וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש בה? נשים באובססיה על השמלה הזו מזארה

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 6:06

נוכחות ויראלית מפתיעה במיוחד של שמלה צבעונית בצורות גיאומטריות מבית זארה נרשמה ברשת - אבל מה לעזאזל כולן מוצאות בה?

מציאת שמלה מושלמת במחיר סביר הינה שאיפה בלתי פוסקת עבור אלו מאיתנו המכורות לשמלות, בייחוד בקיץ, ואין ספק שרשת זארה מספקת באופן תדיר שלל נקודות מפגש פוטנציאליות שכאלו. הנוסחה המוכרת של תרגום טרנדים בזמן מינימום בשילוב תמחור נגיש מצליחה לייצר כל פעם מחדש פריט מסוים שהופך למבוקש במיוחד, כשברוב המקרים די ברור לנו מהו סוד הקסם שעומד מאחורי הסיפור.

הפעם, יש להודות, התקשנו מעט לאתר מדוע שמלת הסטרפלס בעלת הדפוס הגיאומטרי בגווני ורוד וסגול הגיעה למעמד המכובד. השמלה המדוברת מצוידת בכמה פרמטרים מושלמים עבור מה שנקרא Vacation mode: היא עשויה 100 אחוז כותנה ומציגה צללית רפויה באורך מקסי המתחברת לחלק עליון הדוק בעל גימור אלסטי שמעניק לה טווח התאמה אידיאלי למגוון מבני גוף.

בנוסף, הלוק שלה מאפשר מעבר קל בין בוקר בים לצד כפכפים ותיק קש לבין בילוי נינוח בערב עם נעלי עקב ותיק קטן יותר. הכל ממש הגיוני עד שמגיעים לפרינט הרועש שיוצא מגבולות המאפיינים המוכרים של פריטים ויראליים מבית היוצר של זארה. כפי שציינו - לא הבנו.

ועדיין, בחנות האונליין השמלה כבר סולד אאוט ושחקני איביי מיומנים אשר קלטו את הפוטנציאל מציעים אותה במחירים שנעים בין 260 ל- 400 שקלים. אבל מי שתזדרז תוכל לאתר אותה בחלק מסניפי הרשת בארץ (נכון לרגע זה יש בגבעתיים, רמת גן, מודיעין, רחובות, באר שבע וחולון) ואפילו במחיר סוף עונה של 159 שקלים (במקום 249 שקלים).

עוד בוואלה!

התחממות גלובלית: כולןןן עטות על משקפי השמש האלה עכשיו

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • זארה
  • שמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully