וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב השיער של רונה לי שמעון חושף: כל הסודות לשיער גלי מושלם

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 15:18

חולמות על שיער גלי מושלם כמו של רונה לי שמעון? מעצב השיער עדן ירושלמי, שאמון על מחלפות ראשה של השופטת היפה והמוכשרת בריאליטי הריקודים , מספר איך הכל התחיל ומדגים: כיצד לעצב 3 לוקים אייקוניים בעזרת, ובכן, מוצרים מנצחים וקצת מאמץ

הוא במקור מקיבוץ להב שבדרום, מתגורר ב-12 השנים האחרונות בתל אביב וכבר הספיק להטביע את חותמו בתעשיית הביוטי המקומית. הצצה חטופה בפיד האינסטגרם המוקפד של עדן ירושלמי (37) יכולה בהחלט להוות תחליף לניים דרופינג המסורתי והטוב, אבל למה שנוותר על כך? מנועה קירל, אליאנה תדהר על סט הפסטיגל, אלמז מנגיסטו, שירה האס, יעל אלקנה, ועד רונה לי שמעון - שעוד דקותיים נתכנס ונתעמק במחלפות ראשה - אותה הוא מלווה כבר עונה שנייה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים".

ואיך הכל התחיל? בכלל מאינטואיציה מרשימה של ילד צעיר עם הפרעות קשב וריכוז שהבין כי התעסקות עם הידיים עוזרת לו להתפקס. "ההתעסקות עם שיער הייתה מאוד תרפויטית עבורי מאז ומתמיד, גם כילד" ירושלמי מספר, "גדלתי עם מודעות להפרעות קשב וריכוז שיש לי, אתה שם לב שהדבר הזה של מגע בשיער, שלרוב האנשים הוא אולי מרתיע, אתה דווקא מחפש אותו. גם היה לי יותר קל לצלול לעיסוק הזה, ולדברים שהם יותר מונוטוניים, מאשר לדברים אחרים שלא הצלחתי להתעסק בהם".

רונה לי שמעון. עדן ירושלמי,
מעצב השיער הצמוד של רונה לי שמעון, עדן ירושלמי, עם כל הסודות/עדן ירושלמי

מתי למעשה זה הפך מתחביב תרפויטי למקצוע?
"לא הייתי מהספרים האלה שכבר מהתיכון עושים פן לנשים, אבל כן הייתי זה שעושה צמות לכל הבנות בטיולים השנתיים. עד שהגעתי לצבא, ובאחד התפקידים שעשיתי בו שבוע-שבוע, עבדתי לתקופה במספרה בבאר שבע. זה היה טראומתי. בשלב זה החלטתי לשחרר מזה לגמרי, אמרתי לעצמי שאם ככה זה נראה, ואם אלה החיים שהמקצוע הזה מביא אתו, אז אני לא מעונין. לקח לי יחסית המון זמן לחזור לזה. רק משהתמקמתי בתל אביב אחרי הטיול הגדול שעשיתי עם השחרור מהצבא, נתתי לעצמי את האופציה להתנסות בזה שוב באופן מקצועי. הפעם טבילת הרגל הייתה קצת יותר נעימה. פה גם הבנתי שזה מעבר לרק לעצב שיער, אני יכול לעזור לאנשים להציג את עצמם בעולם בצורה שיותר מדויקת להם, ואני מרגיש שזה גם מה שאני עושה היום".

רונה לי שמעון. עדן ירושלמי,
"אני יכול לעזור לאנשים להציג את עצמם בעולם בצורה שיותר מדויקת להם"/עדן ירושלמי

כמי שעובד תדיר עם כוכבות מובילות, אתה מגדיר את עצמך כפרפקציוניסט בעבודה שלך?
"אני ממש לא חושב שאני פרפקציוניסט. באופן כללי אני לא רואה בשלמות משהו לחתור אליו, אליה. אני חושב שזה גם מאוד ניכר באיך שאני עושה שיער. אני דווקא מעדיף את המרושל, תמיד יהיה איזה שוונץ שקופץ. אני אוהב את זה, זה נראה לי אנושי. אני לא מחפש את המראה המלוקק. מאוד אוהב לראות קולגות שעושים את זה מדהים ושכל שיערה במקום, אבל אני פחות נמשך לזה".

מה שבדיוק מביא אותנו לעבודה המדהימה שירושלמי עושה בשבועות האחרונים עם השחקנית והרקדנית רונה לי שמעון, על סט העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", בעודה מביאה אל שולחן השופטים, בכל שבוע מחדש, מנה הגונה של יופי, גלאם ו-תסרוקות ממוטטות.

רונה לי שמעון. עדן ירושלמי,
היה גם פוני טייל מרשים ביותר/עדן ירושלמי

איך אתה בוחר את הוויז'ן לשיער של רונה לי על הסט של "רוקדים"?
"אנחנו עובדים בצוות. יש את מזל חסון שעושה את הסטיילינג ואדם מיכאלי שאמון על האיפור, וההחלטות בדרך כלל נקבעות ביחד. אני תמיד מאמין שהסטייליסט הוא הקברניט. זה לא שהמילה האחרונה רק אצלו, במיוחד שבסופו של יום הפריים שרואים על המסך הוא מהמותן ומעלה (מכאן שהשיער והאיפור תופסים יותר מקום), אבל זה בהחלט התפקיד של הסטייליסט/ית להביא את הטון. יש לנו מוד בורד כללי שבנינו בתחילת העונה הראשונה, פחות ברמת הטרנדים אלא יותר בכיוון של מה שרונה לי אוהבת ומה היא רוצה לייצג, זה כן משהו שפירקנו למעין תחומי גזרה שאנחנו מנסים להישאר בתוכם. אז אני לא אציע לוקים לשיער שאני יודע שאינם תואמים את הדבר הזה. בעצם בכל יום צילום אנחנו מצלמים שני לוקים, וכבר יום לפני אנחנו יודעים מה היא תלבש".

נעשים איזשהם תיאומים מבחינת הלוקים עם הצוות של השופטת אנה ארונוב, שחולקת את השולחן עם הטאלנטית שלך?
"אני מודה שהשנה, וגם בעונה הקודמת, לא היו המון תיאומים עם הצוות של אנה, ותמיד יש את הרגע הזה ששתיהן יוצאות מחדרי ההלבשה ואני רק מקווה שהן לא לובשות שמלה באותו צבע, או שפתאום יגיחו בשיער דומה. זה שלפעמים נראה שהן מתואמות זה pure luck".

רונה לי שמעון. עדן ירושלמי,
pure luck. על אף שנדמה שכן - לא מתואמת עם אנה ארונוב/עדן ירושלמי

ואם נחזור לשיער, מה רונה לי פחות אוהבת ומה יותר?
"אני חושב שכבר יש פחות דברים שהיא לא אוהבת, בייחוד בעונה הזו שעשינו ניסיון חוזר לעיצובים שבעבר העדיפה להימנע מהם. על אף שאני אישית חושב שמדובר בבחורה שהכל יפה לה, אבל לכולנו יש את ההתניות שלנו. אז יאמר לזכותה שהיא עושה יותר קפיצות לתוך הבריכה מה שנקרא ומנסה דברים שאני יודע שלא נוח לה איתם, אבל נותנת לזה צ'אנס אמיתי וגם מגלה תוך כדי שהיא אולי דווקא כן מתחברת. למשל, היה לנו שיער רטוב גלי על הצד, עכשיו רונה לי אוהבת נפח ופתאום ברגע שעושים מראה רטוב מפילים את הנפח הזה, וגם בעונה הקודמת פחות זרמה על זה. אבל ברגע שזה צולם ושוחרר פתאום היא ממש אהבה. ההתנסות הזו היא גם די כיפית לטאלנטית, כי באמת יש המון התנסויות עם ביוטי בפרק זמן מאוד קצר, זה נגיד כמו לעשות 30 שערים למגזין בשלושה חודשים".

ובכל זאת, מה הגו טו שלה?
"זה מתחלק 50/50. יש את האסופים שהיא מאוד אוהבת, ויש את הפזורים הקלאסיים שנראים טיימלס עליה, של מראה האולד הוליווד עם רולים שרק פתחו אותם".

אתם נוקטים בשגרת טיפוח מיוחדת לשיער לקראת או במהלך התוכנית?
"בהחלט כן. השנה אנחנו נותנים הרבה יותר פוקוס לטיפול, בדגש על מוצרים שמתמקדים בהחדרת לחויות, בכדי שהשיער יהיה יותר גמיש ופחות יבש. רונה לי היא בכלל פריקית בכל מה שקשור לטיפוח, אז יש לה את המשמעת. אנחנו על זה בכל השלבים, ותמיד יש איזה סרום טוב בצד לשים בין לבין".

כדי לא להשאיר אתכן יותר מדי במתח או בתהיות כיצד הלכה למעשה אפשר לעצב שיער גלי מושלם כמו של רונה לי שמעון, ביקשנו מירושלמי לשחזר שלושה לוקים אייקוניים מהעונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים", תוך שהוא משתמש במוצרי השיער של Moroccanoil. תרשמו תרשמו ליידיז, ככה זה נראה ונעשה.

גלי מרושל ורטוב

רונה לי שמעון. עדן ירושלמי,
ראה ביץ' וויבס משוחרר מהמם ו'רטוב'/עדן ירושלמי

מתחילים על שיער לח, לא רטוב לגמרי, מניחים מוס ווליום המעניק נפח ומייבשים עם פן (למי שיש שיער חלק אפשר לעבור עליו קצת עם מכשיר לתלתול השיער, קרי בייביליס). בזמן הייבוש מעבירים כל הזמן את האצבעות בשיער ומנפחים. כעת פותחים שבילים בכל אזור הכתר של הראש ומניחים ספריי רוט בוסט, הייעודי לשורש, ומקנחים בייבוש נוסף רק לשורשים בכדי לקבע שם את הנפח שנוצר. עוברים לחימר טקסטורה, שהמגע שלו יחסית יבש ונועד למעשה לשמש בסיס לערבוב עם הסרום (שמן מרוקאי טיפולי). את המשחה המאוד שומנית וסמיכה שמתקבלת מפזרים לתוך השיער, עד שרואים שמתחיל להתקבל ברק שנראה יותר רטוב. ו-voila , מתקבל מראה ביץ' וויבס משוחרר מהמם ו'רטוב'.

גולגול סופרמודל

רונה לי. עדן ירושלמי,
הכי חשוב - ספריי על המברשת כדי להדק את המסגרת של הפנים/עדן ירושלמי

מתחילים משיער יבש, עדיף חלק (לא חייב להיות מעובד מאוד), ומניחים את קרם המולדינג כדי להוסיף מסה לאזור שרוצים לאסוף. דואגים לשביל מוקפד באמצע, מוסיפים ספריי פיניש, גם על השיער וגם על המברשת, ומתחילים להבריש ולאסוף לכדי קוקו (מומלץ להשתמש במברשת צפופה מסיבים טבעיים). ממשיכים למלאכת ההידוק על ידי גומייה עם וו, או רגילה.

כשהשיער אסוף, מורחים מהקרם מולדינג על החלק העליון וגם על הקוקו עצמו, ומעל את השמן, מה שיוצר את המראה המבריק. כעת עוברים ליצירת הגולגול אותו תופסים עם מספר סיכות וכן, השאירו קצת שוונצים בחוץ שייראה כמה שפחות 'עשוי'. לסיום סיומת, ספריי על המברשת כדי להדק את המסגרת של הפנים, וזהו.

עוד בוואלה!

בלי התחכמויות: רונה לי שמעון פותחת עונה בלוק מעולה

לכתבה המלאה

גלים הוליוודיים

רונה לי שמעון. עדן ירושלמי,
חשוב לסיים בקצוות, שייווצרו תלתלים אחידים לכל האורך ולהחזיק אותם סגורים/עדן ירושלמי

מתחילים עם שמן טיפולי לייט על שיער חפוף. על זה מוסיפים מוס ווליום ומביאים לייבוש מלא בעזרת פן, מבלי לעבד מדי את השיער. בשלב זה מניחים ספריי פרוטקט להגנה מחום, כהכנה לשימוש בבייביליס. ויאללה לעבודה - מחלקים את השיער לסקשנים מסודרים ומתחילים לתלתל. לשלב זה מומלץ להשתמש בקליפסים, שניתן יהיה לתפוס כל סקשן לכדי רולים. חשוב לסיים בקצוות, שייווצרו תלתלים אחידים לכל האורך ולהחזיק אותם סגורים, שהרי לא מדובר בלוק הזה בגלים סטייל ביץ' וויבס, אלא נרצה לקבל את הקפיציות הזו של תלתל מוקפד שנפתח. כשמסיימים את כל השיער ומתחילים לפתוח, על כל חלק מניחים קרם סטייל לעיצוב ופיסול השיער, מוצר פיניש שמסייע לייצר יותר גוף ותנועה וגם עוזר לטפל בפריזים. מוסיפים עוד קצת מהשמן הטיפולי, פלוס ספריי לומיניס שיש לו ברק, וקדימה להברשה. עם הספריי משתמשים קודם כל על המברשת, ואז גם על השיער. מברישים לאט לאט ומעצבים את הלוק הסופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully