וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדה בוטרים: מעצבת האופנה הרותחת שאתן צריכות להכיר

27.7.2021 / 8:00

מעצבת האופנה הפולנייה הצליחה להשתחל לכל מלתחה של כוככת מובילה בתעשיית הבידור הבינלאומית בשנתיים האחרונות. בקורונה היא הפגינה יצירתיות עם אתגר פרחים ששבר את הרשת והיום מרגו רובי, היילי ביבר, קנדל ג'נר ונוספות לא מוותרות על הפיסים שלה

כאילו שהיא לא מספיק מושלמת, מוכשרת, יפהפייה ומצליחה, השחקנית הרותחת מרגו רובי מפציצה לאחרונה גם בזירת הסטייל. ביום שישי האחרון הכוכבת האוסטרלית-הוליוודית התייצבה לראיון בתכנית הטוק-שואו הנחשבת של ג'ימי קימל בשמלה מיני הורסת לבנה ועליה דפוס נקודות שחורות בווייב אייטיזי מהחלומות. על עיצוב השמלה אחראית מגדה בוטרים, 36, מעצבת פולנייה שכבר תקופה ארוכה מסומנת אצלנו כמישהי ששווה לעקוב אחריה.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

מרגו רובי, מגדה בוטרים. backgrid, בקריד
מרגו רובי המהפנטת בשמלה של מגדה בוטרים/בקריד, backgrid

לפני קצת יותר משנה, כשמגיפת הקורונה הייתה בשיאה, כתבנו כאן על אתגר הרשת שיזמה דרך חשבון האינסטגרם שלה, ובו קראה לשלב זרי פרחים בטוטאל לוק תוך העלאת דוגמה אישית כשהיא לובשת בעצמה מכנסיים מחויטים לבנים, וטופ המורכב רק מפרחים שגבעוליהם נעוצים בקו החגורה ויוצרים צללית סטרפלס משגעת.

מגדה בוטרים

בוטרים, שפתחה את המותג שלה בשנת 2014, התבלטה די מהר בתעשיית האופנה בזכות עיצובים המציגים פרשנות מרעננת ומודרנית לפריטים בעלי סקס-אפילנשי, מתוחכם וגלאמי עם התמחות בשמלות מדגישות סילואטה, דפוסי פרחים וקישוטי סטייטמנט כמו קריסטלים ונוצות, לצד דגמים מחויטים וגזרות אוברסייז.

את הפופולריות שלה בקרב משפיעניות האופנה היה אפשר לראות עוד לפני שהייתה מועמדת לפרס המעצב המבטיח של LVMH לשנת 2018, ובין הכוכבות הגדולות שאימצו את עיצוביה בתחילת הדרך בלטו קנדל ג'נר והיילי בולדווין ביבר.

בתקופה האחרונה הרומן עם ביבר, אחת שכל פריט שהיא לובשת הופך לאובססיה מקוונת, התהדק לכדי משהו שיותר מזכיר מערכת יחסים. השיא היה לפני כשבועיים, אז האחרונה לבשה חליפת משי בגוון שנהב בסגנון ניינטיזי מהקולקציה החדשה של המעצבת שכללה בלייזר אוברסייזי, 1,880$, ומכנסיים רחבים בגזרה גבוהה, 1,095$, בשילוב סניקרס של נייקי וטופ חזיית קרושה.

"בייב הלכת לקצה עם הגזרה הזו" כתב הבעל הגאה ג'סטין ביבר ל-184 מיליון עוקביו בפוסט אינסטגרם בו העלה תמונה שלה באאוטפיט של בוטרים. כמה ימים לפני כן ביבר פרסם בחשבונו שני פוסטים של היילי בשמלת מיני ורודה (1,725$), גם היא מהאוסף החדש של הלייבל המבוסס בוורשה, בזמן שהשניים נפשו באי היווני מיקונוס.

לוק סטייטמנט נוסף שאנחנו לא יכולות לשכוח כלל ז'קט עור קרופי בעל כתפיים מודגשות בגוון חום ג'ינג'י ומכנסיים תואמים שלבשה הכוכבת בפברואר האחרון. בין לבין דגמיה של המעצבת הפולנייה נכחו בפול ווליום גם על אירינה שייק, ריטה אורה, אלזה הוסק, קנדיס סוונפiל ושורת משפיעניות אופנה נחשבות.

כיום בוטרים כבר מרושתת היטב עם חנות מקוונת משלה, כשרוב פריטי הלבוש מתחילים מ-1,000$ וצפונה, ויש כבר מחלקת אקססוריז דומיננטית מנעליים, תכשיטים בשילוב קריסטלים ומשקפי שמש היסטריים, כמו אלו שנראו על ביונסה בחודש שעבר. את הדגמים המובילים ניתן גם להשיג באתרים פופולריים של מותגי יוקרה כמו shopbop, mythresa ו-Farfetch, עליו עדכנו כי יש השהייה בעניין המשלוחים לישראל ופריטים נבחרים בהלגה בכיכר המדינה.

עוד בוואלה!

מי רוצה גומי? ברשת עפים על הכפכפים הממותגים האלו

לכתבה המלאה

קנדיס סוונפול

המשפיענית ויקי ריידר

אירינה שייק

אלזה הוסק

ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully