וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילי וג'סטין ביבר מתאמים לוק לילי וזה לוהטטט

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 9:05

חמישי האחרון הפך למסקרן במיוחד ברחובות אל איי, כשעוברי האורח זכו לצפות בזוג החם של הרגע (שמועות ההריון לא מרפות), היילי וג'סטין ביבר, בולטים במיוחד בסט ארגמן מתוקתק מכף רגל ועד ראש. בקיצור: אדום אדום - או שלום שלום

היילי ביבר למשקפי VOGUE/יח"צ חו"ל

ישנם שני סוגי זוגות בעולם: אלה שיתאמו לבוש וזה יהיה פתטי להפליא, ואלה שיתאמו ורק נשאל את עצמנו - למה הם לא עושים את זה יותר?! דוגמה מצוינת לכך הם הביברים, ג'סטין והיילי, שבסופ"ש האחרון החליטו לאחד כוחות אדומים ולצאת לדייט בעיר. היא אמנם זו שמחזיקה בדגל "המתלבשת הטובה" מבין השניים, כשלרוב נוהגת בפער הרבה יותר מדויק ומאתגר ממנו - והוא בוחר במכנסי הטרנינג ונשאר בקומפורט זון של פריטי האוברסייז.

היילי ביבר וג'סטין ביבר. מסך אינסטגרם justjared, GettyImages
הביברס בסט לוהט, בולט ואולי מעט מחניק/GettyImages, מסך אינסטגרם justjared

אמנם השניים לא חגגו את ט"ו באב, אך רחובות אל איי ספגו בחוזקה רבה את עוצמת הלוק האדום שהפאוור קאפל בחר לעצמו. מצד אחד היילי, אושיית האושיות שכבר מזמן למדה איך לנצוץ בעיניי הפפראצי - הלכה על שמלת מידי מבית מגדה בוטרים (1,960 דולר), שהפכה כבר מזמן ללרוחה ותיקה של המעצבת הפולנייה שהצליחה להשתחל למלתחות של הפאשניסטות הגדולות ביותר.

מדובר בפיס בצבע אדום ארגמן בוהק, שורף, מבד ג'רסי פשוט אבל תכלס, היא בעצם הכל חוץ מבסיסית. עיצוב שמלת הקולר כולל מחשוף עמוק ומעוגל, בסופו מונחים שני ורדים גדולים באותו הגוון אחד אחרי השני. הוורדים הם אחד מסממני הזיהוי הבולטים ביותר, המאפיינים את חתימתה העיצובית של בוטרים. בהמשך לפרחים, עיצוב השמלה מתארך עד אחרי הברכיים בכיווצים דקיקים, התורמים לבולטות הפיגורה של עלמת החן והשיקיות המתבקשת.

עוד בוואלה!

3597823

לכתבה המלאה

הנגיעה האדמומית ממש לא הסתיימה שם. היילי הלכה על לוק מונוכרומטי מלא והתאימה את האקססוריז לשמלה הלוהטת. היא המשיכה לערבב בין פריטים נבחרים וסקסים, ביניהם שוז בחסות סן לורן - סנדלי עקב לקה עם רצועות מוצלבות (כ-3,470 שקלים) בתוספת צמיד ברגלה השמאלית. לסיום, שילבה תיק כתף סטנדרטי מעור של פראדה הכולל את לוגו המותג (3,100 דולר).

בניגוד להיילי, ג'סטין לא שמר על הפלטה האדומה והסתפק בפשטות יחסית. במקום החולצות והסווטשרים הגדולים שבשגרה, נכנסה מכופתרת לבנה וסגורה בעלת שרוולים קצרים וכיסים רחבים על בית החזה. למחויט הזה נוספו זוג נעליים שחורות וכובע בייסבול מנוקד והפוך, כי בכל זאת בזמר שחי באמריקה עסקינן - מישהו חייב לשמור על הסוואג. התיאום ללוק של היילי נוצר בזכות המכנסיים האדומים בגזרה מעט רפויה, שהפכו את השניים לסט לוהט, בולט ואולי מעט מחניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully