דווקא עיצוב הגב החשוף - השאיר פתח לאוורור בזכות קשירת שרוכים דקיקה. בשילוב מכנסונים קצרצרים לבנים, היא סגרה את הלוק בזוג מגפונים שחורים של פראדה (1,470 דולר) ומשקפי שמש שחורים של courreges (380 דולר).

פעם נוספת בה בחרה בז'אן פול גוטיה, הייתה לפני ימים ספורים - בחצאית "ים תיכונית" בנינוח עתיק ווינטג'י גם הוא. פיס ייחודי ביותר יש לציין, בצבעים קרים ובפרינט טבע,שנראה שכלל אגם ודמויות עירומות מפוזרות. נרשם גם טופ קשירה שחור שחשף את הבטן החטובה, עם השלמה של התיק הקלאסי של שאנל - בצבע אדום (10,500 דולר).

עוד בוואלה!

אדום עולה: אמילי רטאייקאוסקי בשמלה רותחת עם שסע עמוק

לכתבה המלאה

האפטיות של דמותה בסדרה מכה בפעם השלישית, במראה שאצלנו נקרא "מאמי ירדתי רגע להוריד את הזבל". ארוחת צהריים תמימה עם לוק שמצפצף על כל מי שמסתכל. יחד עם זאת - חייבות לציין שבכל סמרטוט שיולבש עליה, היא עדיין תצליח להיראות נהדר. גופייה תכלת מבית Frankies bikinis (63 דולר), בעלת אלמנט קשירה במרכז וכמובן שלחזייה שלום שלום. מכנסונים בהירים שאם לא היו מספיק קצרים, עלמת החן דאגה גם לקפלם, בתוספת של כפכפי שעם בחסות worishofer (95 דולר). מה תגידו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully