וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירושים באופק? מייגן מרקל מחויכת ובשיא הסטייל

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 13:35

על אף הדיווחים על הגירושים של הנסיך הארי ומייגן מרקל השניים הציגו חזית מאוחדת כשהתקשרו לברך את הזוכים במענק לימודי הטכנולוגיה שלהם. מייגן הפריכה את השמועות בלוק מעולה וחיוך מאוזן לאוזן

הוא מתגעגע לבריטניה, לה נמאס ממנו, העסקה של נטפליקס בסכנה ויש גם ויכוחי משמורת על הילדים. אז מייגן מרקל והנסיך הארי מתגרשים? או שבאמת מדובר בחרושת שמועות מכוערת במיוחד? אם נצטרך לשפוט על פי הצילומים האחרונים של השניים בביתם המשותף במונטסיטו נראה שממש אבל ממש אין פרידה באופק. או שמגיע להם אוסקר. אחד מהשניים.

מייגן והארי התקשרו לברך את הזוכים (26 לייתר דיוק) במענק של 2 מיליון דולר מקרן הטכנולוגיה The Archewell Foundation. כראוי בברכות מרגשות שכאלה השניים הפגינו התלהבות יתרה ואף היו מסונכרנים אופנתית כשהמכנסיים המחויטים של הארי התאימו ללוק המונוכרומטי של מייגן.

אז מה לבשה הדוכסית לשעבר? סט מתוחכם בגוון קפה של BLEUSALT המורכב מגופייה עם צווארון גולף ב-189$ וחצאית מידי תואמת מאותו בד נעים ב-162$. שיערה של מרקל נשאר משוחרר ונראה כי אף התבהר קלות ואקססוריז זהובים ליוו את הלוק.

מייגן ענדה את צמיד האהבה האהוב עליה של קרטייה, צמיד הטניס של הנסיכה דיאנה המנוחה, עוד צמיד זהוב וכמו תמיד - השעון של קרטייה. נרשמו גם עגילים יפים של לנוון ואף על שהנעליים נותרו מחוץ לפריים אנחנו ממש מקוות שהיא בחרה בסניקרס.

עוד בוואלה!

כמה כיף לא להיות בת אצולה: לוק החופשה המושלם של מייגן מרקל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully