וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קיי זכתה בפרס הגדול - אבל האוברול של האלי ברי שמט לסתות

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 9:01

טקס פרסי בחירת הקהל התקיים בקליפורניה כששתי זוכות דומיננטיות עניינו אותנו במיוחד - קים קיי בטוטאל לוק שחור ומקריפ (שוב) עם משקפי זבוב והאלי ברי שהציגה פיגורה אלוהית באוברול מוגזם במיוחד. העיקר הפרס בנות

טקס פרסי בחירת הקהל ה-47 בחסות ערוץ E! יצא לדרכו בשעות הקטנות של הלילה, היישר מקליפורניה עם רגע זכייה מרגש לאייקון האופנה החדשה - קים קרדשיאן ווסט. בסוף חודש נובמבר האחרון הוכרז (מה שלא קורה בדרך כלל) על זכייתה של בכירת הקרדשיאנס בפרס הנחשק, כשכל זוכי הקטגוריות - מתוכניות הריאליטי ועד רשתות חברתיות, נבחרו על ידי הקהל.

הפרס הוענק לקימי כהוקרה על טעם האופנה המיוחד וחוש הסטייל החד שקבע טרנדים בעשורים האחרונים, תוך כדי שביצרה את עצמה ככוח שחייב להתחשב בו בתעשיית האופנה העכשווית. קים קיי הגיחה לעולמנו בזכות מאמא קריס שמינפה והפכה אותה לכוכבת הריאליטי הנערצת והמרוויחה בכל הזמנים, ולצד שערוריות אישיות היא הפכה לימים ליזמית מן המניין ואשת עסקים. בין היתר ביססה את עצמה כפעילה חברתית, פאשניסטה ומושא להערצה בקרב נשים בכל העולם (אוקיי כן, גם בקרב גברים).

בשנה האחרונה הצליחה קימי להפיל (לטובה ולרעה) בבחירות אופנתיות חדשות שגרמו לעיני כל העולם לחכות להופעה הבאה שלה. מהטרנד הקריפי של טוטאל לוק מכוסה מכף רגל ועד ראש של בלנסיאגה, שהצליח להבהיל רבים, אבל גם נהיה לחינני עם הזמן ועד מצעד הלוקים היומיומים הוורודים שלה. לקבלת הפרס, כאחת שחייבת להתעלות על עצמה עם אמירות נועזות, הגיעה קים לחגוג את עצמה בלוק שחור של בלנסיאגה. המראה כלל שמלת מיני בגזרת מחוך, עם צווארון גולף ושרוולים ארוכים עם כפפות. בחלק התחתון שדרגה עם מכנסיים תואמים שמתחברים למגפיים מאותו הדגם. את המראה החתולי של גיבורת העל אבזרה במשקפי שמש שחורים ועבים.

"אני באמת כל כך מצטנעת להיות כאן. כלומר, התחלתי כמארגנת ארונות וסטייליסטית. אז העובדה שאני זוכה בפרס אייקון אופנה, זה כמו 'צבוט אותי רגע' ". כך החלה את נאומה בהתרגשות על הבמה והמשיכה להודות גם לגרוש קניה ווסט, על ההשפעה שלו על חוש האופנה החד, "תודה לקניה שבאמת הכרת לי את עולם האופנה".

מודה לקניה על כל הטוב הזה

בעוד שקימי הגיעה בהופעת סולו לאירוע, מי שכן נראו תומכות ונרגשות גם הן לקבל את פרס הריאליטי האהוב, הן קלואי קרדשיאן על רקע הצרות המשפטיות של הבויפרנד טריסטן ומאמא קריס הגאה. קלואי הגיעה על תקן הסקסית הבלונדינית והשזופה בשמלה מתכתית ומינימום אקססוריז וקריס מצדה בחליפת גולף מקטיפה אדומה.

קריס, קלואי וקים

אחרות שנכחו היו קארדי בי בשמלת פסיפס גלאמית ומטריפה (ללא הנחות על המחשוף) של Sol Angelann, והאישה שלטעמנו עשתה הכי הרבה רעש - האלי ברי בת ה-55 לקבלת פרס האייקון השנתי של הקהל באוברול מיוחד ושנוי במחלוקת - מפוצץ פאייטים עם אלמנט רוכסן עד הטופ ועקבים מטאליים.

בשעות הבוקר של אותו היום פקדה השחקנית אירוע נוסף וחשוב לא פחות - הטקס השנתי לטלוויזיה וקולנוע בקרב הקהילה השחורה בו זכתה בפרס הישגים מרשימים בקריירה, לשם הגיעה בשמלה אדומה נפוחה של כריסטיאן סריאנו, קצרה מקדימה ועם שובל מאחור. ישנה בחדר הכושר חברים - וככה זה נראה.

קארדי בי

האלי ברי

האלי ברי. GettyImages
אישה שישנה בחדר כושר. האלי ברי בשיא/GettyImages

עוד בוואלה!

פגז מן העבר: העולם בטירוף מהביקיני הכתום של האלי ברי

לכתבה המלאה
האלי ברי. GettyImages
גורפת פרסים. האלי ברי בכריסטיאן סריאנו/GettyImages

על תקן אחת שלא הבינה את הקונספט של השטיח האדום הגיעה כריסטינה אגילרה לקבל את פרס אייקון המוזיקה, ומזל שרק מוזיקה. הזמרת עשתה הומאז' חביב ללוק שלה מ-2002 בו זכתה בפרס דומה ולבשה חליפת אוברול מסורבלת בצבעי צהוב-שחור בשילוב בדים שונים, עם תוספת הצמות המזוהות עימה מלפני שני עשורים.

כריסטינה אגילרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully