וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימה באיביזה: קורל סימנוביץ' נופשת בביקיני ירוק

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 12:14

הדוגמנית והמעצבת נמצאת בחופשה עם הפמיליה, מה שאומר - תמונות מעוררות קנאה בבגד ים ושאר בגדי חופשה יפים. הפעם על הכוונת - ביקיני ירקרק ושמלת רשת כיפית, שניהם של מותג צרפתי נגיש

כל חופשה של קורל סימנוביץ' היא הזדמנות מצוינת לצוד פריטים שווים, כאלו שלא תמיד יש לנו גישה אליהם בשוק הישראלי הסטנדרטי. הדוגמנית והמעצבת שמתגוררת בברצלונה נהנית משיתופי פעולה עם שלל מותגים בינלאומיים שווים, והאחרון שבהם הוא דווקא מותג לנז'רי צרפתי די נגיש ומוצלח - Etam, המתמחה בהלבשה תחתונה, בגדי חוף ובגדי ים.

סימנוביץ' נופשת באיביזה עם הבעל סרג'י ושני ילדיה ובעוד היא מתענגת על המראות הקסומים של ה'סיקס סנסס' באיביזה, אנחנו נשטוף את העיניים בתמונות. קורל עלתה על ביקיני ירוק מעולה עם תחתונים קלאסיים שבצידם אבזמים זהובים עם לוגו המותג. החזייה מזגזגת בין משולשים לקאפים וגם לה אבזם זהוב בחיבור בחזה. מחירי בגדי הים באתר עומדים על כ-250 שקלים לסט ביקיני או שלם.

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נופשת באיביזה בשיא הסטייל/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עליה זרקה שמלת קרושה קלילה של Etam גם כן ושילבה עם סנדלים חומים בעלי שתי רצועות. נגיעת תכשיטים יוקרתית הגיעה ממותג התכשיטים שלה nocojewelry - שרשרת זהובה עם יהלומים קטנים (במשקל כולל של קראט) בעלות 9,200 שקלים ומעליה עוד שרשרת עדינה עם מגוון תליוני אמייל בצבעי קיץ בעלות 4,600 שקלים.

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שמלת קרושה בגוון טבעי מעל בגד הים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עוד בוואלה!

יוניקורן: קורל סימנוביץ' לבשה לוק ורוד משגע

לכתבה המלאה
קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
בגד ים ירקרק עם אבזמים זהובים של etem/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully