וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל טראבל: רונה לי ואנה ארונוב בסנכרון מושלם

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 6:48

נסכם את שידורי הפריים טיים אמש במשפט - אין מדויק משמלה שחורה. צמד הרקדניות על שולחן השופטים של "רוקדימים" פתחו את השידור בסימביוזה קסומה בחסות הפריט הכי קלאסי במלתחתה של אישה - כל אחת בסגירת מחשוף מסקרנת משלה, אך עם קו מנחה אחד ברור: לנועזות היוש!

רונה לי שמעון התעצבנה ב-"רוקדים עם כוכבים". 3 ביולי 2023/קשת 12

צופות אדוקות אנחנו לא, אבל לא יכלנו לפספס את הצמד חמד אתמול על מסך הפריים טיים. אמש (שבת) התקיים חצי הגמר הגורלי של "רוקדים עם כוכבים", בין תחושות הסיום הקרבות שעל הרחבה בלטו במיוחד זוג הנשים של שולחן השופטים - רונה לי שמעון ואנה ארונוב בלוק סימביוזי במיוחד.

רונה לי שמעון ואנה ארונוב. עדן ירושלמי, שי הללי זיו,
צמד חמד שלום/עדן ירושלמי, שי הללי זיו

ניתן את כבוד הראשונים לשמלה ההיסטרית של רונה לי - שמלת קולר מהיפות שראינו לאחרונה, גזרת מקסי צמודה בחיתוך מלוכסן בצידי החזה שהוביל ישירות לחיבור הקולר העבה סביב צווארה. תסרוקת הגולגול הגבוהה והמהודקת על ידי עדן ירושלמי (שכבר גילה לנו מה הסודות שלו), נתנה הצצה לאזור העליון של גבה החשוף.

השמלה שעוצבה על ידי אליה בן חמו, מעצבת שמלות כלה וערב הגיעה עם השלמה סולידית בזכות סטיילינג בניצוחה של מזל חסון - בהשלמה של עקבי סטילטו שחורים. זאת לצד אקססוריז מינימליים מבית ה.שטרן שכללו זוג עגילים נתלים אך קצרים וטבעת יהלום מאסיבית ומכובדת ביותר. האיפור בחסותו של אדם מיכאלי כלל פלטה עדינה בגווני הניוד שהאיר את פניה לצד בחירת התסרוקת המדויקת.

רונה לי שמעון. עדן ירושלמי,
השמלה, האיפור, הפוזה - רונה לי יודעת מה היא עושה/עדן ירושלמי

עוד בוואלה!

כבוד השופטת! אנה ארונוב רותחת בהלבשה תחתונה

לכתבה המלאה

ידוע ששמלה שחורה היא בין פריטי הלבוש הסקסיים שקיימים על המדף וכך בצד השמאלי של שולחן השופטים, אנה ארונוב הלכה על כל הקופה בשמלת מחוך מבית סטודיו 'קסם', בתמונה שהעלתה תחת הכיתוב: "ג'סיקה ראביט מי?"

ובכן בדמיון זהה מאוד לדמות הבדיונית ובסטיילינג נועז של תומר אלמוזנינו, נרשם מחשוף וי ומעוגל שיצר אשליית גוף צרה יותר לאורך שאר השמלה. השובבות לא הסתיימה שם, ברגלה הימנית התווסף שסע עמוק שחשף סנדלי עקב תואמים.

אנה ארונוב. שי הללי זיו, צילום מסך
Jessica Rabbit who? את מאמי, את/צילום מסך, שי הללי זיו

כל אזור הצוואר והזרועות החטובות נשארו גלויות ללא תוספות וללא בלינג בלינג מפוצצים, חוץ ממספר טבעות על ידיה. השיער בעיצובו שי הללי זיו סורק הצידה עם עיצוב גלי בפרונט, כזה שחשף זוג עגילים בצורת עלה מזהב לבן ומשובצים יהלומים מבית רשת התכשיטים אימפרס (31,990 שקלים). כל הטוב הזה נסגר בזריקת צבע אדומה על השפתיים כחותמת אחרונה ללוק הסקסי, באיפור של מישל אדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully