וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בלונדינית: טרנד הטיקטוק הזה נמצא עכשיו בכל מקום

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 7:16

מגמות הביטוי הוויראליות בחסות הטיקטוק מביאות לשולחננו טרנד קיצי במיוחד - "קו שיער סקנדינבי". זו בטח לא תהיה הפעם הראשונה בה גוון הצפון אירופאיות יעורר בנו קמצוצי קנאה (בריאים), אבל אם כבר אז כבר. איך תהפכו את שיערות ה"בייבי" לטבעיות ונושקות לגווני הסאני?

מגמות הביוטי יכולות להיות מושפעת לרוב מאושיות או מקומות שונים בעולם, והפעם יש לנו תחושה חזקה מאוד שסקנדינביה נמצאת באור הזרקורים. למונח "קו שיער סקנדינבי" יש יותר מכ-40 מיליון צפיות בטיקטוק - אבל מה זה באמת אומר בעצם?

ניקול וסופיה ריצ'י. Edward Berthelot/Getty Images, GettyImages
בלונדיניות נהנות יותר? האחיות ריצ'י/GettyImages, Edward Berthelot/Getty Images

אמנם הנופים במדינות הנורדיות עוצרי נשימה, אך נראה שהאזור עלה בפופולריות שלו בשבועות האחרונים מסיבה אחרת לגמרי: צבע השיער. הבלונד הממכר, שלא יכול להיראות לא טבעי כשאת חלק מהלאום, הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, כשגולת הכותרת היא: לעורר מראה טבעי ומעט מולבן עד כדי גווני שמש, לאורך כל הקיץ. הבונוס? כל צבעי וארכי השיער יכולים לקחת חלק מטרנד הטיקטוק ששיגע את הרשת.

קו השיער הסקנדינבי הוא בעצם טכניקת צביעת שיער המשחזרת את המראה הבהיר של המקומיים. בפועל, מדובר במספר שיערות בודדות על קו המצח בגוון בהיר יותר משאר השיער, כשהטכניקה כוללת הפרדה דקיקה שלהן ו"צביעת הפנים" (המצח העליון) בתנועות מטה.

עוד בוואלה!

יא פרח של טיקטוק: לא צריך לשלם הון בשביל הטרנד הזה

לכתבה המלאה

מרושם ראשוני ניתן לחשוב שהלוק הטהור והאסתטי מושך בעיקר בלונדיניות בעלות גוון מודגש, שרוצות לקחת את הבלונד שלהן צעד אחד קדימה. יחד עם זאת, כאמור, כל אחת יכולה להרשות לעצמה להשתולל, מאדמוניות, לברונטיות ועד שחרדניות - אך לקו השיער לא תהיה השפעה זהה על כולן. לברונטיות, יומלץ לשלב קו חום בהיר יותר, כשהאזורים הממסגרים את הפנים יכולים ליצור מראה הילתי, רב ממדי ופותח. האדמוניות, יזכו בנגיעת קסם של בלונד משולב ורדרד רוזה. ואילו אלה בעלות השורשים הכהים, יכולות לבחור בצבעי קרמל שוקולדים כדי לנשוק כמה שיותר לגווני שמש טבעיים.

אז איך מגיעים למראה המושלם של שיערות בייבי מטופחות? שלב ראשון - קבעו תור אצל הספר. הקו הסקנדינבי כמו רבות בטיקטוק יכול להיות ניסוי פלא ביתי, אך אם אינך בטוחה בשילוב הצבעים ובטח במריחה (וגזירת קצוות השיער - תכף נגיע לזה), עשי לעצמך טובה ולכי לאיש מקצוע. דגש נוסף וחשוב בנוגע לניסיון הביתי, הוא עצם העובדה שהצבע עומד להיות מאוד קרוב לאזור העיניים, מה שעלול לגרות את האזור במידה ולא עושים זאת נכון. אל תהיו חובבניות.

אימוץ המראה כולל תחילה גזירת חלק קטן מאוד של קו השיער העליון, באופן כזה שיצור "שיערות מצח", או במילים אחרות - שיערות בייבי רכות. במקום להשתמש בנייר הכסף המוכר והמגמתי בשנים האחרונות, מורחים בזהירות את הצבע המוכן ישירות על השורשים שנגזרו כשהן ממש מונחות על גבי המצח. הדרך הציורית הזו מאפשרת לצבע החדש להשתלב באופן טבעי לשאר השיער וכך יוצר אפקט מכחולי חלק וסופר בהיר.

התוצאה הסופית היא קו שיער מודגש באופן משמעותי בהשוואה לשאר השיער - שנראה אפילו יותר בולט כאשר הוא מסורק לקוקו או פשוט משוך לאחור. החסרון היחיד בטרנד החם, הוא ההתמודדות עם הצמיחה המחודשת של קצוות השיער בפרונט. במקרה כזה, הפתרון יהיה לטפל ולצבוע מחדש כדי למזג את הגוונים או לסבול בשקט עד שיצמח.

בעוד שרבות נהנות מנפלאות הטיקטוק, יש את הכבאים שכבר הספיקו להגיב באירוניה על הניסיון להשיג את המראה האירופאי הנקי: "בינתיים, סקנדינבים אמיתיים מספרים לכולכם שקו השיער הבלונדיני שלהם נראה כמו קרחות באור היום. אבל אני שמח שאתם נהנים מזה". שוקולד מריר מישהי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully