וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחממות גלובלית: כולןןן עטות על משקפי השמש האלה עכשיו

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 7:22

משקפי השמש החדשים של סלין עוד רגע ומגיעים לנקודת רתיחה כשכל הבחורות הנכונות כבר מקפידות להקפיץ איתם את הופעות הקיץ שלהן. הפריט הכי שיקי שתוכלו לצרף למלתחה שלכן העונה

על הנייר הם אולי נשמעים כמו קלאסיקה על זמנית, אבל משקפי השמש המטאליים בשייפ אובלי של סלין הם אחד מפריטי המאסט-הב הטרנדיים של הרגע. על פניו מדובר בעיצוב המשתייך לצד הקלאסי של הגרדרובה: גודל סביר, כלומר לא אוברסייז או סופר צר, עם צללית אליפטית, מסגרת מתכת בעובי מעודן ומוטות צד המציגות את לוגו הטריומף האהוב של בית האופנה הצרפתי. אך כפי שמלמד אותנו הפיד של קיץ 2023 זהו הפריט הכי שיקי שתוכלו לצרף העונה למלתחה שלכן.

הפופולריות של משקפי שמש בעלות צורה המזכירה ביצה שבה אלינו מהניינטיז לפני שנים אחדות ומזוהה עם ידועניות כמו קאיה גרבר, בלה חדיד ואמילי רטאייקובסקי. אלו של סלין, שמגיעים בגרסה כסופה או זהובה, אמנם הוצגו על המסלול של קולקציית הקיץ הקודמת, אבל המאני טיים שלהם התעורר רק לאחרונה.

מלבד המונוגרמה המתנוססת בצידי המוטות, הפרט הנוסף שמעניק להם סימן היכר ייחודי הוא החלק המלבני שמחבר את המוט למסגרת עדשה. כמו במקרים אחרים של פיסים בפרופיל גבוה, גם הפעם מדובר בשילוב של לא מעט גורמים כמו עיצוב מוקפד, מיתוג לוהט, טוויסט מגניב ואיך אפשר בלי - שגרור לוהט מצד הנערות הנכונות.

בין האחראיות אפשר למצוא את המשפיעניות הבינלאומיות קיארה פראני, קלואי בלניק ואמילי סנדלב, לצד האיט גירלז המקומיות דין וייס וספיר צימרמן. במחיר של 520$ הם אמנם לא ויראליים כמו לחם חביתה, אך עדיין מספיק מבוקשות ברמה של סולד אאוט בלא מעט מקומות.

עוד בוואלה!

חופשה מתוקה: הטירוף הוורוד משתלט על האיט גירלז

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully