וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלי ברי חשפה את השיער האמיתי שלה

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 10:15

השחקנית ההוליוודית שהחליפה עשרות תסרוקות במהלך הקריירה שלה החליטה לחשוף את שיערה האמיתי - אפרו מפואר, שלפי דבריה 'ככה הגבר שלי הכי אוהב את זה'

מה לא עבר על השיער של האלי ברי? אם תעברו היטב על רשימת הסרטים בהם שיחקה הכוכבת בת ה-56 סיכוי גדול כי בכל אחד מהם תבחינו בפריזורה שונה לחלוטין.

היה את הקצוץ האייקוני בחום שוקולד, אז זכתה ברי בפרס האוסקר כשהיא לבושה בשמלת פרחים שקופה בחלקה העליון של אלי סאאב. אותו קצוץ מוצלח גם הפציע כששיחקה את אשת החתול בבאטמן ואת נערת בונד הסקסית. ללא ספק - התסרוקת הטובה ביותר עליה.

האלי ברי ודנזל וושינגטון בטקס פרסי האוסקר 2002. Frank Micelotta, GettyImages
הקצוץ האייקוני בטקס האוסקר. האלי ברי לצד דנזל וושינגטון בשנת 2002/GettyImages, Frank Micelotta

בסרטה האחרון שם שיחקה מתאגרפת נרשם שיער עד הכתפיים עמוס בגוונים על רקע כהה, אותו קלעה לעיתים לצמות ובתמונות האינסטה העדכניות ביותר היא דווקא בקצוץ מדורג ושובב עם נגיעות פלטין עוצמתיות וגלח מאחור.

היה גם וויבי מוצלח בטונים בהירים יותר וגם שיער מתולתל בעדין על טהרת החומים הבהירים - הכול מהכול כפי שאתם מבינים - אקספרימנטלית טוטאלית אצל מעצב השיער. תענוג.

האלי ברי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
"הגבר שלי מת על זה". האלי ברי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אבל התמונה האחרונה היא זו שהפתיעה את הגולשים כשברי חשפה אפרו מפואר, מסורק ומנופח בסלפי חושפני. "שירות יום א' - הגבר שלי מת על זה. כל התלונות אליו". המעריצים מצידם דווקא לא התלוננו והודו לברי על הכנות: "אישה שחורה וטבעית היא כוח ואור", "אין תלונות, את יכולה לשים עלייך גם שקית זבל ועדיין תראי אש", והיו גם אלו שחלקו על האותנטיות שבדבר - "של מי הפאה הזו? להאלי ברי אין כמות שיער כזו על הראש". כך או כך, בהחלט קשה לעקוב נוכח קצב התחלופה המסחרר, אבל נצמד לתגובה השנייה - האישה נראית מדהים בכל ורסיה.

האלי ברי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אין תסרוקת שהיא לא עברה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עוד בוואלה!

קים קיי זכתה בפרס הגדול - אבל האוברול של האלי ברי שמט לסתות

לכתבה המלאה
האלי ברי על השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב ינואר 2018. GettyImages
היה גם פוני עם גוונים/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • האלי ברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully