וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיסם אוזניים יש? טריק הטיקטוק הזה שיפצר לנו את האיפור יופי-יופי

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 9:42

הטרנדים ברחבי הטיקטוק חושפים אותנו כל פעם מחדש לעוד שגעון של אושיות הביטוי המנוסות. הפעם נתקלנו בטריק איפור חדש, שלרגע גרם לנו לגחך ואז הבנו - זה לגמרי נשמע כמו הברקה. כל מה שאתן צריכות על מנת לצלוח אותו, זה אודם או ליפגלוס פלאס קיסם אוזניים - סה טו!

רוב הפעמים הבודדות בהן נשתמש בקיסם אוזניים בזמן איפור, הוא לסיוע קליל כדי לנקות שאריות מסקרה סוררות שנוחתות על קצות העפעף העליון. חוץ מזה מעולם לא עלה בדעתנו להשתמש בקיסם אוזניים לטקטיקה אחרת של טיפוח, בטח ובטח שלא כדי למרוח שפתונים ואודמים ובטח שלא כדי ליישר, לדייק או לתת לו צורה.

כל זאת עד שנפלאות הטיקטוק התקילו אותנו בסרטוני ביוטי שתחילה די שעשעו אותנו, עד שהבנו שוואלה, יש פה הברקה גאונית. השגת מראה שפתיים מושלם, דורשת יד יציבה ולפעמים גם תוחם טוב. טריק הטיקטוק הזה מבטיח פתרון קל ודל תקציב (דואגות לכן פה) לשפתיים מדויקות ללא רבב. כל מה שאתן צריכות על מנת לצלוח אותו, זה את השפתון הרצוי פלאס קיסם אוזניים. אז איך מתקדמים מכאן?

בשלב הראשון הניחו בתוך הפה, בין השפתיים, את קיסם האוזניים. נכון, זה ירגיש ויראה מוזר וגם קצת לא טבעי, עם דמיון קל לחיה עם עשב בפיה אבל אחרי כמה שניות לגמרי מתרגלים. סיכוי גדול שבפעם הראשונה השפתיים ירעדו עד שתתרגלו, אבל רגע אחרי שתפסתן את השיטה - אפשר להתחיל במריחה.

מרחו על השפתיים את הצבע שבחרתן, בדרך הכי רגילה שאתן מכירות, שפה עליונה ומיד אחריה את התחתונה. בתום המריחה אפשר להוציא הקיסם מהפה וזה הרגע בו השפתיים אמורות להישאר בתוליות ומסודרות (כביכול).

עוד בוואלה!

לחסכניות היוש: איתרנו טריק קליל לטינט ביתי לסומק בלחיים

לכתבה המלאה

הרעיון ברגע שמסירים את הקיסם, הוא לקבל תוצאה נקייה. עצם השימוש בקיסם אמור למנוע מהאודם הנבחר לעלות על השיניים ולהקל על מריחתו בזוויות הפה הצרות וקבלת קשת חדה ומחודדת. ברגע שתסירו את הקיסם הפינות הפנימיות נותרות נטולות צבע, זה הזמן לשפשף מעט שפה על שפה למיזוג הצבע, לצד השלמה קלילה של עפרון תואם בזוויות השפה - למי שמרגישה חוסר שיוצר פער גדול מדי בין החלק ה"בשרי" לפינות.

האם זה שווה את המאמץ? זו בהחלט שאלה. החסרון היחיד שאנחנו יכולות לציין בטריק האיפור של הרגע, הוא שבזמן המריחה, קצוות הקיסם עלולות להפריע מעט במריחה המלאה. בדרך כלל אנחנו לא מורחות אודם בשפתיים סגורות לגמרי, לכן כשאנחנו מפרידות אותן בעזרת הקיסם, הן לא לגמרי פתוחות כמו שאנחנו רגילות. חוץ מזה הכל עובד, שווה לנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully