וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל ג'נר לבשה שמלה שקופה - אבל הלנז'רי מתחת היה זה שסיקרן

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 14:41

הטופ מודל המצליחה ממשיכה לקדם את מותג הטקילה שלה והגיע לאירוע ערב באל איי לבושה בשמלת וואן-שולדר שקופה ומתוחכמת. כצפוי - מה שמעניין זה מה שהיא לבשה מתחת

פעילות ענפה נרשמת בקרב המפורסמים הבינלאומיים שעובדים בכל הכוח בקידום מותגי האלכוהול שלהם. ג'יי לו והקוקטיילים של דלולה, בלייק לייבלי והג'ין, אווה לונגוריה ומיני מרגריטות עם טקילה וגם הטופ מודל קנדל ג'נר עם 818, מותג טקילה עם בקבוק משגע בצורת הספרה 8.

לערב שכולו קידום מכירות בשעות הקטנות של הלילה בלוס אנג'לס הגיעה קני לבושה בשמלת וואן-שולדר שקפקפה של גוצ'י עם בטנה בצבע ניוד ומעליה שכבה ירקרקה שנתנה גוון עדין ונעים במיוחד. אך השמלה המחמיאה בשילוב כיווצים שהעצימו את הסילואטה המופלאה של הדוגמנית לא הייתה העניין המרכזי בלוק הזה.

מתחת בצבץ לו סט לנז'רי שהפך כבר מזמן לנחשק אצל כל פאשניסטה מתקדמת (ובעלת ממון) - גוזייה שקופה בגוון טבעי עם לוגו המותג בעיטר באבנים כסופות קטנות ותחתונים תואמים בגזרה נמוכה. מחיר הסט - 654 דולר, והוא מגיע גם בצבע שחור וגם באופציה של תחתוני סבתא סקסיים.

טוטאל לוק גוצ'י נמשך עם נעלי הבלרינה של המותג על עקב קטן בעיטור הלוגו באבנים כסופות - 755 יורו, ותיק כתף מונוגרמה עם דיטיילים בירוק ליים.

עוד בוואלה!

קנדל ג'נר באחד הלוקים המדויקים שלה - ואפילו לא היו שם מכנסיים

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully