וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמש נצחית: גל גדות מאירה את הפיד בשמלת נוצות מחרפנת

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 9:56

כחלק ממסע היח"צ האינטנסיבי-פוטוגני סביב סרט נטפליקס חדש בכיכובה, גל גדות מעלה הילוך גם באינסטגרם כשהיא עולה על שמלה צהובה מפעימה מעוטרת נוצות

הוונדר וומן הנצחית שלנו, הלא היא גל גדות, מעלה הילוך כחלק ממסע היח"צ לסרט הנטפליקס החדש בכיכובה "לב של אבן", אשר יעלה לאקרנים ממש השבוע (11/08), והיא ללא ספק 'נותנת עבודה' גם ברשתות החברתיות, בעוד שאמש (שלישי) היא האירה, תרתי משמע, את פיד האינסטגרם בסדרת תמונות משגעות.

גל גדות. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מאירה את הפיד בשמלת נוצות משגעת/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

השחקנית בת ה-38 עלתה על נאמבר תוסס ומטריף בצבע צהוב קנרית, והסתפקה באימוג'י של אפרוח, כמתבקש. את 106 מיליון עוקביה זה בהחלט סיפק והרשים. המדובר בלוק מסובב ראשים לא רק בחסות הצבע העז והנועז; גולת הכותרת של השמלה, שמתהדרת בצווארון גולף נדיב, הן הנוצות האלגנטיות שהתקבצו בשפע, ובצורה אלכסונית, למרגלות השרוולים. מה שנקרא: מוגזם-מושלם.

חיפוש זריז במרשתת הביא אותנו אל המסקנה כי זהו עיצוב של הלייבל האיטלקי TALLER MARMO, הידוע בעיצובים מקסימליסטיים בפלטת צבעים עזה אך מונוכרומטית, עם בגדים שמהדהדים את הזוהר של שנות ה-60 וה-70 ומיועדים לתת לאישה להרגיש דיווה, לא פחות. מחירה נע סביב ה-1,700 דולרים, והיא מגיעה בעוד מגוון צבעים בוהקים ומשמחים.

גל גדות. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
עיצוב של הלייבל האיטלקי TALLER MARMO/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בגזרת האבזור, גלאמור-גל הסתפקה בטבעת הנישואין שלה פלוס צמיד מעודן, ובצדק. הכוכבת אפשרה לשמלה המפוארת לתפוס את מרכז הבמה (או הפיד אם תרצו), ואפילו הרקע שכנגדו הצטלמה, מעין קנבס אבסטרקטי צבעוני, גם הוא מן הסתם נבחר בקפידה. הנו-מייקאפ מייקאפ היה אך מתבקש, ובאמת שהיא לא צריכה כלום מעבר. הצבע הבוהק החמיא לגל עד מאוד, בייחוד כנגד שערה הכהה אשר זרם בטבעיות עד לכתפיה ומסגר את פניה היפות.

גל גדות. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
סקין נקי ומינימום אקססוריז/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

זו לא פעם ראשונה (וכנראה לא האחרונה) שהאייליסטרית מבית לובשת צהוב. לאורך השנים היא הפציעה על שטיחים אדומים בצבע המאתגר, ותמיד הצליחה לעשות את זה פיין. זכורה במיוחד שמלת הקאט אאוט הסקסית שלבשה לפסטיבל הסרטים הקצרים הבינלאומי של פאלם ספרינגס, כמו גם שמלת קולר רחוקה מהגוף עם משחקי שקיפויות עמה התייצבה לטקס 'בחירת הילדים' של ניקולודיאון לפני שנתיים. רק שהפעם העובדה שהלוק מציג אולד הוליווד גלאם מספקת במיוחד. ניתן לקבוע ללא כל צל של ספק כי הסטייליסטית החדשה, קרלה וולש, עושה עמה עבודה נפלאה ונראה כי גל מאמצת לאחרונה יותר ויותר את הצד האקספרימנטלי והפלרטטני שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully