וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא פרח של טיקטוק: לא צריך לשלם הון בשביל הטרנד הזה

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 7:16

הרשתות מוצפות (בלשון המעטה) במוטיב הפרחים החוזר, הטרנד שנכנס ברוח סערה ממשיך גם לקיץ. אבל בננות, יש לנו בשורה: לא צריך לשפוך את החסכונות עליו. מצאנו דרך לעצב את השוז המושלמות - לבד ובבית. וואליו פור מאני שאין כמותו, אז קחו זוג נעליים ישן ועקבו אחר ההוראות

את טרנד פרחי האוברסייז זיהינו כבר מזמן, אבל וואלה לא תיארנו שהוא יתפוס כזו תאוצה. האינסטוש מלא בחובבות אופנה שעפות על ה'פלאור פאוור', על חולצות, שרשראות קולר, כסיכה על דש הז'קט ואיפה לא! אנחנו אוטוטו נכנסות רשמית אל חודשי הקיץ הרותחים ואין קמצוץ של וויכוח, שאם יש מוטיב חוזר שייכנס איתנו, אלה פרחי הענק.

מוטיב הפרח העצום הוא לא בשורה חדשה, המעצבת מגדה בוטרים עושה זאת שנים בעבודת יד ודי בנתה עליו קריירה שלמה. בגזרה המקומית עידן לרוס נצמד לוורדי האוברסייז, שכבר מככבים אצלו בכמה קולקציות ואם זה לא מה שהשביע את הפאשניסטות, עכשיו הטרנד לוקח צעד אחד קדימה ומגיע למחלקת הנעליים.

"לואבה" השיקו חגיגית בקולקציית אביב 2023 את סנדלי עקב 'הטבע' שלהם, שנראים עכשיו בכל מקום בפלטפורמות החברתיות. כאלה המעוצבים כזר ירקרק בתלת מימד, בהשראת פרח האנטוריום (כ-4,600 שקלים). כן, המחיר מפוצץ, אבל היי! יש לנו ניוז - לא צריך לשלם הון בשביל הטרנד הזה. מעכשיו תוכלו להרכיב ולעצב אותו בעצמכן בבית.

הטיקטוק כבר מציג לנו את זה בשלל וריאציות ועכשיו זה הזמן להתנסות. אז איך עושים את זה, בשביל שזה לא ייראה כמו יצירה מבית האחיינית שלכן? תתחילו בהכי בייסיק, לבחור זוג עקבים שכבר עייף לשבת בארון נעליים, או סנדל שטוח למתקשות, כזה שבא לכן לעשות לו מייקאובר ולחגוג את קיומו מחדש.

עוד בוואלה!

המדריך לפוני המאוס: חמש דרכים מעולות להיפטר מה'טעות' שעשית

לכתבה המלאה

לאחר מכן, הכינו עצמכן מראש עם מספריים, דבק שקוף או מגע כזה שמדביק כל חומר, וכמובן ה-פרחים. שתי אופציות לפניכן: הראשונה, אם זה ליציאה חד פעמית וקצרה - זר טרי שאפשר להיפטר ממנו בסוף הערב (במקרה כזה יכולות להיעזר בחוט קשירה דקיק, ולא בהכרח דבק). השנייה, פרחים עשויים בד או פלסטיק, כאלה שניתן לרכוש כמעט בכל סטוק או אתר אונליין מהיר, אבל תנסו שזה לא ייראה צ'יפ.

ברגע שכל החומרים אצלכן, השלב הבא הוא פשוט. תחשבו איפה הייתן רוצות למקם כל פרח. אם מדובר בפיסים קטנים, בהחלט אפשר לפזר אותן על גבי הנעל (או כל פריט אחר אגב), שימו לב שאתן עושות את זה בטוב טעם - כמובן שאפשר למקם אותם במקום אחד ספציפי במרוכז, בעקב עצמו או ברצועות השונות. אם מדובר בפיס אחד גדול, הקפידו שהמיקום אותו אתן בוחרות לא יפריע למהלך התקין של ההליכה וכמובן - שלא יהיה כזה אובייס שהדבקתן אותו.

בשלב הבא התחילו בגזירת הפרחים, אם יש גבעולים מיותרים - אאוט, מרחו טיפת דבק בחלק האחורי של הפרח והדביקו במיקום שבחרתן. אם בחרתן ללכת על חוט דק שיאחוז, אפשר להשחיל אותו דרך אחד מעלי הכותרת או ראש הגבעול האחורי השטוח וללפף סביב אזור הנעל הרצוי.

זה יכול להישמע מעט מבלבל, אך עיצוב ויצירת מהפך הווינטג' לנעליים הוא לא ממש קשה. בין אם אתן בוחרות להשתמש בפרחים, חתיכות בד, פאייטים, או אפילו לשנות כיוון ולהוסיף נוצות - התהליך זהה. ברגע שאתן סגורות על מה שאתן רוצות, מפו את החומרים ובצעו את ההוראות מעלה. זה כזה קל שזה אפילו משעשע.

עקבים עם קישוט פרח. אינסטגרם graceramsey_, צילום מסך
ה'פלאור פאוור' מגיע למחלקת השוז/צילום מסך, אינסטגרם graceramsey_

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully