וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שמת בפנים? חצאית כמו של כריסטינה אגילרה עדיין לא ראיתם

1.8.2023 / 11:10

שנייה לפני שהיא נוחתת אצלנו להופעה ראשונה בישראל, מלכת הפופ ודיוות ה-Y2K הבלתי מעורערת לובשת חצאית מיקרו-מיני שנראית כמו תיק בירקין בגרסת הפינק בלינג. היש משהו שהכוכבת לא יכולה ללבוש? כנראה שלא

כריסטינה אגילרה, מלכת הפופ הבלתי מעורערת עם המנעד הוואקלי המרשים, שהחלה את דרכה המוזיקלית בשלהי הניינטיז בואכה שנות ה-00, אף פעם לא מפסיקה להפתיע - בייחוד בגזרת הלוקים הנועזים אובר דה טופ שהיא נהנית להשתעשע עמם לאורך 3 עשורים של קריירה מרשימה. וכך היה גם אמש, כשהכוכבת בת ה-42 שיתפה באינסטגרם את 9.1 מיליון עוקביה בלוק שהוא הכי Y2K, או אולטרה-קאמפ אם תרצו.

כריסטינה אגילרה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
כריסטינה אגילרה בחצאית מיקרו-מיני ורודה מעוטרת קריסטלים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אגילרה לבשה חצאית מיקרו-מיני ורודה מעוטרת קריסטלים מקולקציית אביב-קיץ 2024 של הלייבל נמיליה (NAMILIA) אשר נוסד בברלין ב-2015 על ידי צמד מעצבים, נאן לי ואמיליה פול, שאינם מהססים לעצב אופנה פרובוקטיבית המונעת על ידי רוח מהפכנית, ומתקוממים ללא הרף כנגד כללים ותפיסות נפוצות של מגדר, נשיות ונורמות חברתיות ששייכות לזמנים עברו.

את הפיס הנועז אך מגה מטריף הסטייליסט הצמוד של אגילרה, כריס הורן, חטף הישר מהמסלול של שבוע האופנה ברלין, בהתאמה קלה (מינוס השרוכים בצדדים כפי שהופיעו על המסלול), שם נמיליה הציגו בחודש יולי האחרון ועוררו לא מעט באז. הקולקציה, שכונתה "In Loving Memory of My Sugar Daddy", הציגה אסתטיקת אופנוענים ופטיש אך גולת הכותרת בקולקציה שלהם היה ללא כל ספק ההומאז' (יש שיאמרו העתקה) שהם עשו לתיק היוקרה המפורסם בעולם, הלא הוא תיק הבירקין של הרמס. תראו מופתעים, אך לא כל העוקבים התחברו.

"הפסיקו להעתיק את הרמס" ציין אחד מהם כתגובה לפוסט וכיוון כמובן לתיק הבירקין שנוצר בהשראת אייקון האופנה ג'יין בירקין, השחקנית, הזמרת והדוגמנית הבריטית, שהלכה לעולמה לפני שבועיים בגיל 76. לעניות דעתנו, זוהי דווקא קריצה בועטת ושנונה לבהלה (ההולכת וגוברת) אחר תיקי יוקרה. מה שבטוח הוא, שיגעון הבירקין לא הולך להאט any time soon, אלא להיפך, וגם אגילרה מבינה את זה.

כריסטינה אגילרה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קולקציית אביב-קיץ 2024 של הלייבל נמיליה (NAMILIA)/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

לחצאית הוורודה המנצנצת שהזמרת המצליחה לבשה, שיכולה להגיע ליותר מ-40,000 דולר, היו את כל המאפיינים של בירקין מסורתי - מהחומרה שלו ועד לידיות הקצרות הלא כל כך פרקטיות - אבל האלמנטים הללו איכשהו התמזגו והפכו ליצירת אמנות לבישה. אגילרה שילבה את השואו סטופר פיס עם טי שחורה קטנה, משקפי שמש שחורים גדולים מעוטרים באבני חן של A-Morir Studio, ומניקור גרפי בהתאמה בגווני ורוד בייבי ושחור. לסגירת הלוק, היא עלתה על עקבי PVC, שיחד עם החולצה הפשוטה גרמו לכל ההופעה להראות על הצד המלוטש והיחסית מאופק (עד כמה שחצאית-תיק יכולה להיות, כן?).

עוד בוואלה!

כמו בימים היפים: כריסטינה אגילרה בלי חולצה

לכתבה המלאה
כריסטינה אגילרה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שילבה עם טי שחורה קטנה ועקבי PVC/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אם יש מישהי על הפלנטה שיכולה ללבוש ו/או להחזיק לוק המתבסס על חצאית מיקרו-מיקרו-מיני הרי זו אגילרה. והיא כבר עשתה את זה קודם מה שנקרא, בשנות ה-2000 הסוערות שלה. קשה גם להתעלם מהעובדה שהכוכבת נראית דקיקה יותר מתמיד, כמובן שתגובות נוסח "אוזמפיק כריסטינה" לא אחרו להגיע. ואנחנו פה רק כדי להזכיר את הדברים החשובים באמת - הזמרת וזוכת חמישה פרסי הגראמי, אשר חתומה על להיטי ענק רבים, תגיע לישראל לראשונה בקרוב ותופיע בלייב פארק ראשון לציון. לא יכולות לחכות ולראות מה היא תלבש על הבמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully